Tuttu otti rintamamiestaloon muutamia vuosia sitten 100K lainan, nyt heidän naapuritalonsa (samankuntoinen) myynnissä 50K hintapyynti
Noinkohan se arvo laskee heilläkin? Myynti-ilmoituksen kuvissa näkyy olevan samantapainen kunto ja remppakohteena myydään.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Miten kaukana hki/tku/tmp?
On yhden suuremman kaupungin talousalueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin
No eihän se tappio realisoidu niin kauan kun ei myy, eli jos aikoo itse asua pitkään, no big deal.
Entä sitten? Onko sinulla jotain asiaa tästä seikasta, jonka haluaisit tuoda julki?
Mitään vahinkoa ei ole tapahtunut, jos heillä ei ole tarkoitus myydä taloa nyt.
Vierailija kirjoitti:
No eihän se tappio realisoidu niin kauan kun ei myy, eli jos aikoo itse asua pitkään, no big deal.
Siinä voi yllättäen joutua mieron tielle jos joku putki menee rikki tai katto alkaa vuotamaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Onko sinulla jotain asiaa tästä seikasta, jonka haluaisit tuoda julki?
Eikö asuntojen arvonlaskusta saa mielestäsi puhua ääneen?
Onko heidän talot identtisiä keskenään ja ostettukkin samaan aikaan ja samoilla ehdoilla samaan pankkiin
Asuntokaupoissakin nopeat syövät hitaat.
Yksittäiset ei kerro mitään. Mikä on alueen keskihinta neliöltä ok-taloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se suurempi kaupunki on Ilomantsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi yllättäen joutua mieron tielle jos joku putki menee rikki tai katto alkaa vuotamaan tms.
Siinä tapauksessa talon kunnon seuraaminen ja huollot on jääneet välistä.
Tuommosten talojen arvo on tippunut täälläpäin juurikin aloituksessa mainitulla tavalla.
Kahden vuoden päästä 20 000 EUR halvempi.
Teit sitten 50 k tappiota hätäisellä ostollasi.
Eli asunnon arvo laskee siellä suuren kaupungin talousalueella 10 000 € / vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko OP aauntorahastolla töissä?
:)