Miksi teillä miehillä on pakottava tarve vilkaista keskustelukumppanin rintoja?
Miksi ette voi puhua normaalisti niin kuin toiselle miehelle? Ettette te miesten rintakehää vilkuile kun puhutte tälle.
Kommentit (260)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä muiden miesten intoa tavan naisten rintoja kohtaan. Netti on täynnä parempia, koita voi katsoa kenenkään häiriintymättä ja vieläpä ilmaiseksi.
Minä en ainakaan ala kantamaan mukana mitään tablettia tuolla kylillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä muiden miesten intoa tavan naisten rintoja kohtaan. Netti on täynnä parempia, koita voi katsoa kenenkään häiriintymättä ja vieläpä ilmaiseksi.
Häiriinny ihan rauhassa minä katson minne huvittaa ja ketä huvittaa.
Mitä siitä saat? Ei suomalaisen naisen rinnat ole kovin kummoiset.
No ehkä sinun ei ole, muilta kyllä löytyy.
Taidettiin alkaa löytää perille sun tissi kompleksin juurisyihin. :' D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä sinun ei ole, muilta kyllä löytyy.
Taidettiin alkaa löytää perille sun tissi kompleksin juurisyihin. :' D
Ei minulla olekaan, sinulta taitaa löytyä isot manboobsit. Harvalla meistä miehistä on boobsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuvittele tilanne että miehen sukuelin on katselu korkeudella. Vilkaisetko siihen vai katsotko silmiin
Haha! No näin ei ole ja miksi rinnat on ylipäänsä niin seksuaalisoituja? Ne ovat jälkikasvun ruokkimista varten ja osa naisen vartaloa ja tälle nainen ei voi mitään itse. Nainenkin on ihminen.
Rintoja ei ole seksualisoitu ihmisen toimesta tai ajatuksen voimalla (ja tavallaan on esim elokuvissa). Ne ovat seksuaalisen halun kohde luonnostaan vaikka mieltymyksiä on toki erilaisia (tissimies, peppumies ja toki tissilesbobinainen, peppulesbobinainen, tissimuu, peppumuu).
Pepputissimies vastaa 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ovat retardeja.
Ihan oikeasti. Kokeilkaa miettiä. Ja kun olette miettineet, niin tulkaa kertomaan mihin lopputulokseen tulitte... Minä odotan.
Voiko retardimpaa olla kuin suomiakka... -.-
Aika retard olet sinäkin ja suomiakasta tänne porsinut. Luuseri suomi-ukon siittämänä,ellet ole sekasikiö ma tu.
Sinä muutut hetki hetkeltä herttaisemmaks :' D
Käy vilkaisemassa Yliksellä kuin "herttaisia" miehet on naisia kohtaan siellä.
Tää on vielä pientä näpäytystä miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuvittele tilanne että miehen sukuelin on katselu korkeudella. Vilkaisetko siihen vai katsotko silmiin
Haha! No näin ei ole ja miksi rinnat on ylipäänsä niin seksuaalisoituja? Ne ovat jälkikasvun ruokkimista varten ja osa naisen vartaloa ja tälle nainen ei voi mitään itse. Nainenkin on ihminen.
Rintoja ei ole seksualisoitu ihmisen toimesta tai ajatuksen voimalla (ja tavallaan on esim elokuvissa). Ne ovat seksuaalisen halun kohde luonnostaan vaikka mieltymyksiä on toki erilaisia (tissimies, peppumies ja toki tissilesbobinainen, peppulesbobinainen, tissimuu, peppumuu).
Pepputissimies vastaa 👀
Kun oltiin luolamiehiä. Tissit olivat esillä silloinkin. Nyt niistä on tullut "tabu" kun ovat piilossa vaatteiden alla. Eikö joku dekoltee ja hyvä tissivako ole vielä pientä. Silti, eivät kai apinatkaan hipelöi tissejä, elävät vain ja sukivat loisia toistensa turkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ovat retardeja.
Ihan oikeasti. Kokeilkaa miettiä. Ja kun olette miettineet, niin tulkaa kertomaan mihin lopputulokseen tulitte... Minä odotan.
Voiko retardimpaa olla kuin suomiakka... -.-
Aika retard olet sinäkin ja suomiakasta tänne porsinut. Luuseri suomi-ukon siittämänä,ellet ole sekasikiö ma tu.
Sinä muutut hetki hetkeltä herttaisemmaks :' D
Käy vilkaisemassa Yliksellä kuin "herttaisia" miehet on naisia kohtaan siellä.
Tää on vielä pientä näpäytystä miehille.
Se että sinä olet ottanut käytöksesi malliksi miehien saastan ei tee sinusta millään tapaa heitä parempaa.
Ehkä jopa vähän säälittävämmän koska sinä ymmärrät ongelman ja teet sitä silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet esiintyisivät puolet peniksestä paljaana ja esittelisivät sivupenistä niin naisten katseet ei muka harhailisi...
Penis on itse asiassa ruma, oikeastaan vähän koominen. Mutta voisihan sitä vilkaista, miten hassulta se kenelläkin näyttää.
Joo. En minuakaan kiihota mikään peniksen näkeminen. Miehet itse on niin tohkeissaan omasta värkistään. Varmaan vertailevat keskenään. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en kuulu tuohon joukkoon ja voin sanoa että tisseillä saa miehiä,jos ne on hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet esiintyisivät puolet peniksestä paljaana ja esittelisivät sivupenistä niin naisten katseet ei muka harhailisi...
Penis on itse asiassa ruma, oikeastaan vähän koominen. Mutta voisihan sitä vilkaista, miten hassulta se kenelläkin näyttää.
Joo. En minuakaan kiihota mikään peniksen näkeminen. Miehet itse on niin tohkeissaan omasta värkistään. Varmaan vertailevat keskenään. 😁
Onkse totta että miehet vertailee saunaillassa itseään,keskenään jne pituuksia ja paksuuksia? Mikähän järki..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson edelleenkin minne huvittaa.ja suomalaisilla naisilla on erillaisia rintoja.
Ei niitä tarvitse välttämättä nähdä jos on silkkinen, valkoinen paita naisella jossa napit kaulaan asti. Se silkki liikkuu löysähkössä paidassakin oikein sujuvasti vartalon ääriviivoja pitkin.
? Pitäähän se munkit tarkastaa! Onko hyvät vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarvitse välttämättä nähdä jos on silkkinen, valkoinen paita naisella jossa napit kaulaan asti. Se silkki liikkuu löysähkössä paidassakin oikein sujuvasti vartalon ääriviivoja pitkin.
Tää on huomattu, oli kerran just lounaspaikassa tollanen paita päällä ja mua tuijotti yksi kundi ja söi samaan aikaan,oli aika vaivaannuttavaa. Myöhemmin tuli pokaan baarissa :D. Eli ihan sama vaiks napit olis korviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkse totta että miehet vertailee saunaillassa itseään,keskenään jne pituuksia ja paksuuksia? Mikähän järki..
Samalla kun telakoituu niin tulee verrattua
Vierailija kirjoitti:
? Pitäähän se munkit tarkastaa! Onko hyvät vai ei.
Ja naiset saa yllätys paketin, pitää kouria ennenku tietää onks iso kalu vai ei.
Koska miehenä katson juuri sinne minne haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on huomattu, oli kerran just lounaspaikassa tollanen paita päällä ja mua tuijotti yksi kundi ja söi samaan aikaan,oli aika vaivaannuttavaa. Myöhemmin tuli pokaan baarissa :D. Eli ihan sama vaiks napit olis korviin.
Annoitko persettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoitko persettä?
Eri