Minkälainen paikka Viro on asua?
Saisiko siellä paremman elintason? Palkkani on noin 70 000€/vuosi, ja tuntuu että olisi kovasta työnteosta mukavaa päästä myös joskus nauttimaan. Suomessa se ei verotuksen ja korkeiden elinkustannusten vuoksi oikein onnistu.
Kommentit (223)
Virossa on vähemmän vasemmistolaisia haittaamassa taloutta. Kannattaa muuttaa, jos on työteliäs ihminen
Siellä on pienet sosiaalituet, joten ei ole varaa makailla kotona. Lapsiperheiden tuet on hyvät. Äitiysloma on vuosi täydellä palkalla!
Lapsilisät on jo kolmesta lapsesta enemmän kuin Suomessa. Miettikääs sitä!
Voi kuinka ihanaa olisi muuttaa keväänkorvalla Viroon. Eläkevuosiin on vielä matkaa.
Maaseutu? Kylä? Taajama? Kaupunki?
Vierailija kirjoitti:
Maaseutu? Kylä? Taajama? Kaupunki?
Alkuperäinen kyselijä ei ole vastaillut hetkeen. Oli Tallinnaan muuttamassa.
Täällä olen,mutinkin boholiin.Bohol🌴🏝
Vierailija kirjoitti:
En usko, kun sun piti päästä kätevästi stadissa käymään.
Peltoo mettää ja semmosta. Hyviä tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Virossa on liikaa venäläisiä. En voisi asua heidän joukossaan. Ovat törkeitä, epärehellisiä ja varkaita.
Miten virolaiset suhtautuvat rys siin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virossa on liikaa venäläisiä. En voisi asua heidän joukossaan. Ovat törkeitä, epärehellisiä ja varkaita.
Ovat niin kauan jo eläneet vironvenäläisten kanssa, että ymmärtävät että venäläisiä on erilaisia. Osa vironvenäläisistä on hyvin vironmielisiä sitten on osa, jotka katsoo vain venäjän kanavia ja uskoo ne valheet.
Vierailija kirjoitti:
Onko Boholissa korkki auki kun oikeinkirjoitus ei suju?
Kyllä Tallinna Boholin voittaa!
suomalaisia pottukoiria täynnä jatkuvassa humalatilassa
Vierailija kirjoitti:
suomalaisia pottukoiria täynnä jatkuvassa humalatilassa
No ei kyllä näy paljoakaan öykkäreitä katukuvassa. Jos näkyy niin ne on brittiläisiä polttari yms. porukoita. Kyllä niistä ääntä lähtee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkaisitko samaa työtä siellä vai etsitkö uutta? Tuolla liksalla vaikea löytää. Ostatko asunnon vai vuokraatko? Mulla asunto siellä jo 10 vuotta ja muutan heti kun töistä pääsen. Kaikki toimii ja kehittyy, kun Suomi menee takapakkia.
Juu hienosti toimii. Keskipalkka on alle puolet Suomen tasosta ja hinnat samaa luokkaa. No rajoittapahan turhaa kulutusta.
Keskipalkka n 950e
Mediaani on 1722€/kk ja keskipalkka 2075€/kk.
Eli alle puolet Suomen tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen ei kauhean lempeästi. Kysyppä joskus joltain virolaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Virossa on vähemmän vasemmistolaisia haittaamassa taloutta. Kannattaa muuttaa, jos on työteliäs ihminen
No kuka sitä taloutta haitta kun palkat on puolet pienemmät kuin Suomessa ja hinnat lähes samaa luokkaa?
Tere sõprad!