Yökylässä Maria Veitola kausi 10 OFFICIAL
Kausi sisältää uusia yökyläilyjä, ja vieraina nähdään muun muassa kirjailija Satu Rämö, mediapersoona Niko Saarinen sekä Osmo ja Peltsi Peltola. Ensimmäisessä jaksossa vieraillaan Arja Saijonmaan luona Tukholmassa.
Katso lähetysajat : Yökylässä Maria Veitola - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (643)
Vierailija kirjoitti:
Tylsin jakso ikinä, ei viitsi loppuun katsoa.
Minusta taas kiinnostava ja mukava jakso.
Joku heitteri vissiin osunu ketjuun. No, olihan tuo kadehdittavaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Rämö selittää ja selittää ihan tylsiä juttuja. Maria on hoksannu et tästä ei nyt irtoo hyvää ohjelmaa. Ankeuden huippu!
Ai, mä tykkään, kun Islanti kiinnostaa. Just mietin että tästä aiheesta olisi voinut tehdä tuplajakson. Olisin kyllä kysellyt paremmin kuin Maria.
"Seuraavaksi selviää, miksi Satu ei lue omia sähköpostejaan." :D
Kirjailijan koti ei ole kiva eikä kaunis. Epäsiistiäkin on.
Islannin karu ja tyhjä maisema, voi voi. Ei puita, ei pensaita, ei kukkia. Ei mitääääää.
Mä tykkään tästä Rämön jaksosta. Symppiksen oloinen perhe, jolla ns. jalat maassa. Perusarkea ja mukavaa jutustelua. Mun mielestä Veitolan ja Rämön keskinäinen kemia oli ihan ok. En havainnut mitään tylsistymistä.
Toivottavasti itsekin pääsen joskus käymään Islannissa. En kyllä oo menossa Sadun terassin reunalle pällistelemään. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsin jakso ikinä, ei viitsi loppuun katsoa.
Minusta taas kiinnostava ja mukava jakso.
Minustakin kiva.
Vierailija kirjoitti:
Rämö selittää ja selittää ihan tylsiä juttuja. Maria on hoksannu et tästä ei nyt irtoo hyvää ohjelmaa. Ankeuden huippu!
Niinhän siinä käy, kun toimittaja on ammattitaidoton.
Vierailija kirjoitti:
"Seuraavaksi selviää, miksi Satu ei lue omia sähköpostejaan." :D
Tuo oli selvä piikki Veitolalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi "xox" tarkottaa Maria Veitolan nimen alla?
Suukkoja ja haleja. Haleja ja suukkoja. Miten päin vaan haluat. :)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Maria on tässä Rämön jaksossa niin kyllästyneen oloinen? Tekis työnsä kunnolla, eikä vääntelisi naamaa.
Satukin kysyi useamman kerran hermostuneesti, että onko sulla kivaa. :(
Maria on pinnallinen. Siihen vetoaa luxus ja piirit.
Maria piristyi selkeästi, kun tuli kotiin lähdön aika :)
Selvisi ainakin, että perusperheenäidin arki on yhtä tylsää kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Maria on tässä Rämön jaksossa niin kyllästyneen oloinen? Tekis työnsä kunnolla, eikä vääntelisi naamaa.
Satukin kysyi useamman kerran hermostuneesti, että onko sulla kivaa. :(
No kyllähän sen aistii itsekin, et jotenkin hankaa ja on vaikea olla.
Maria V. ei vieläkään ole oppinut käyttämään sähköhammasharjaa oikealla tavalla.Käyttää sitä kuin tavallista hammasharjaa.Muuten olen sitä mieltä, että tuon hammaspesun voisi jättää jaksosta kokonaan pois.On niin h....tin ällöä ja oksettavan näköistä.
Tyhmää kysyä, onko sulla ollut kivaa kun miten Maria olisi voinut vastata, että ei ole ollut vaan ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän siinä käy, kun toimittaja on ammattitaidoton.
Tämmöinen formaatti vaatii keltä vaan toimittajalta paljon. Sitä ollaan haastateltavan kanssa yhdessä 24 tuntia. Paljon taustatutkimusta ja perehtymistä. Formaatti myös edellyttää toimittajan kysymysten lisäksi, että kohde on suunnitellut päivän tekemiset ja sapuskat yms.
Nyt oon huomannut, että tulee noita vastauksia: "mä ajattelin, ettei tehtäis mitään.." tai "ollaan ihan vaan täällä."
Ööh, sepäs onkin kivaa sisältöä katsojan kannalta. Kaikki kun eivät ole säkenöiviä keskustelijoita, että kaipais todellakin jotain puuhastelua tai käyntiä. MUTTA toisaalta ymmärrän, että kyseessä usein on julkkis, niin se on sitten hänen huilipäivänsä, kun on tuommoinen yökyläily. Joskus vaan on kiva ollakin. :D
Roosbergit vissiin luulivat, että heidän taiteilija elämänsä on tarpeeksi mielenkiintoista, mutta nehän lähinnä istuu paikallaan. En usko, että pyörittävät itekseen sitä ranchiaan, vaan siellä on joku töissä. Pariskunta vaihtelee vaatteita ja viinilaseja ja nauttivat taiteellisuudestaan jatkossakin. Ja heistä jotka ehkä vuokraavat sen talon omia äänityksiään varten.