The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3766)
ihan kiusaajan tuntomerkit tällä Tiinalla,ite saa tehä mitä huvittaa toisten kustannuksella.
Mitä se Tiina yritti vielä saaha ettei Pietari sais samaa rahaa kun muutkin.On ne selkään puukottajat itsekeskeisiä omia virheitä näkemättömiä ihmisiä.
Tiina ja Joonas huonokäytöksisiä kiusaajia.
Pelottavaa, että ovat työssään lasten kanssa tekemisissä.
No eikös se Tiina itsekin esittelyssään ajellut kalliilla urheiluautolla, selkeästikään ei ole pikkurahan puute ja silti tuonne lähti.
Kaikki jaksot katsottiin ja jos miettii kuka oli ystävällinen porukassa ,niin se oli kyllä Veera. Ei Joonas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen Pietarin puolesta. Siskollaan on onni, kun on tuollainen veli. Ihana eno myös, neljälle nuorelle, välittävä. Enkä tarkoita vain rahan antamista, vaan kokonaisuutta.
Joo, en tunne, vain ohjelmaa katsoneen mummon ikioma mielipide.
Joo, oli uutinen, että Pietari tosiaan antoi koko summan siskonsa vähävaraiselle perheelle. Mahtaa Tiinaa nyt harmittaa!
Toisaalta oli hiukan noloa, että Pietari mainitsi sisarensa olevan vähävarainen. Miltähän tuntuu siskosta ja muusta perheestä?
Vähävaraisuus ei ole häpeä.
En sanonutkaan, että on häpeä, mutta sen kuuluttaminen kaikelle kansalle on ainakin lasten vuoksi ikävän kuuloista. Pietari oli muuten mukava ja ajattelee toisia, mutta tuo oli vähän lipsaus.
Miten niin, arvelet, että he olisivat häpeissään kuten sinä olisit. Koita nyt uskoa, vähävaraisuus ei ole häpeä.
Älä nyt jankuta sitä häpeääsi. Älä laita sanoja suuhuni.
Eikä yritetä ottaa sanoja pois Pietarin suusta.
17;5 tonnii saivat ja olivat jotkut ostamassa jo puoli maailmaa suunnilleen sillä. Ei mitään todellisuuden tajua, asuntovaunu tuolla rahalla?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jaksot katsottiin ja jos miettii kuka oli ystävällinen porukassa ,niin se oli kyllä Veera. Ei Joonas.
Ei ollut Veeraa. Tarkoitit varmaan Venla. Huonomuistista porukkaa, sotketaan Riinat ja Millat, Venlat, Wilmat ja Veerat. Minä olen yli 80 v. ja parempi muisti.
Mä en ota enää kantaa noihin osallistujiin sen enempää kun mun inhokit oli Joonas ja Tiina.
Mutta. Toi viimeinen jakso ja se kiipeäminen sinne huipulle. Se näytti kyllä ja olikin sen verran rankkaa juttua, että olikohan ihan totta? Jos kenelläkään noista neljästä ei ollut (juurikaan) aikaisempaa kokemusta kiipeilystä, niin pystyykö tuollainen ihminen sitten kylmiltään tuohon suoritukseen? Epäilen. Kyllä tuota täytyy jo aika paljon treenata ja kunto olla ihan pirun kova. Vuorikiipeily on rankkaa hommaa ja pienikin lipsahdus voi olla kohtalokas. Nuo vaan kiipesivät huipulle kuin vanhat tekijät. Jos tässä ketjussa on tuota vuorikiipeilyä harrastavia tai muutoin lajia tuntevia, niin kertokaapas mietteitänne. Kiitokset.
Samaa mieltä. Inhottava liero Joonas höynäytti naisia ja pääsi huipulle ihan sen takia. Oli todellinen vapaamatkustaja ja käytti kaikki keinot hyväkseen. Miten ihmeessä tuollainen voi olla lapsien opettajana.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ota enää kantaa noihin osallistujiin sen enempää kun mun inhokit oli Joonas ja Tiina.
