The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1914)
Vierailija kirjoitti:
Yrittihän se Roy saada säälipisteitä sairaasta mummosta kertomalla, mut entä sitten? Miten se nyt Joonasta sillä loukkas muka? Ja aika pieni paha tuo mummotarina. Joonas ite kerää itselleen vaikutusvaltaa panettelemalla, pilkkaamalla toisia ja valehtelemalla tiisten puheista.
Taikinaposki itse avautui miten hänelle on ollut tärkeintä saada luontokokemusta ja miten unelmoi tekevänsä samaa pienten lastensa kanssa. Siis herutteli kaikkien kuullen itse, mutta Roylle ei samaa sallinut
Puoli tuntia katsottu ja muuta ei ole tapahtunut kuin juonimista, riitelyä, itkua,
( iso äijä J) kilujumista iiiiiiiik kroisantteja. Ei yhtään tehtäviä, seikkailua, hienoja maisemia. Siks itsekin taidan lopettaa tän katsomisen.
Hyi helvetti. Tämä on ihan kammottavaa paskaa. Täysin sekopäistä porukkaa. Ei pysty katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tympeää kommentointia, jossa liioitellaan täysin sarjan olevan joku kiusaamisohjelma. Ei todellakaan ole. Ryhmässä on hyvä henki lähes koko ajan.
Miten se ei näy? Vastenmielistä kiusaamista. Se vakaope on kiusaajista kakkonen. Ykkönen.on se afrikkalainen, ykkösen rinnakkaiskiusaaja on se vinkuvaääninen Tonttu.
Esim. Itse kommentoit paljon ilkeämmin paraikaa osallistujia, kuin he koskaan toisiaan. Omaa ilkeyttäsi projisoit sarjan muutamaan konfliktitilanteessen ja menet tunteella mukaan. Taidat olla itse kiusaaja.
Pietari on reilu. Myös Venla on osoittanut rehtiyttä.
Toivottavasti semmonen tehtävä mistä tämä pullukka täysi mulkku opettaja ei suoriudu. Myös tämän savenvalajan ja (muka) seikkailu urheilija toivoisi tipahtavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tympeää kommentointia, jossa liioitellaan täysin sarjan olevan joku kiusaamisohjelma. Ei todellakaan ole. Ryhmässä on hyvä henki lähes koko ajan.
Miten se ei näy? Vastenmielistä kiusaamista. Se vakaope on kiusaajista kakkonen. Ykkönen.on se afrikkalainen, ykkösen rinnakkaiskiusaaja on se vinkuvaääninen Tonttu.
Esim. Itse kommentoit paljon ilkeämmin paraikaa osallistujia, kuin he koskaan toisiaan. Omaa ilkeyttäsi projisoit sarjan muutamaan konfliktitilanteessen ja menet tunteella mukaan. Taidat olla itse kiusaaja.
Sitä saa mitä tilaa.
Selvä suunnitelma on Joonaksella, Tiinalla ja Millalla puhaltaa yhteen hiileen ja tiputtaa muut. Muut tyhmät ei tajua heidän suunnitelmaa. Montako huipulle pääsee?
Oon tavannut sanoa, että berninomistaja ei voi olla läpeensä paha ihminen. Tiinalla ilmeisesti kuitenkin kilpailuhenkisyys saa pudottamaan kaikki ne, jotka häntä "uhkaavat", pois.
Tuo akka on AIVAN v@€/!n HIRVEÄ tyyppi. Mimimimimimimi
Koulukiusaaja, oksettava. Voin kuvitella miten se on peruskoulussa jo kimittänyt kiusaamalleen mimimimimimi!!!!
mutta tuo kansan kynttilä aivan järkyttävä ihminen Jos lapsellani olis tommonen opettaja vaihtasin heti OPETTAJAA.KAKSNAAMASIN PORUKKA MITÄ NÄISSÄ PELEISSÄ ON
kaksnaamasuuen huippu tämä jakso.
Se kosketti mua niin et toinen on valmis antamaan mulle oman paikkansa, yäää! Mut eipä koskettanu niin paljon, et ei olis ottanu sitä vastaan!
samat sanat,oksettava porukka.Muka kilpailu,on mutta selkäänpuukottajien kisa569
Varsinainen kiusaajien joukko. Joonas, Alexandra ja Tiina. Kieroillaan puhutaan selän takana pahaa.
Ainoa reilu tämä sairaanhoitaja Tiina.
Vierailija kirjoitti:
Oon tavannut sanoa, että berninomistaja ei voi olla läpeensä paha ihminen. Tiinalla ilmeisesti kuitenkin kilpailuhenkisyys saa pudottamaan kaikki ne, jotka häntä "uhkaavat", pois.
Hän vaan ymmärtää sarjan säännöt.
Ettekö tajua että tämä on kilpailu?! Peli, jossa on juurikin tarkoitus liittoutua ja äänestää muut pihalle? Outoa on miten täällä aikuiset katsojat ei ymmärrä pelin henkeä, ja syyttelevät joka suuntaan kiusaajiksi, ja lisäksi nimittelevät täysin sikamaisen ilkeästi, homofobisesti, misogynisesti ja rasistisesti sarjan kilpailijoita. Varsinaisia kirkasotsaisia tyyppejä muka olette, joopa joo.
onhan kieroa porukkaa saa..na Partajeesus aivan kauhea.Tippuu ne muukki ja sitten vitutus käyrä voi nousta.ja tuo saatanan savenvalaja.voi valaa ittensä saveen
Vierailija kirjoitti:
Voi hellanlettas sentään, kun Joonakselle tuli niiin paha mieli, kun toinen kertoi hänelle sairaasta mummosta, eikä ees myöntäny, että teki väärin!... kyllä joonakselle nyt oltiin epäreiluja...yäää!
Ja käskivät Royta pyytämään anteeksi muilta! What? Uskomatonta toimintaa. Sairasta, ei voi muuta sanoa.
kiusaaja voi vain sanoa ettei ole kisaajahenki ,.Vain kiusaaja puolustaa toista kiusaajaa.
Sietämättömän vastenmielistä porukkaa. Vaikea edes ymmärtää, miten aikuiset ihmiset voivat käyttäytyä tuolla tavalla. Mistä ihmeestä tuollaisia ihmisiä on löytynyt?
Tulee ihan fyysisesti paha olo kun tätä katsoo.