Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten salaiset haaveet

Vierailija
24.02.2026 |

Iltasanomissa oli yksi päivä artikkeli, jossa miehet kertoivat seksihaaveistaan ja fetisseistään, joita eivät olleet voineet kertoa puolisolleen. Maksumuuri esti lukemisen. 

Kertokaa miehet tähän millaisia asioita ette ole paljastaneet kumppanillenne, ja miksi?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jonkinmoista alistamista ja pakottamista varmaan olisi.

Aika turha ehdotella vaimolle, joka jo suunnilleen varpaan ottamisesta suuhun menee hämilleen ja alkaa jonkun teinimäisen idioottikäytöksen.

Näihin valituksiin ei voi kuin todeta, että miksi ihmeessä olet tuollaisen vaimon ottanut. Mä käytin tuohon hommaan sen verran aikaa, että löysin itselleni täydellisen vastinparin. Myös muutenkin kuin seksin suhteen 

Vierailija
42/57 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika turha ehdotella vaimolle, joka jo suunnilleen varpaan ottamisesta suuhun menee hämilleen ja alkaa jonkun teinimäisen idioottikäytöksen.

Näihin valituksiin ei voi kuin todeta, että miksi ihmeessä olet tuollaisen vaimon ottanut. Mä käytin tuohon hommaan sen verran aikaa, että löysin itselleni täydellisen vastinparin. Myös muutenkin kuin seksin suhteen 

Vastaus näin jälkiviisaasti: en kyllä yhtään osaa enää sanoa. Hölmöyttäni, nuoruuttani ja ajattelemattomuuttani ehkä.

Ei auta kuin sinnitellä lapset aikuisiksi ja ehkä sitä sitten vielä ehtii jotain ennenkuin kaatuu monttuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parinvalinnassa kannattaakin käyttää harkintaa, eikä sohia vain kulli pystyssä.

Vierailija
44/57 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että sisaruksiin ei yleensä kyetä liittämään mitään seksuaalisen toiminnan ajatusta, ja ihan hyvä niin. Ei se tarkoita, että henkilö olisi kokeilunhaluton.

Ap

Ihmiseen on rakennettu ominaisuus, kenen kanssa viettää aikaa alle kolmivuotiaana, he eivät aiheuta seksuaalista viehätystä. 

Vierailija
45/57 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus näin jälkiviisaasti: en kyllä yhtään osaa enää sanoa. Hölmöyttäni, nuoruuttani ja ajattelemattomuuttani ehkä.

Ei auta kuin sinnitellä lapset aikuisiksi ja ehkä sitä sitten vielä ehtii jotain ennenkuin kaatuu monttuun.

Vaihtamalla paranee eikä jää lapsillekaan paskan parisuhteen mallia, mitä luulla normaaliksi ja kopioida omassa elämässään huonoon oloon asti.

Vierailija
46/57 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aikaisemmin viittasi rai.:s:.kausfantasiasta ja sen äärimmäisyydestä. Autoin kerran yhtä pariskuntaa toteutuksessa, ei ollut väkivaltaa, vaan mielentasolla liikkuivat. 

Vierailija
47/57 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kuitenkin näin naisena vaikka kysymys oli miehille. Olemme mieheni kanssa vapaamielisiä, seksi sekä asioista keskustelu sujuu. Ketään vierasta emme kuitenkaan ota leikkeihimme. Mielestäni on mahtavaa koittaa kaikenlaista seksinsaralla suljemme kuitenkin pissan ja kakan pois. Meillä on paljon leluja, piiskoja, kahleita, kenkiä sekä seksihepeneitä nahasta nyloniin. Ehkä pitkän liittomme salaisuus piilee juuri tässä kommunikaatiossa ja vapaamielisyydessä. On uskomattoman kiihottavaa antaa kehonsa toisen käyttöön kun luottamus pelaa eikä tarvitse pelätä mitään. Vain taivas on rajana meidän leikeissä. N45.

