Hain entiseen työpaikkaan töihin. Vaativat työhaastattelun! :D
Hain avointa paikkaa ja sain kutsun työhaastatteluun. :D Ihan oikeesti! Miksi ? Jos tuntevat minut ja ennestään ja tapani tehdä työtä ja haluavat uudestaan haastattelun.
Tää on yhtä teatteria koko homma nykyään :D
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Uusia, innokkaita ja hyviä tekijöitä pulpahtaa koko ajan työelämään. Sinä olet ollut välillä pois koko työpaikasta jotain muuta tekemässä, mutta luulet silti olevasi korvaamaton..?
IT-alalla noita uusia, innokkaita ja hyviä ei nyt pulpahda paljoa minnekään kun juniorirekryt on jäissä. Kokeneille ammattilaisille on töitä, mutta ei hinnalla millä hyvänsä kuten 2021.
Onko kunnallinen? Siellä toi on pakollista.
Toivottavasti vedit hernekeiton niin syvälle nokkaasi, että kieltäydyit kirosanoja kirkuen.
Vierailija kirjoitti:
Onko kunnallinen? Siellä toi on pakollista.
Muuallakin julkisella. Valtio, hyvinvointialueet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen hakenut paikkaa jossa olen ollut, enkä edes pääse haastatteluun:DD
Siihen on varmaan syy.
Vielä kun tietäisi että mikä🤔🤔
mikset menisi jos työtä haluut, ei voi olla ylivoimaista, joskin turhaa mielestäsi, mutta jos työpaikka napsahtaisi... jos olisin sinä, en jankkais täällä yhtään.
Saattaisin jopa mennä, koska ilmeisesti jotain on muuttunut, kun alennutaan tekemään työhaastattelu sen sijaan, että palkataan tyyliä siskon poika.
Yksinkertainen syy: työnantajan kohdeltava kaikkia hakijoita yhdenvertaisesti. Vaihtoehdothan on haastatteluun tai ei ja haastatelluista yksi saa työn.
Joku varmasti valittaisi, jos sinut valittaisiin ilman haastattelua.
Hain entiseen työpaikkaani niin palkka olisi ollut 800 euroa pienempi. Sanoin etten todellakaan suostu koska niillä on ensinnäkin kolme työntekijää sairaslomalla. Tiedän koska kysyin tutulta joka on siellä töissä nykyään. Joo eii palkattu, olin hyvä työntekijä 9 vuotta kun olin siellä. Siellä vaihtunut työnjohtaja.
Minäkin hain kerran ja jouduin soveltuvuustesteihin. Sain sen paikan silloin :) Varmasti siellä jokunen tiesi ilman testejäkin millainen olen työntekijänä.
Muistan kun kerran hain vakipaikkaa duunista, jossa olin määräaikaisena muutaman vuoden. Kaikista hakijoista pääsin sitten yhden toisen suomalaisen kanssa haastatteluun. Kumpakaa meistä ei valittu, koska emme siis olleet maailman kansalaisia, jollainen sitten valittiin myöhemmin tehtävään.
Tietysti haastatellaan. En ymmärrä, miksi ei haastateltaisi. Hain työpaikkaa oman työpaikkani sisällä. Minua haastetteli ensin tyotehtävän pomo ja sitten HR-henkilö, vaikka olen ollut firmassa yli 20 vuotta.
Mitä teatteria siinä muka on? Haluavat tietää kuulumiset ja kohtaako tarpeet vielä.
Uusia, innokkaita ja hyviä tekijöitä pulpahtaa koko ajan työelämään. Sinä olet ollut välillä pois koko työpaikasta jotain muuta tekemässä, mutta luulet silti olevasi korvaamaton..?