The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1914)
jacky makupala luulee että on treffi ohjelmas ja vinkuu pesää. sitten kaikki haukkuu roita kun se juoksi aina laukun peräs niin muuten muutkin juoksi mutta ei kiusaaja porukka ymmärrä että tekee itse samoin miten haukkuu yhtä. ja eikö tehtävä ole juuri saada laukku ai niin muiden ei tarvitse saada laukkua kun on kimpassa muiden kanssa ja turvassa roi oli yksin niitä vastaa
Alexander huutaa ja komentelee muita, ruma nainen ja tosi ilkeä.
Aika kiusaajia nuo vaeltajat tuolla ovat. Roy tunsi itsensä ulkopuoliseksi ja siitä piti huolen
nuo etenevät muut ihmiset. Toivottavasti tuo huuto sakki kukaan ei voita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Rahapotti on hiipumassa tosi pieneksi, ja edelleen porukkaa 6 jäljellä (Katsomo+). Ehkä kolme pääsee huipulle, melko mitättömiä summia saavat.
Toivottavasti ei pääse kukaan. Tuollaisia kävelijöitä näkee joka päivä, kun vaan nenänsä ulos pistää.
Jos on elämässään selkeästi terapian tarpeessa, ei tulisi lähteä ainakaan tv-formaattiin Norjan vuoristoon häilymään, selittelemään ja
napisemaan.
Vierailija kirjoitti:
jacky makupala luulee että on treffi ohjelmas ja vinkuu pesää. sitten kaikki haukkuu roita kun se juoksi aina laukun peräs niin muuten muutkin juoksi mutta ei kiusaaja porukka ymmärrä että tekee itse samoin miten haukkuu yhtä. ja eikö tehtävä ole juuri saada laukku ai niin muiden ei tarvitse saada laukkua kun on kimpassa muiden kanssa ja turvassa roi oli yksin niitä vastaa
Mitäs noi nyt henkensä kaupalla Tuolla juoksi laukun perässä??? Tekivät juuri samaa, mistä haukkuivat Royta? Nyt olisi pitäny Alexin huutaa naana punaisena noille laukun perässä juosseille👿
tyypillistä opelta kiusaa itse ja pyytää kiusattua pyytämään anteeksi kaikilta ja itse sekä muut pelaa aivan samanlaista peliä kuin koulusta
Keitä siel on plussajakson jälkeen vielä mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahapotti on hiipumassa tosi pieneksi, ja edelleen porukkaa 6 jäljellä (Katsomo+). Ehkä kolme pääsee huipulle, melko mitättömiä summia saavat.
Ei tarvitse mitään palkkiota kukaan noista.
Vinkuja Puutarhatonttu, nigerialainen, savenvalaja, sairaanhoitaja ja päiväkodin täti. Siinä tämän vuoden lenkkeilijät, ulkoilijat.
Yök. Raha on huvennut ja nigerualaisen ulosottoa edes huipulle pääsemällä makseta.
Onko se Lex edes töissä missään. Ainakin on jaksanut huutaa ja karjua, että vuoret raikuu.
Huutaako päiväkodissa lapsille.
Sanoo, että haluaa ne rahat, toivottavasti tippuu jo ennen vuorelle menoa. Paljonkohan sillä on ulos otossa.
Ei pysty enää katsomaan tätä pahanmielen ohjelmaa - Lexi ja Joonas liian ärsyttäviä.
TEKOPYHÄÄ porukkaa muka yhessä yössä ystävystytty ventovieraan ihmisen kanssa ,ettei muka voi tiputtaa tätä.Säälittäviä
Kun kiusaamisesta on puhetta, kuka on ketäkin kiusannut.
Niin Roy on jätetty porukan ulkopuolelle, heti alusta saakka. Roy myös itse tiedosti sen.
Sille myös siitä sanottiin, kun se on tullut myöhemmin mukaan, se herätti epävarmuutta ja tietoa siitä, että hänet halutaan pelistä pois enemmän kuin ketään muuta.
Tiina pelaajana taitaa olla aika kiero, ei kertonut muille, minkä edun sai.
Vierailija kirjoitti:
en minäkään ,olisin antanut tulla täydeltä laidalta.Roylla sentään käytöstapoja näihin muihin verrattuna
Samaa mieltä.
Hyvin leikattu ohjelma,näyttää ihmisten raadollisuuden toista kohtaan.Tommostahan se on monella kiusatulla koulussa ja työpaikoilla.Tuota on kiusaaminen kauheimmillaan.Nyt siellä iloitaan kun muka niin hyvä ja rento meininki.Vielä moni tippuu ennenkuin vuoren huippu on saavutettu.Miten tämä Tiinaki nuin kaksnaamanen .Millanenkohan työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Tämä on ihan kammottavaa paskaa. Täysin sekopäistä porukkaa. Ei pysty katsomaan.
Minäkin käänsin kanavaa kesken ohjelman. Ei kiinnostanut katsoa sitä huutamista ja juonimista, selän takana haukkumista.
Kun myö ollaan alkuperäinen porukka, ollaan niin tiivis. Sinä Roy et kuulu porukkaan.
Kaikki kuitenkin reissaajat vieraita toisilleen.
Tämä sairaanhoitaja Vilma,jättääkö potilaan joka ei miellytä häntä ihmisenä ,hoitamatta.Raadollista porukkaa.
Mä olen katsonut koko viime kauden ja tämänkin tähän saakka 8-vuotiaan lapseni kanssa. Tai siis viime kaudella hän oli 7. Nyt olen melko lailla siinä pisteessä, että kiellän häntä katsomasta. Kerta kaikkiaan ihan liian hirveää kiusaamista. Aikuiset ihmiset, miten he ilkeävät? Mimmimmimmimmii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi ope, joonas, on itkupilli.
Ei ole uskaltanut mennä ulos, mistä kaikesta elämyksistä lapset jäävät vaille, luonto, eläimet, vuodenajat. Vautsi, mikä miehen malli.
Mitä luokkaa hän opettaa, kun koulussakin ope joutuu ulos?
Kyllä oppilaat voivat hieman naureskella opelle.
Ei voi sanoa edes puutarhatontuksi, kun ei uskalla oleskella ulkona🤭
Roy on tuntenut syrjimistä ja se on aiheuttanut Roylle epäluuloa.
Hyvin nämä muut ovatkin Roylle muistuttaneet, kun sinä olet tullut myöhemmin.
Vieraita nuo muutkin kilpailijat ovat toisilleen, mitä väli sillä on, onko tullut myöhemmin.
Helv**n tiukkapipot ne muut.