Mutta. Toi viimeinen jakso ja se kiipeäminen sinne huipulle. Se näytti kyllä ja olikin sen verran rankkaa juttua, että olikohan ihan totta? Jos kenelläkään noista neljästä ei ollut (juurikaan) aikaisempaa kokemusta kiipeilystä, niin pystyykö tuollainen ihminen sitten kylmiltään tuohon suoritukseen? Epäilen. Kyllä tuota täytyy jo aika paljon treenata ja kunto olla ihan pirun kova. Vuorikiipeily on rankkaa hommaa ja pienikin lipsahdus voi olla kohtalokas. Nuo vaan kiipesivät huipulle kuin vanhat tekijät. Jos tässä ketjussa on tuota vuorikiipeilyä harrastavia tai muutoin lajia tuntevia, niin kertokaapas mietteitänne. Kiitokset.
Eihän tuo vaikea osuus kiipeämisestä ollut kovin pitkä. Tuo viimeisen päivän neljän henkilön kiipeäminen tuonne huipulle oli ainoa mukava hetki tämän kauden ohjelmassa, sitä oli kiva katsoa.
Alunperin heidän piti nousta Kolåstindenin huipulle, huipun korkeus merenpinnan tasosta on 1 432 metriä.
Turvallisuuspäällikön päätöksellä nousivatkin toiselle huipulle, sen korkeus merenpinnan tasosta on 1 327 metriä. Kolåstinden-jäätikköön oli yllättäen rankkasateiden vuoksi muodostunut jopa metrin levyisiä ja monta metriä syviä railoja.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/olosuhteet-ovat-muuttuneet-liian-va…
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömän ilkeää kommentointia ja haukkumista. Ihanaa, että juuri nämä voittivat.
Ei toi enään mitään auta... Ens kerralla kun lähtee esiintymään telkkariin ni muistaa vaan käyttäytyä. Muutenkin pitäisi käyttäytyä...
Eipä taida kolmos kautta tulla ainakaan taviksilla kun Haku ohjelmaan ei ole käynnistynyt. Viime vuonnahan sitä mainostettiin jo loppupään jaksoissa
Alexandra Ukandu avaa tuntemuksiaan hetkellä, kun matka katkesi.
-(Tuntui) ihan kauhealta. Se oli oikeasti ihan hirveä moment, mä menin ihan tiloihin ja aloin vaan hysteerisesti itkeä. Mä tulin tänne voittaa noi rahat ja sitä ei käynyt. Se oli kyllä oikeasti yksi mun elämäni hirveimpiä hetkiä rehellisesti, "Lexi" tilittää.
😅😅😅 On siinä elämä
Suorapuheinen Alexandra tekee freelancerina monenlaista, tällä hetkellä esimerkiksi dj-keikkoja sekä artisti-managerointia.
Onnea vaan hänen kelkkaansa lähteneille artisteille. Kannattaa varoa ettei keikka palkkiot hujahda managerin taskuun(tai nokkaan). Missähän heittää DJ keikkaa? Joonaksen asuntovaunussa?
Vierailija kirjoitti:
17;5 tonnii saivat ja olivat jotkut ostamassa jo puoli maailmaa suunnilleen sillä. Ei mitään todellisuuden tajua, asuntovaunu tuolla rahalla?
Joonas ja Pietari olivat haastateltavina Huomenta Suomessa. Joonas kertoi, että palkintorahoista jäi verojen jälkeen käteen yli 10 000 euroa. Hänhän kertoi jo aiemmin, että aikoo ostaa asuntoauton yhdessä anoppinsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joonas kertoi jo ostaneensa asuntoauton anoppinsa kanssa, se oli ollut perheen pitkäaikainen haave. Varmaan maksoivat kumpikin puolet. Onhan heillä voinut tietenkin olla säästöjäkin laittaa tuohon ostokseen.
Ohjelmassa kai on tarkoitus voittaa. Keplottelu on sallittua ja jopa suotavaa. Mitä ohjelmasta keskultaisiinkaan, jos ei häslinkiä tapahtuisi ja keskinäisiä yhteenottoja. Ihan tuotannon toive on saada jutunjuurta
Käsittämättömän ilkeää kommentointia ja haukkumista. Ihanaa, että juuri nämä voittivat.