Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jumantsuikka että mulla on _idiootti_ mies!!! OV!

Vierailija
02.05.2007 |

Meillä on 1v hääpäivä, tänään. Mies on jo jonkin aikaa vihjaillut miten aikoo muistaa " ihanaa vaimokultaansa" yllätyksellä sitten merkkipäivänä. Miehen puheitten ja hehkutuksen perusteella odotin vähintään kynttiläillallista, edes kotona ja jotain ihanaa seksihepenettä tai jotain korua tms. Romanttista yhdessäoloa ja muuta.

Jep. Mitäs sain?

Sauvasekoittimen. Siis voitteko kuvitella?? HEMMETIN SAUVASEKOITTIMEN!! 3in1, jopas soseuttaa, raastaa ja tekee vaikka mitä hienoa ja ihmeellistä. Ei jumalauta! Mä en edes ole mikään keittiöihminen, mä en tartte tuommosta, en ole edes koskaan ajatellut tuommosia olevan olemassakaan!! Ja nyt sitten rakas aviomieheni ostaa mulle semmosen 1-vuotishäälahjaksi!

Jo löytyy käyttöä sille, taidan tehdä munakokkelia sillä tänä iltana.

ARGH!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps

Vierailija
2/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hömpötyksiä vaan järkitavaraa ostetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis muistanut jo ostaneensa... Kyllä mua nauratti, kun kuvittelin kuinka kaveri on esittänyt innostunutta. Ei kehdannut sanoa miehelle, ettei loukkaantuisi/häpeäisi.

Vierailija
4/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on kyllä ihan turha suuttua. Mies varmasti ajatteli että ilahdut lahjasta. Miehelle pitää kertoa millaisia asioita toivoo lahjaksi ja millaisia ei. Ei, ne eivät osaa arvata.

Itse olen ilmoittanut että joka hääpäivä pitää tulla yhtä monta ruusua kuin on yhteisiä vuosia naimisissa. Ja erikseen olen ilmoittanut että talouskapineita saa ostaa lahjaksi vain erillisestä pyynnöstä. Tällä konstin homma toimii.

Miehet eivät näes arvosta romantiikkaa siinä määrin kuin naiset. Kaikki eivät edes ymmärrä mitä se on.

Vierailija
5/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa ole nyt kuitenkin iloinen että mies yleensä muisti hääpäivän. Kaikki ei muista sitäkään.

Vierailija
6/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ostanut tuon alelaarista vitosella.

Ketuttaa niin kympillä että en tiedä miten päin oisin. Taidan kiskasta yksin vinkkupullon ja sammua tähän sillä välin kun mies on lenkillä.

ap

Vierailija
7/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulin kerran sellaisesta kiusallisesta " kolmiodraamasta" jossa miehen hissukkakaveri oli korviaan myöten rakastunut tämän miehen tyttöystävään. eivätkä lähentymisyrityksensä todellakaan olleet erityisen hienovaraisia, esim. eräänä jouluna kiikutti ko. naiselle SILITYSRAUDAN lahjaksi :D

kumma juttu kun ei tytsy lämmennyt..

oma mieheni toi mulle juuri ulkomaanmatkaltaan tuliaisina 2kpl keittiöpyyhkeitä, mikä oli mun mielestä ihan super-lahja. jotenkin aika liikuttavaa just kaikessa kömpelyydessään. olin kyllä pyytänyt jotain kotiin liittyvää tuliaista (jotain koriste-esinettä tms.), ja itse asiassa olenkin ehkä enemmän emäntätyyppiä kuin vaikka koruihmisiä. ja ainahan keittiöpyyhkeitä tarvitaan!

Vierailija
8/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä muistan silti aina merkkipäivinä. 5 v hääpäivänä hän sai minulta partavettä ja kellon, minä en saanut häneltä mitään.

Vierailija
9/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aikoinaan unohti muistaa mitenkään 1-v hääpäivänä. sai kyllä asiasta kuulla ja sen jälkeen ei ole unohtanukaan.

Tai yhteisestä sopimuksesta, kun toinen lapsemme oli hääpäivänä vasta 3pvn ikänen hääpäivää ei muistettu tai vietetty.

