Mikä on pahin moka myyjältä asuntoesittelyssä - mitä kannattaa tehdä tai jättää
tekemättä, jos haluaa töpeksiä oikein pahasti?
Huomenna esittely...
Kommentit (27)
vaan katsoo kaiken myyntiesitteestä.
Me myytiin itse ilman välittäjää raivariasuntomme ekalla näytöllä ja uskon, että se oli puhtaan asunnon ansiota.
Mä en voi SIETÄÄ, jos wc+suihku/sauna on hikisen tunkkaiset, hiuksia lavuaarissa, pönttö keltainen yms. Sen vuoksi pesin näyttöä varten parhaimmilla pesuaineilla kyseiset tilat, myös seinät lattiasta kattoon, samoin desinfioin viemärit putkimiehellä. En kuitenkaan jättänyt sitä pesuaineiden teennäistä tuoksua vaan avasin ikkunat tunniksi sepposen selälleen kämpässä ennen näyttöä, että em. tiloihin tuli raikas ja puhdas "tuoksu" ulkoilmasta.
Lisäksi tosiaan keittiön desinfioin; jääkaappi, hella, uuni, kuivauskaappi ja erityisesti roskiskaappi.
Kyllä kannatti, säästettiin 5000 euron välityspalkkio!
mulle tulee niistä aina paha olo. Ja tuntuu että niillä peitetään jotain. Valokuvat kannattaa ottaa pois, tuntuu muuten liikaa toisten kodilta. Koriste-esineistä ainakin puolet pois.
on valttikortteja.
Kaikki hajusteet yms. herättävät epäilyn siitä, että talossa on jokin homeongelma, jota halutaan peitellä. Liika roju kannattaa viedä muualle ja henkilökohtaiset valokuvat.
Enemmän häiritsee jos ei ole mitään "lämpöä" talossa.
Viimeksi kun käytiin esittelyssä, välittäjä otti HETI taloon astuttuamme puhelinnumeron ylös ja seuraavana päivänä soitti ja kysyi mitä tykättiin. Ja kun sanoin, että mietitään vielä, kysyi, että MIKÄ MIETITYTTÄÄ? Ahdistava välittäjä.
ja hajusteet ovat toinen ikävä juttu. Kamala on vessa joka haisee niin voimakkaasti joltain 'raikasteelta', että yököttää.
Kaikki teennäinen.
Normaali puhdas asunto, josta pahimmat romut on siivottu, on paras.