Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut haluaa salata paikallaolosi wa:ssa?

Vierailija
25.02.2026 |

Miksi jotkut haluaa olla niin salamyhkäisiä, että salaavat paikallaolonsa ja jopa sen, että ovatko lukeneet viestin Whatsappissa?

Ärsyttävää, kun en tiedä onko tavoittelemani henkilö lukenut viestin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä heillä on jotain stalkkereita tai eivät vaan halua olla tavoitettavissa koko aikaa.

Minullekin aiheuttanut välillä päänvaivaa tämä asia kyllä. Lapsen harrastusporukan kyytiringissä haasteita, kun yhdellä vanhemmalla tällaiset asetukset ja ei vastaa, että onko tarvetta kyydille, enkä tiedä onko edes lukenut viestiä.

Sinä olet ottanut sen ihan itse päänvaivaksi, kun tällainen seuraaminen on mahdollista. Ennen se viesti lähettiin ja asiasta vastuu siirtyi vastaanottajalle ja itse jatkettiin päivää,  eikä jääty seuraamaan. 

Vierailija
22/28 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen tärkeissä asioissa toiselle ihmiselle soittaminen tuntuu monille olevan kovin vaarallista puuhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex kumppani oli mustasukkainen. Jos tää huomasi, että olen aktiivisena wa:ssa, niin oletti että viestittelen kuvitteellisen  vieraan miehen kanssa.  Ei uskonut että kävin lukemassa siskon tms. sukulaisen viestin. 

Vierailija
24/28 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy wa:ssa paikallaolo vain miehelle ja ihan muutamalle, ehkä viidelle kaverille. Samat ihmiset on ainoat, joiden viesteistä tulee äänimerkki wa:ssa ja mesessä. Muut luen sitten kun huomaan.

Kaikki joiden tarvitsee tietää, tietävät, että minulle voi soittaa jos on asiaa

Vierailija
25/28 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on esimerkiksi sarjadeittsilija. Toivottaa hyvät yöt viidelle ja kertoo menevänsä nukkumaan. Kuudennen kanssa viestittelee kolmeen.

Vierailija
26/28 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex kumppani oli mustasukkainen. Jos tää huomasi, että olen aktiivisena wa:ssa, niin oletti että viestittelen kuvitteellisen  vieraan miehen kanssa.  Ei uskonut että kävin lukemassa siskon tms. sukulaisen viestin. 

Ei se ole yksin esim ex-kumppani joka on mustasukkainen. Juuri siksi olen sen seurannan poistanut, kun joku aina loukkaantuu kun se oma asia ei olekaan se tärkein. 

Vierailija
27/28 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä tiedolla tekee? Joskus voi olla pakko vastata vaikka jonkun perheenjäsenen viestiin mutta ei ehdi katsoa toista viestiä saati vastata siihen ja sitten se toisen viestin lähettäjä on hiilenä, kun ei vastaa vaikka on ollut paikalla.

Voi ei, hiiltyykö ihmiset tuollaisesta asiasta? Minä nimittäin usein vastaan joihinkin viiveellä, vaikka olisin aiemmin sen lukenut ja ollut paikalla. Tai joskus en edes avaa heti kaikkia vaikka olisin ollut paikalla. Mulle on varmaan moni sitten hiilenä. 

Vierailija
28/28 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä heillä on jotain stalkkereita tai eivät vaan halua olla tavoitettavissa koko aikaa.

Minullekin aiheuttanut välillä päänvaivaa tämä asia kyllä. Lapsen harrastusporukan kyytiringissä haasteita, kun yhdellä vanhemmalla tällaiset asetukset ja ei vastaa, että onko tarvetta kyydille, enkä tiedä onko edes lukenut viestiä.

Se ei ole sinun ongelmasi kytätä tarviiko joku kyytiä tai ei. 

Monet ihmiset huolehtivat jollain tasolla myös muiden kun omien lastensa tarpeista, jos esimerkiksi tämän lapsen omilla vanhemmilla on vaikeuksia joidenkin asioiden hoitamisen kanssa kanssa. Tässä kyseisessä tapauksessa koen tämän harrastukseen kuskaamisen tarvittaessa tärkeäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi