Mies ei suostu matkustamaan Venetsiaan, joka unelmieni kohde
On kuulemma liian epäeettistä matkustaa Venetsiaan. En ymmärrä, että miten se yksi matka nyt maailmaa kaataisi, varsinkin kun kyseessä on vaimon unelma.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaako gondoliajelu oikeasti sata euroa? Ja drinkki 15 euroa? Onko Venetsiassa tosiaan noin kallista?
Ap
Gondolista en tiedä, mutta 3,50 oli Aperol spritz lentokentällä muutama vuosi sitten. Jos haluat kalliimpia juomia, kannattaa pysytellä turistialueilla.
No tuo on jo edullinen Aperol!
Asun Italiassa eikä edes pikkukylissä tule vastaan alle vitosen Aperolia.
Itse matkustan sisareni kanssa, mies ei halua mihinkään lentokoneella. Käydään siskon kanssa kerran vuodessa kesken talven hakemassa aurinkoa. Miehen kanssa matkustetaan Suomessa ja Ahvenanmaa on ihan suosikki kesällä. Syksyllä ja keväällä Lappi. Kyllä romantiikkaa löytyy meren rannoilta ja kallioilta keskiyön auringossa.
Kuule, elämä on nyt! Tyhmintä on jättää oma elämä elämättä jonkun toisen takia. Parisuhteet epäonnistuu omien odotusten takia. Jos toiselta ei suju joku asia luontevasti, niin ei vaan suju.
Joskus miehet ei halua matkustella, jos häpeää ettei ole kielitaitoa tai kokemusta matkustelusta. Kaikilla ei ole sisälukutaitoa, jolla hoksaa aikataulut ja kartat.
Voit heti katsoa lentoja ja hotelleja. Ei tarvi montaa päivää olla. Jos mies jurnuttaa, se on hänen ongelmansa.
Venetsia oli ollut haaveiden kohde niin kauan kuin olin tiennyt paikan. Aivan unelma!
Poikaystävän kanssa sitten lähdettiin Italiaan. Tehtiin retki Venetsiaan.
Se oli kamalin paikka, missä olen käynyt. Epäviihtyisää, haisevaa, erittäin töykeää porukkaa joka paikassa ja olo oli ei-toivottu.
Todella suuri pettymys!
En oikeasti menisi uudelleen, vaikka maksettaisiin 10 000 euroa. 50 000 eurosta menisin.
No, jos haaveissa on ollut, niin onhan se tietysti hyvä, jos pääsee itse kuitenkin kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venetsia on ilmeisesti aika romanttinen kohde, ja siksi olisin halunnut sinne nimenomaan puolisoni kanssa.
Ap
Tarjoo miehelle peppuaeksiä, niin voi muuttaa mieltä.
Kaikki miehet ei ole homoja b rapun rassaajia
Menkää muualle Italiassa ja tehkää päiväreissu sinne. Ihan riittävä aika, jos ei ala saaria kiertämään.
Ihan googlaamalla löytyy hinnat.