Miksei kassat voi tervehtiä minuakin!?
Ilmeisesti häviän olemasta lähes aina kun mies on mukana kaupassa. Ostinpa itselleni vaikka kasvovettä tai molemmille syötävää, niin suurin osa naispuolisista kassahenkilöistä ottaa katsekontaktin mieheen, tervehtii ja hymyilee. Minut mahdollisesti huomataan siinä kohtaa kun maksan ostokseni. Ja suuri kiitos niille harvoille, ihanille naisille, jotka viitsivät minua katsoa ja tervehtiä!
Kommentit (34)
Se on kohteliaisuus, että perheessänne on "pää".
Voisko joku kaupan työntekijä vastata tähän? Onko tiedän käsketty tervehtiä vain miehiä ja/tai olettaa, että mies on aina se pariskunnan maksava asiakas?
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä mutta kun saat kuitin niin reklamoi ja sano että puolet on tuon edellisen. Kassa ei voi muuta kuin perua koko setin ja aloittaa alusta.
Päivän älyttömin kommentti.
Ne on nainut sun ukon kanssa. Katsoohan sitä :)
Luin vahingossa Miksei kissat voi tervehtiä minuakin. Odotin että jossain on kissoja vaikka olohuoneessa. :)
Ap haukkuu naisia.
Ap on mustasukkainen ja pelkää jokaisen naisen vievän haisevan miehensä.
Minä aina töissä ollessani otan katsekontaktin mieheen. Nykyään akat vaan vilauttaa etukorttia, ja sen jälkeen jättää miehensä maksamaan ostokset. Hyvä, että miehiäkin joku huomioi. Olen muuten mies, koskaan ei ole tullu soraääniä
Yrittää miellyttää vastakkaista sukupuolta.
Miehesi vilkuttelee huomaamattasi silmiään niin kassaneiti menee hämilleen.
Saman huomannut. Miehet saavat muutenkin parempaa palvelua naismyyjiltä,kassoilta. Nainen on naiselle susi, sanokaa mitä sanotte!
Pikkupildet kihertää komealle miehellesi. Mitäpä luulet tapahtuvan kun et ole paikalla ;)
Ap tässä kertoo teille, että oma ikä alkaa kolmosella ja miehen ikä vitosella. Mutta Ap on aika ujo ja yksinäinen ihminen, ja ilahtuu jos joku senkin joskus huomioi. Hyvistä asiakaspalvelukokemuksista jää hyvä mieli pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kaupan työntekijä vastata tähän? Onko tiedän käsketty tervehtiä vain miehiä ja/tai olettaa, että mies on aina se pariskunnan maksava asiakas?
Ei ole käsketty tervehtiä vain miehiä tai naisia. Joidenkin tapa vaan tälläinen, en ymmärrä, itse yritän huomioida kaikkia. Yleensä tervehdin ensin kassalle tulevaa ensin ja sitten myös toista osapuolta. En oleta maksajaksi ketään. Olen kyllä valitettavasti huomannut sen että joidenkin naiskassojen tapa on huomioida miehet ja vähän siinä flirttailla myös. On ärsyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä mies on maksaja, vaikka rahansa olisivat naisen lompakossa.
Tervehditkö itse, katsotko silmiin, menetkö ensin? Olen nainen enkä ole kyllä koskaan tällaiseen törmännyt, veikkaan vain että miehesi on itse aloitteellisempi tervehdykseen kuin sinä.
Oletko huomannut hymyilevätkö samoin sinkkumiehille?
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä kertoo teille, että oma ikä alkaa kolmosella ja miehen ikä vitosella. Mutta Ap on aika ujo ja yksinäinen ihminen, ja ilahtuu jos joku senkin joskus huomioi. Hyvistä asiakaspalvelukokemuksista jää hyvä mieli pitkäksi aikaa.
No tässäpä se vastaus tulikin. Luulevat sinua miehesi tyttäreksi ja koska oletus on että isä maksaa niin hän on se tärkeämpi asiakas.
Ap on edelleen ujo, mutta vastaa tervehdykseen ja katsoo silmiin silloin harvoin kun sitä tapahtuu. Jos ap yrittää itse tervehtiä ensin kun mies on mukana, sitä ei noteerata mitenkään. Mies ei koskaan oma-aloitteisesti tervehdi myyjiä. Ap myös kiltisti huutelee kassoille hyvät päivänjatkot takaisin.
Anna mennä mutta kun saat kuitin niin reklamoi ja sano että puolet on tuon edellisen. Kassa ei voi muuta kuin perua koko setin ja aloittaa alusta.