Albert Einstein ja Charles Darwin eivät olleet 10:n oppilaita koulussa. Silti Einstein keksi suhteellisuusteoriat ja Darwin evoluutioteorian
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koululaitos on vaan jonkun idean mukaan tehty opetuslaitos, missä opetetaan jonkun haluamia asioita. Sekä oppimateriaalit/oppilaat/opetussuunitelma yms. voivat olla täyttä skeidaa.. Älykkyys on ihan eri asia.
Tämä on totta. M52
Hieman ristiriidassa nuo nuolitukset keskenään. Jokainen voi lukea useita historiikkeja Einsteinistä, mikäli haluaa todella tietää. Ei minua kannata uskoa, kun jokainen lukutaitoinen pystyy selvittämään asian itse. M52
Ei sinua uskotakaan. Mutta etpä sinä niitä historiikkeja ole tänne linkannut ja lainannut.
Noin yksinkertaisen asian varmistaakseen ei tarvita linkkejä lukuisiin historiikkeihin. AV- palstalle kommentointi ei ole tieteellinen
Linkkaapa nyt alkajaisiksi yksi tieteelliseksi katsottava julkaisu, joka tukee esittämiäsi väitteitä.
Keskustelutyylisi muuten on kovin laiska ollakseen vakavasti otettava: heittelet yhden rivin väitteitä ja käsket eri mieltä olevia etsimään niille perustelut itse. (Kevennys: löytäisitköhän omat pontimesi Alfred Adlerin tutkimusaineistoista? Eti ite.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koululaitos on vaan jonkun idean mukaan tehty opetuslaitos, missä opetetaan jonkun haluamia asioita. Sekä oppimateriaalit/oppilaat/opetussuunitelma yms. voivat olla täyttä skeidaa.. Älykkyys on ihan eri asia.
Tämä on totta. M52
Hieman ristiriidassa nuo nuolitukset keskenään. Jokainen voi lukea useita historiikkeja Einsteinistä, mikäli haluaa todella tietää. Ei minua kannata uskoa, kun jokainen lukutaitoinen pystyy selvittämään asian itse. M52
Ja heti alanuoli. Täällä haisee persu. M52
Surkea trolli allekirjoittaa länkytyksensä siten että trollin tunnistaa jo allekirjoituksesta eikä enempää tarvitse kommentista lukeakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH! Luokan hännänhuippu yrittää perustella että ei se koulumenestys olisikaan tärkeää.
Aika usein nuo supernerot tai pienemmätkin nerot ei vaan viitsi yrittää koulussa ja numerot on surkeita. Aiemminhan tuo nähtiin siinä että vasta oppikoulun viimeisellä luokalla kun piti valmistautua jatko-opintoihin numerot parani. Nythän sanni g-l ja kumppanit on halunneet estää tuollaisen ja varmistaneet että lukion arvosanat riippuu osittain jopa yläasteen opinnoista.
Naiset on ulkoaopettelijoita eikä osaa silti mitään. Opetusministeri on aina nainen, eikö naiset ymmärrä mitään miten pojat opiskelevat.
No, ainakin poikien äidit saattavat ymmärtää. Ajatuksen kulku saattaapi tosiaan olla melko erilainen pojilla ja miehillä kuin tytöillä
Mä olen poikien äiti, olen hyvä koulussa ja poikani ovat myös. En näe sukupuolilla kauheasti eroa, kyllä se kiinnostus asioihin yhdistää hyviä oppilaita.
Einstein valmistui Teknillisestä korkeakoulusta pääaineena matematiikka ja fysiikka. Jos valmistuu teknillisestä korkeakoulusta, niin eikö kyse ole diplomi-insinöörin tutkinnosta? Albert Einstein sitten vielä väitteli filosofian tohtoriksi.