Miksei naiset kirjota tinderissä ja kysy mitää?
Ihan outoa tulee osuma ja sitten ihmettelen kun ei ole ees naiset kiinnostuneita, eivät kysy mitää ja vastaakkaa jopa sit vaa ajattelen no en roiku perässä ja unohdan.
Kommentit (332)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainaski mulla menee hyvin. Rahaa on ja töitä.
No se on hyvä, että on töitä. Mutta etsi naista vajaaälyisten joukosta niin mahdollisuutesi ovat paremmat.
En halua. Koska et tajua en ole vammainen.
En kehottanut etsimään vammaista naista. Kehotin etsimään kaltaisesi vajaaälyisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainaski mulla menee hyvin. Rahaa on ja töitä.
No se on hyvä, että on töitä. Mutta etsi naista vajaaälyisten joukosta niin mahdollisuutesi ovat paremmat.
En halua. Koska et tajua en ole vammainen.
En kehottanut etsimään vammaista naista. Kehotin etsimään kaltaisesi vajaaälyisen naisen.
No en tiedä mistä niitä löytää kun ssuurin osa täälä missä asun on normaaleja.
Etkö käy enää töissä kun olet täällä kaikki päivät ja illat, Allu? Väität että työpaikkoja on jopa kaksi, mutta tämä palstailusi kertoo kyllä ihan jotakin muuta. Olet ollut täällä jankuttamassa aamusta iltaan viimeiset pari viikkoa.
https://kalliola.fi/osallistu-toimintaamme/naapuruustalot-ja-kohtaamisp…
Tuolla käy monenlaista porukkaa, ei pelkästään päihdekuntoutujia. Ihmiset ovat ystävällisiä ja sinulle ei vittuilla (kuten täällä).
Vierailija kirjoitti:
Etkö käy enää töissä kun olet täällä kaikki päivät ja illat, Allu? Väität että työpaikkoja on jopa kaksi, mutta tämä palstailusi kertoo kyllä ihan jotakin muuta. Olet ollut täällä jankuttamassa aamusta iltaan viimeiset pari viikkoa.
Kuule on vakituinen työ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule on vakituinen työ.
Ymmärräthän itsekin että käytöksestäsi saa ihan eri kuvan.
Taas nainen ei vastaa mikä täs mättää kokoajan, ihanko tää on karma, ei voi olla tällästä, mä sanoin jo naiselle suorat sanat, mua ei kiinnosta.
Poistoon koko tinder, aivan turha sovellus, naista ei löydä mistää netistä eikä baarista, jotkut löytää elämässä onnea heille.
Vierailija kirjoitti:
ei niiden tarvitse. naisten elämä on niin helppoa, että valitsevat satojen saamiensa aloitusten joukosta jännimmät
Tämä koskee vain 1-2% naisista, eli nuoria ja kauniita. Mutta sinulle ja yläpeukuttaneilke vain he ovat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole mitää järkeä lopullinen päätös unohtaa naiset, ikuisesti yksin.
Kannattaa suunnata kohti ulkomaita. Kaikin puolin parempia naisia. Itse tein niin ja takana yli 20 vuotta onnellista vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla käy monenlaista porukkaa, ei pelkästään päihdekuntoutujia. Ihmiset ovat ystävällisiä ja sinulle ei vittuilla (kuten täällä).
Mene käymään tuolla. Sieltä löydät, jos et heti naisystävää, niin vähintäänkin muuta seuraa. Kuten olet huomannut, Tinder ja baari eivät sinulla toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa suunnata kohti ulkomaita. Kaikin puolin parempia naisia. Itse tein niin ja takana yli 20 vuotta onnellista vuotta.
Ei kiinnosta thaimaalaiset, harva on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene käymään tuolla. Sieltä löydät, jos et heti naisystävää, niin vähintäänkin muuta seuraa. Kuten olet huomannut, Tinder ja baari eivät sinulla toimi.
Edelleen en halua vammaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen en halua vammaista
Olet toivoton tapaus. Ei tuolla käy vammaisia pelkästään. Mutta jatka sitten samaan tapaan pään hakkaamista seinään. Käy baarissa ja jatka tinderöintiä ja ulise päivittäin täällä. Oma valintasi.
Ongelma on siinä että et uskalla ja osaa lähestyä naisia; odotat, että he ottavat sinuun yhteyttä. Ja koska et ole ulkonäöltäsi ja käytökseltäsi millään tavalla viehättävä, he eivät ota yhteyttä, tai tule tosielämässä juttelemaan. Sitten suutut, hermostut ja alat haukkua naisia ylpeiksi nirppanokkaprinsessoiksi.
Tähän auttaa vain seuraavat asiat: mene johonkin kurssille jossa opetetaan ihmisten kanssakäymistä ja sosiaalisia taitoja. Sitten lopeta juominen. Laihduta ja ala kuntoilemaan- en tarkoita salilla käyntiä mutta lisää joka päivä hyötyliikuntaa. Aja nuo kaljuuntuvat haituvasi pois. Opettele laittamaan ruokaa: olet kertonut meille että syöt vain roskaruokaa. Mies joka osaa kokata on heti kiinnostavampi.
Muuta neuvoa ei ole.
Allua on neuvottu täällä ja Suoli24:ssä jo kymmenen vuotta. Eikä hän ole tehnyt asioille yhtään mitään. Kunhan on lihonut, velkaantunut ja katkeroitunut vielä enemmän. Eli minä en edes yritä. Sama ulina jatkuu vuodesta toiseen.
Taitaa valittaminen ja itsesääli olla ainoa elämänsisältö tuolla henkilöllä. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä että et uskalla ja osaa lähestyä naisia; odotat, että he ottavat sinuun yhteyttä. Ja koska et ole ulkonäöltäsi ja käytökseltäsi millään tavalla viehättävä, he eivät ota yhteyttä, tai tule tosielämässä juttelemaan. Sitten suutut, hermostut ja alat haukkua naisia ylpeiksi nirppanokkaprinsessoiksi.
Tähän auttaa vain seuraavat asiat: mene johonkin kurssille jossa opetetaan ihmisten kanssakäymistä ja sosiaalisia taitoja. Sitten lopeta juominen. Laihduta ja ala kuntoilemaan- en tarkoita salilla käyntiä mutta lisää joka päivä hyötyliikuntaa. Aja nuo kaljuuntuvat haituvasi pois. Opettele laittamaan ruokaa: olet kertonut meille että syöt vain roskaruokaa. Mies joka osaa kokata on heti kiinnostavampi.
Muuta neuvoa ei ole.
Sori mutta juuri minä olen se joka ottaa yhteyttä naisiin ja ehdotan tapaamista sitten nainen menee hiljaseksi en oikein ymnmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta neuvoa ei ole.
Sori mutta juuri minä olen se joka ottaa yhteyttä naisiin ja ehdotan tapaamista sitten nainen menee hiljasek
nainen viime viikonloppuna sanoi et olen komea, että en mä ainaskaa ruma ole se on varma.