Miksi suomalaiset naiset katsoo niin vihaisesti miehiä?
En ole lihava, ruma tai lyhyt. En myöskään katso naisia ensin vaan huomaan että ne katsovat niin katson takaisin.
Kommentit (25)
Naiset miettii, että mitä sukupuolta tuokin on.
Se on vain mun naamani. Pahoittelen. Perusilme näyttää äreältä.
Mistä sä tiedät miten ne muita miehiä katsovat.
Mulla miehenä on taas ns. kuolemankatse, mikä johtuu siitä, että aivoni ajattelevat. Naiset tulleet usein kysymään, että onko kaikki hyvin, kun tuijotan tyhjyyteen kuolemankatseella, joka kertoo vain sen, että olen ajattelijatyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Olet vain huono lukemaan ihmisten ilmeitä ja tunteita. Esim. 'resting bitch face' ei ole vihaa vaan monen normaali ilmeetön ilme.
Tämä! Kuulin, että työpaikallani pari miestä on kokenut minut miesvihaajaksi. En ole mielestäni millään tavoin antanut ymmärtää, että vihaisin miehiä. Mulla on ihan omat ongelmani ja luonnostaan 'resting bitch face'.
Vierailija kirjoitti:
Samalla lailla. Suomessa vihataan miehiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten miehet katsoo miehiä?
Flirttaillen ja hymyillen tietysti. ;)
Siksi, koska toljotat heidän jalkoväliään silmämunat ulos pullistuen !
Suurimmaksi osaksi naisia ei kiinnosta oletko edes olemassa jos sillä ei ole jotain asiaa tai syytä tulla sulle edes juttelemaan. Ei se vihaa ole. 100% ei mitään väliä ehkä.
Tuo resting bitch face tuo vain ikävyyttä ja masennusta muille. Esim Japanissa naama peruslukemilla tarkoittaa hymyä. Sitä on mukava katsella ja tuo iloa päivään, vaikka monia muita asioita en haluaisikaan Japanista tänne.
Koska miehillä on 2 moodia:
- ei kiinnostunut naisesta, tyly, jopa vihamielinen
- kiinnostunut ja haluaa panna
Kumpikaan näistä ei kiinnosta itseäni joten ei ole mitään syytä ottaa kontaktia mieheen
Patriarkaatti on sortanut naisia ja muunsukupuolisia tuhansien vuosien ajan, joten totta kai naiset ovat vihaisia siitä. On todella raskasta olla nainen yhteiskunnassa missä naistenoikeuksia ei kunnioiteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla lailla. Suomessa vihataan miehiä.
Ap
Jos näin on niin sitten suomalaisissa miehessä lienee jotain perustavanlaatuista vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet vain huono lukemaan ihmisten ilmeitä ja tunteita. Esim. 'resting bitch face' ei ole vihaa vaan monen normaali ilmeetön ilme.
Se ilme tulee vasta vanhemmiten. Nuoret naiset kuitenkin ovat tällaisia nykyään:
Saa minun puolesta olla tissit ja pimperot ihan omassa ylhäisyydessään. Suurimmalla osalla naisista ei ole mitään muuta tarjottavaa miehelle joka pärjää oikeasti itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska toljotat heidän jalkoväliään silmämunat ulos pullistuen !
Tuohan on vain hyvä heterolle?
Vierailija kirjoitti:
Koska miehillä on 2 moodia:
- ei kiinnostunut naisesta, tyly, jopa vihamielinen
- kiinnostunut ja haluaa panna
Kumpikaan näistä ei kiinnosta itseäni joten ei ole mitään syytä ottaa kontaktia mieheen
Onnea valitsemallasi tiellä mielenterveysongelmaisena katkerana vanhapiikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ilme tulee vasta vanhemmiten. Nuoret naiset kuitenkin ovat tällaisia nykyään:
TODELLAKIN tuo ilme!