Niinkun joku sano, ni ihan hyvä keino on kertoa, että ei kiitos sellasia ja tälläsiä lahjoja. Mies voi oikeasti olla niin tyhmä, ettei tajua, että tosta lahjasta on romantiikka kaukana.

Koita ajatella, että ajtus oli tärkein. Eli muisti sinua. Ja sitten ostitko sinä hänelle sitten jotain kivaa? Vai onko se vaan miehen velvollisuus muistaa?

Vierailija
10/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans hermostuisin keittiölahjoista. Onneksi ei uskalla mulle sellaisia ostaa, nootin olen antanut.

Osta ukolles lahjaksi litra moottoriöljyä.

Vierailija
11/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nauroin kyllä tuolla munakokkelihommalle. =) Että hyvä hyvä.

Toiset on tottuneet kalliisiin lahjoihin, toiset tarpeellisiin ja toiset eivät koskaan saa mitään..

Onneksi minun miesystäväni ostaa minulle aina ihania lahjoja, yleensä koruja, mutta vaatteitakin ja matkoja. Eipä ole valittamista, mutta jos jokin kodinkone tulisi lahjaksi niin varmasti minäkin raivoaisin,,,

Vierailija
12/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kysyi multa, että onko mulla synttärilahjatoiveita. Vastasin, että lahjakortti kasvohoitoon voisi olla kiva. Lahjakortti tuli, mutta se oli s-ketjun 40 euron lahjakortti. " Voit ostaa itsellesi jotain kivaa." Ihana ajatus, mutta meidän kaupungissa on vain pieni s-market ja abc-asema...

Vierailija
13/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lempipartavettään. Että aika " päikseen" menee tämä. Vaikka ei sillä niin väliä. Mutta oikeasti pettymys oli melkoinen kun mies hehkutti viikkotolkulla super ihanaa ylläriään, ja se onkin sitten tuo tuossa, silmieni alla. Vääntämässä veistä haavoissani.

Niin muuten. Mulla oli synttärit jokunen aika sitten, mutta mies ei ostanut mitään lahjaa kun kuulema " on panostanut hääpäivään" .

Itkiskö vai nauraisko. Taidan kiskoa kännit ja lähteä tyttöjen kanssa iltaa istumaan.

ap

Vierailija
14/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapas nyt sitten kaikkia erilaisia juttuja, joita tuolla vehkeellä voi tehdä. Tästälähin seuraavan kuukauden ukko saa sauvasekoittimella tehtyä ruokaa. Eikä tasan mitään muuta.

Mieluummin sitten mitä sosemaisempaa sapuskaa, sen parempi.

ap

Vierailija
15/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain kun tuntuu viina olevan ratkaisu...

Vierailija
16/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset odottavat jotain suurta lahjaa aina itselleen. Kyllähän te oletto olleet naimisissa, joten lahjoa kuuluu molempia jos nyt yleensä kuuluu. Minusta yhteinen aika ja esim. hyvä ruoka olisi paljon romanttisempaa kuin jotkut ökyromanttiset lahjat. Mulle muuten on tosi paljon käyttöä sauvasekoittimella. Sillä voi tehdä smoothieta, vatkata kermaa, soseuttaa keitto...teepä tänään teille mansikka margaritoja sillä sauvasekoittimella, eiköhän se tunnelma kuule siitä lämpene.

Vierailija
17/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin montaa yhteistä hääpäivää teille tuskin enää tulee.

Ajatus on tärkein. Saajan pitää myös osata ottaa lahja kohteliaasti vastaan tai käyttäytyy aivan yhtä huonosti kuin tahdittoman lahjan antaja.

Vierailija
18/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania noi miehet!

Vierailija
19/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 euroa. En siisi kehdannut vaihtaa.. Vaikka halvemmalla kyllä saisi jotain kauniinpaakin...

Mutta tosiaan, hyvä idea tehdä pelkkää soseutettua ruokaa seuraavan kuukauden ajan. =) Tajuaa mies varmasti mokansa. Ja uskomatonta, että et saanut syntymäpäivälahjaakaan, kun mies oli panostanut sauvasekoittimeen.. huh

Vierailija
20/31 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultasormuksen;)