Piditte minua provona! Kirjoitin muutama viikko sitten palstalle miehestani, jota viestiini vastanneet epailivat pettajaksi. Itse en sita loppujen lopuksi uskonut.
Minä olin väärässä.
Kommentit (17)
Vanha klisee, mutta tosiasia : mies ei ollut arvoisesi, onni löytyy sinulle muualta ja epäonni jossain vaiheessa miehellesi.
Nyt sitten selvitellään asioita kaikessa laajuudessaan. Tunnen itseni tyhmäksi ja rumaksi. -ap
Mies matkustelee paljon työkseen ja kehui hellivänsä vaimoaan paljon. ONko sama mies? Kerroitko jo miehelle, että näit hänen kirjoittelunsa??
En ole voinut kysyä keneltäkään apua asiassa, koska en halua, että kukaan saa tietää. -ap
Minulle on tällä hetkellä yksi ja sama uskooko minua kukaan, kun en voi asiaani kenellekään läheiselleni kertoa. -ap
joka kirjoitti miehensä olevan miettimässä elämäänsä hotellihuoneessa.
työmatkansa jälkeen paineli hotelliin.
" Ai kun mieheni on suloinen kun on käynyt vauva-palstalla lukemassa juttuja" ??
oli edellisenä iltana tunnustanut pettämisensä palstalla. Ja sillä miehellä oli ollut tosi paljon niitä naisia..otan osaa;(
Mutta eipä sillä taida olla väliä, oletko vai et, koska miehesi on joka tapauksessa petturi.
Voimia!
jos näin, ni oon pahoillani..:(