Vierailija
48/57 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että salilla, ladulla tms tuntematon nainen tulee jutteleen ja pyytää kotiinsa esim selänpesijäks, saunaan...kiihottaa.

Vierailija
49/57 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattimaisen dominan kovassa käsittelyssä, pitkään kiusoittelee, ei laukeamista, luvatta olemaan viikon runkkaamasta

Kaunis trans nainen iskee baarista molemmat naivat toisiamme 

Kaksi naista sitoo sänkyyn ja vuorotellen istuvat naamalle nuoltavaksi ja toinen ratsastaa kullin päällä, suutelevat ja hierovat toisen rintoja 

Vierailija
50/57 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jo valmiiksi vuosia jatkunut leikkisä seksielämä. Pystyin lopulta avautumaan vaimolleni lähes kaikesta mitä olen tehnyt ja mitä haluaisin meidän yhdessä tekevän. Myös vaimo avautui jonkin verran omista salaisuuksistaan. Sieltä olemme pikkuhiljaa poimineet leikkeihimme molempia kiihottavia asioita. Oli kyllä erittäin pelottavaa. Päätin vain eräänä päivänä etten häpeä enää rakastamani ihmisen seurassa. Otin riskin ja minun kohdallani se kannatti. Valmistauduin henkisesti myös siihen että minulle näytetään ovea.

En nyt lähde tässä avaamaan koko sitä seksin kirjoa joka meille avautui. Ehkä toisena päivänä.

Vierailija
51/57 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin vaimolleni harrastaa (sillä tavalla salaa niin että mies ei tiedä) luvan kanssa seksiä perhetutun miehen kanssa, humalassa tietenkin, se  kiihottaisi vielä aamullakin. Mukava olisi jos saisin vastaavasti  pillua miehen vaimolta. Aamulla olisimme kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaikka kaikki tietävät. Tämä niin ettei olisi raskaaksi tulemisen mahdollisuutta (pillerit tai ikää niin paljon ettei mahdollista).

Vierailija
52/57 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaleikkejä toivoisin. Edes vaikka vain näkisin, kun naiseni istuisi saunajakkaralla hänen karvaisesta pikkutuherosta pissa lentäisi tai valuisi. Häntä itseään kiehtoo kun saa mällit rinnoilleen ja osan suuhunsa. Samaa se lie itselläni, että tahtoisin nähdä kuinka hänen vehkeensä toimii.

Toki luonnossa kyykkypissi myös kiihottaisi. 

Vierailija
53/57 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin vaimolleni harrastaa (sillä tavalla salaa niin että mies ei tiedä) luvan kanssa seksiä perhetutun miehen kanssa, humalassa tietenkin, se  kiihottaisi vielä aamullakin. Mukava olisi jos saisin vastaavasti  pillua miehen vaimolta. Aamulla olisimme kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaikka kaikki tietävät. Tämä niin ettei olisi raskaaksi tulemisen mahdollisuutta (pillerit tai ikää niin paljon ettei mahdollista).

Miksi juuri humalassa, eikö selvin päin olisi mukavampaa?

Vierailija
54/57 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kertoisi kuinka olen huono nuolemaan pillua, joten minun pitää katsoa vierestä kuinka vaimo näyttää toisen naisen kanssa, että miten se tehdään kunnolla.

Lopuksi vaimoni suutelisi minua kasvoillaan vieraan naisen eritteet.

Vierailija
55/57 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin että vaimo panisi peppuani... ja myös nuolettaisi pillunsa puhtaaksin kun olen lauennut sinne ensin

Tähän vielä lisäyksenä... pissaisi päälleni ja saisin nuolla pisupillun puhtaaksi

Vierailija
56/57 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla selälläni sidottuna. Shemale hyväilisi eturauhastani samalla runkaten minulle orkun.

Lopuksi naisi minua kovaa jalkani hänen olkapäillään ja laukeaisi kaluni päälle.

-Aapo 37w

Vierailija
57/57 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin mielummin shemalen lastit syvälle peppuuni hänen tissejään imien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi