Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit tulossa ja pelottaa, että tykkääkö toinen

Vierailija
24.02.2026 |

Ollaan tietty toistemme kuvia nähty monia ja juteltu puhelimessa.  Mutta onhan se eri asia kun näkee luonnossa. Kun ei tässä kuitenkaan täydellinen ole ja joitain vikoja/puutteita on.

Miten sais itteensä tsempattua. 

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee mieluummin sillä asenteella treffeille että menet katsomaan että tykkäätkö sä siitä 😉 Eikä niin että kelpaatkohan sä sille.

Tämähän se olisi, mutta valitettavasti helpommin sanottu kuin tehty.

Mutta ap, joko treffit oli ja miten meni? Tykkäsittekö toisistanne livenäkin yhtä paljon?

Vierailija
22/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus syntyy kauniista sanoista ja sammuu tekemättömistä teoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Omalla kohdalla olen tullut siihen lopputulokseen että just tuo oma epävarmuus ja pelko siitä, ettei toinen tykkääkään on just se mikä sitten on aikaan saanut sen, ettei toista nappaakaan.

En siksi enää edes yritä deittailla enkä mitään, koska jotenkin itsevarmuus pitäisi saada ensin normaaliksi ja terveelle tasolle.

Tuossa on ikävä kierre, kun oma epävarmuus tietenkin vaan kasvaa kun torjutuksi tulemisella saa toistuvasti vahvistuksen sille, ettei kelpaa. Ja mitä epävarmempi on niin sitä varmemmin toista ei sitten kiinnostakaan eikä ainakaan, jos toinen on edes jotenkin normaali ihminen eikä nimenomaan halua tallottavakseen kynnysmattoa jolla kuvittelee nostavansa omaa itsevarmuuttaan. 

Tuollainen suhde ei myöskään ole mikään itsevarmuus-boosti eli epävarmalle / huonoitsetuntoiselle ei deittimaailmassa ole tarjolla kuin toistaan pahempia vaihtoehtoja ja ikäviä kokemuksia.

Sinänsä sääli, koska se epävarma / huonoitsetuntoinen voisi olla aivan mahtava kumppani kunhan vain saisi pikkuisen itsevarmuutta ja mikäs sitä sen nopeammin / helpommin nostaisi kuin se, että saa vastakaikua tunteilleen ja on toisen silmissä samalla tapaa ihan maailman ihanin.

Vierailija
24/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus syntyy kauniista sanoista ja sammuu tekemättömistä teoista.

Siinä on vain se että homma kuolee ennen mitään sanoja tai tekoja jos ei ulkonäkö miellytä.

Vierailija
25/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin otsikon alun ensin, että terffit tulossa ja olin ihan että here we fucking go, nyt on mulle ketju, mutta hoksasinkin lukeneeni väärin. Aloittajalle tsemppiä treffeihin.

Vierailija
26/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa enemmän keskittyä siihen, tuntuuko toinen oikealta, onko hänen kanssaan hyvä olla ja kohteleeko hän sinua hyvin. Siihen, pitääkö toinen sinusta, et voi vaikuttaa, muuta kuin käyttäytymällä itse hyvin. 

Wau. Tämä palsta yllättää välillä ja isosti!

Vierailija
27/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se susta tykkää, älä huoli.

Vierailija
28/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittää voi mutta ei se oikeastaan asiaan vaikuta mitenkään. Te joko sovitte yhteen tai ette sovi. Jos kolahtaa niin kolahtaa usein jo siinä ensitreffeillä sen kummempia miettimättä.

Näin se menee. Turha murehtia.

Vierailija
29/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua jännittää koska kuvat sinusta olivat 20kg sitten?   

Vierailija
30/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua jännittää koska kuvat sinusta olivat 20kg sitten?   

Normaalit ihmiset keskittyvät kokonaisuuteen. Ylipainoisiakin on suhteissa. Jos sinua ei kelpuuteta, niin suurin syy on todennäköisesti luonteessa ja persoonassa. 

Sivusta. 

Vierailija
31/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💀

Vierailija
32/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa tähän oman kokemukseni n. 5 vuoden takaa. Vastasin deittisivulla mielenkiintoiseen ilmotukseen. Ja alettiin vaihtaa viestejä. Kuvatkin vaihdettiin jossain kohtaa. Jatkettiin viestittelyä aika pitkään, ennen ku lopulta tavattiin. Kun näin hänet livenä olin jotenkin pettynyt. Kaveri on fiksu, hauska, kohtelias.... Eikä yhtään mun tyyppiä. Jatkettiin kuitenkin tapailua ja viestiteltiin ja tutustuttiin. Mitä enemmän opin tuntemaan, sitä enemmän ihastuin. Kun lopulta päästiin seksiin asti, mä olin varma, että tästä kannattaa pitää kiinni. 

Nyt on oltu viis vuotta yhdessä ja hän on edelleen kaikkea sitä, mihin ihastuin ja paljon muutakin. 

Älä turhaan jännitä. Se menee niin ku menee. Ja voi mennä tosi hyvinkin. 

Ihania treffejä! 

Vierailija
33/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ollaan tietty toistemme kuvia nähty monia ja juteltu puhelimessa.  Mutta onhan se eri asia kun näkee luonnossa. Kun ei tässä kuitenkaan täydellinen ole ja joitain vikoja/puutteita on."
Olivatko kuvat realistisia?

Vierailija
34/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ollaan tietty toistemme kuvia nähty monia ja juteltu puhelimessa.  Mutta onhan se eri asia kun näkee luonnossa. Kun ei tässä kuitenkaan täydellinen ole ja joitain vikoja/puutteita on."

Olivatko kuvat realistisia?

Miksi juutuit noihin kuviin? Jos kemiat eivät kohtaa, on ihan sama miltä näyttää. 

Sivusta. 

Vierailija
35/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isket vähän väliä silmää, teet pusuliikkeitä huulilla, puristat rintoja yhteen ja heilutat hiukan rintamusta, kikatat nuorekkaalla tavalla kaikelle hänen sanomalleen, istut selkä käyränä niin että takamus pullistuu esille, sanot I love you monta kertaa, koskettelet hänen käsiään ja hartioitaan, silität poskea. Lopuksi varmistat rakastumisen sanomalla hänelle, että minä antaudun sinulle kokonaan, ota minut!

Vierailija
36/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ylempänä ap kertoi että kuvat ovat meikkaamattomasta naamasta eikä niitä ole käsitelty. Ainut riskisi (kerroit pelkääväsi) liittyy siis vartaloon, onko siitä otettu kuva realistinen. 

Kerran treffasin naisen, jonka kokovartalokuva oli otettu peilin katta. Petyin treffeillä, sillä hän näytti paljon isommalta kuin kuvassa, joka oli otettu yläviistosta peilin kautta, toinen jalka mahan edessä (olin niin järkyttynyt palatessani treffeiltä että analysoin kuvan; se jalka tosiana peitti mahan). 

Sinänsä pullukkuus tai vaikka +20 kg ylipaino ei minua haittaa, tykkään muodoista naisella, mutta kun  treffeille saapui värjätty, raskaasti meikattu (irtoripset?) arviolta 150-kiloinen itserakas olento, jonka olemus oli halvan näköinen - räikeä väri tukassa, raskas miekki, vielä liian pieniin vaatteisiin tungettu kroppa. Esitteli rintojaan. Toivoi tietysti, että katse hakeutuisi niihin. Olen mies, mutta en ihan noin vedätettävissä - eikä siinäkään että seurustelisi noin vakavasti ylipainoisen kanssa, mutta ne jutut olivat yhtä itsekehua ja rintojen esittelyä, vitsaili rinnoistaan moneen kertaan kuin vetäen puheenaiheet niihin. Plus oli niin taiteellinen ja osasi piirtää ja muisti kaiken ja pystyi piirtämään muististaan kaiken ja kehuskeli sukunsa omistuksilla vielä... 

En tahdo haukkua ylipainoisia naisia, itse asiassa pidän pullukkuutta seksikkäänä. Tämä nainen oli kuitenkin harvinaisen iso, niin iso, että erottuu katukuvassa jo kauas, eikä muistuttanut profiilikuvaansa lainkaan muuten kuin joidenkin kasvonpiirteittensä osalta.

Ei mitään pelkoa, jos näytät kuvissa samalta kuin livenäkin. Olette kuitenkin jutelleet.

Vierailija
37/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isket vähän väliä silmää, teet pusuliikkeitä huulilla, puristat rintoja yhteen ja heilutat hiukan rintamusta, kikatat nuorekkaalla tavalla kaikelle hänen sanomalleen, istut selkä käyränä niin että takamus pullistuu esille, sanot I love you monta kertaa, koskettelet hänen käsiään ja hartioitaan, silität poskea. Lopuksi varmistat rakastumisen sanomalla hänelle, että minä antaudun sinulle kokonaan, ota minut!

Satiiria? 

Vierailija
38/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍿

Vierailija
39/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole koskaan sitä tavannut et ole ihastunut ko. ihmiseen, vaan mielikuvaan siitä. Ja se voi erota todellisuudesta, suurella todennäköisyydellä näin on. Kauanko olet mehustellut asiaa ennen tapaamista. 

Vierailija
40/48 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... joko treffit on ohi? Miten meni =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi