The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (723)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo 57-vuotias nainen voi olla noin huonossa kunnossa ja väitti harrastavansa yhtä jos toistakin liikuntaa. Toiset joutuu auttamaan lähes joka mättäällä. Antaa oudon kuvan tuon ikäisistä ihmisistä.
Itse olen 65-vuotias ja pystyn kiipeilemään ja rämpimään vaikka missä ja minulla on sentään vakavia sairauksiakin.
En enää ihmettele, että nuoret ihmiset haluaisivat antaa eutanasiapiikin kaikille kuusikymppisille. :D
Ihmettelin kans et joka välissä piti olla persuuksista pukkaamassa. Mikshän on lähteny kisaan? Kuvitteli kai itestään liikoja.
Oon koko ajan ihmetellyt tämän ikää, näyttää tosi paljon vanhemmalta kuin 57 vee 😮 mutta ei kai Suomessa pysty huijaamaan ikää näihin ohjelmiin mennessä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Oon koko ajan ihmetellyt tämän ikää, näyttää tosi paljon vanhemmalta kuin 57 vee 😮 mutta ei kai Suomessa pysty huijaamaan ikää näihin ohjelmiin mennessä? 🤔
Samaa mietin, että onko se valehdellut ikänsä sille selkeesti nuoremmalle marokkolaiselle ukolleen ja ei voi nytkään paljastaa oikeaa ikäänsä. Jos tuotanto on suostunut siihen. On todella vanhemman oloinen kaikinpuolin.
Vierailija kirjoitti:
Alexandra on kaikkein ärsyttävin.
Kyllä, täysin samaa mieltä. Täynnä itseään oleva besserwisser, joka lisäksi valehtelee koko ajan: mm. väitti olleensa ensin laukun luona, vaikka Pietari oli.
Tuotanto varmaan järjestää niin, että tokihan joku sateenkaariporukkaan kuuluva voittaa, "tasa-arvon" ja "syrjimättömyyden" nimissä.
Viime tuotantokaudellahan surkea porukka puolestaan finaalissa äänesti niin, että kaikkein surkein rahansa ulosottoon hassannut luuseri sai voittorahat. Se vasta vitsikästä olikin: tyyppi palkittiin siitä että on sotkenut asiansa.
Kummallista on nykymeno.
Omasta mielestäni parhaan pitäisi voittaa.
Tällä kaudella parhaat näköjään äänestetään laulukuoroon.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo 57-vuotias nainen voi olla noin huonossa kunnossa ja väitti harrastavansa yhtä jos toistakin liikuntaa. Toiset joutuu auttamaan lähes joka mättäällä. Antaa oudon kuvan tuon ikäisistä ihmisistä.
Itse olen 65-vuotias ja pystyn kiipeilemään ja rämpimään vaikka missä ja minulla on sentään vakavia sairauksiakin.
En enää ihmettele, että nuoret ihmiset haluaisivat antaa eutanasiapiikin kaikille kuusikymppisille. :D
Taitaa maasto kuitenkin olla pikkasen erilaista kuin sienimetsässä. Päälle kylmä ja kostea ilmasto sekä painava rinkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin, että onko se valehdellut ikänsä sille selkeesti nuoremmalle marokkolaiselle ukolleen ja ei voi nytkään paljastaa oikeaa ikäänsä. Jos tuotanto on suostunut siihen. On todella vanhemman oloinen kaikinpuolin.
Päivät auringossa kahvilan pitäjänä torilla. Vanhentaa kummasti. Rekkakiskeillakin toinen puoli kasvoista kärsii auringosta.
Kivoja nuo hidastetut esittelyvideot. Omakin elämä näyttäisi varmaan melkein mielenkiintoiselta jos siitä tehtäisiin tuollainen lyhyt video hidastuksineen ja musiikkeineen
Nuo kirkuvat daamit ovat kyllä järkyttävää kuunneltavaa.
Taisi Roy taas aloittaa kovan pelaamisen jonka takia lensi ulos viime kaudella ensimmäisten joukossa. Tuo Tuomon pudottaminen oli selvä peliliike, Tuomohan on ollut sangen mukava kaikille ja vahva kandidaatti voittoon saakka. Roy haistoi heti vaaran ja halusi Tuomon ulos.
Itse olisin kyllä toivonut enemmän Elinan, Vilman tai Venlan lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Taisi Roy taas aloittaa kovan pelaamisen jonka takia lensi ulos viime kaudella ensimmäisten joukossa. Tuo Tuomon pudottaminen oli selvä peliliike, Tuomohan on ollut sangen mukava kaikille ja vahva kandidaatti voittoon saakka. Roy haistoi heti vaaran ja halusi Tuomon ulos.
Ai sä päätit sitte kertoa meille muille tuon tiputuksen, meille, jotka ei oo vielä sinne asti katsonut? Miettisit hetken ennen kuin kirjoitat.
Mä olin katsovinani, että Maritan ikä olis ollut 65? Miten se nyt sitte on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin kyllä toivonut enemmän Elinan, Vilman tai Venlan lähtöä.Ai sä päätit sitte kertoa meille muille tuon tiputuksen, meille, jotka ei oo vielä sinne asti katsonut? Miettisit hetken ennen kuin kirjoitat.
Älä muuta sano.
Täällä on monta kertaa yritetty ohjeistaa, että jos aikoo paljastaa tulevan jakson asioita, olisi hyvä aloittaa viestinsä kirjoittamalla: SPOILERI.
Pilalle meni minunkin katsomiseni.
Vierailija kirjoitti:
Älä tule tänne TV:n tahtiin ohjelmaa seuraavien ketjuun spoilaamaan!!!!Mene sinne keskusteluun, missä katsovat ennakkoon!!! Kyllä pitää olla itsekästä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin kyllä toivonut enemmän Elinan, Vilman tai Venlan lähtöä.Ai sä päätit sitte kertoa meille muille tuon tiputuksen, meille, jotka ei oo vielä sinne asti katsonut? Miettisit hetken ennen kuin kirjoitat.
Älä muuta sano.
Täällä on monta kertaa yritetty ohjeistaa, että jos aikoo paljastaa tulevan jakson asioita, olisi hyvä aloittaa viestinsä kirjoittamalla: SPOILERI.
Pilalle meni minunkin katsomiseni.
No on aika p ersees tä kyllä joo!
Oli pelottava vesiputouksen vieressä noustava kohta.
Camoon, te jotka valitatte spoilauksista, missä muka sanotaan että tämä olisi telkkarin mukaan etenevien keskustelu? Kyllä täällä on keskusteltu jo tulevistakin tapahtumista! Jos ei halua spoilaantua, kannattaa seurata tätä keskustelua myöhässä päivämääriä katsoen.
Joku teki äänestyksen ja täällähän suurin osa katsoi nimenomaan katsomon tahdissa. Joten menkää muualle jos spoilaukset häiritsee!
Vierailija kirjoitti:
Camoon, te jotka valitatte spoilauksista, missä muka sanotaan että tämä olisi telkkarin mukaan etenevien keskustelu? Kyllä täällä on keskusteltu jo tulevistakin tapahtumista! Jos ei halua spoilaantua, kannattaa seurata tätä keskustelua myöhässä päivämääriä katsoen.
Ei sua kukaan kaipaa.