Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teillä miehillä on pakottava tarve vilkaista keskustelukumppanin rintoja?

Vierailija
23.02.2026 |

Miksi ette voi puhua normaalisti niin kuin toiselle miehelle? Ettette te miesten rintakehää vilkuile kun puhutte tälle. 

Kommentit (260)

Vierailija
221/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuvittele tilanne että miehen sukuelin on katselu korkeudella. Vilkaisetko siihen vai katsotko silmiin

Jos ne olis rivissä, ottaisin suurimman.

Alankomaissa on suurimmat kalut, viikinkien perua. Paikalliset naiset valitsivat viikingeistä isoimmat ja suuri kaluisimmat eli tuli näyttäviä ja kauniita jälkeläisiä, toisin kuin Suomen torppien naavatapit.

Heh, eli olet ihan samanlaista alkukantaista pashkasakkia kun me miehetkin.

Relaa vähän ja opi nauttiin elämästä <3

Vierailija
222/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oon kahtonu ihan suoraan. Sillä naisella oli justiinsa saman oloset tissinlärpäkkeet kuin naapurin Tyyne-vainaalla. Pikkupoikana olin mato-ongella niitten rannassa, niin Tyyne-vainaa tulla pyyhälti saunasta iliman rihmankiertämää järveen uimaan ja tissinlärpäkkeet vaan lätisi vasten Tyyne-vainaan mahhaa. Vielähi muistan miltä se lätinä kuulosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noinkos elukoita olette? Mitään muuta mietittävää elämässä kun random-naisten tissien imentä ja tuijottelu, man babies rampage!"

Juu, ihan ollaan eläimiä siinä missä sinäkin, vielä aika koomisen näköisiä eläimiä, kun jotain kalju-rotan ja apinan risteytyksiä joilla on outoja ulokkeita ja karvaa omituisissa paikoissa.

Ihan niinkuin sinäkin <3

Vierailija
224/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakat ovat retardeja.

Ihan oikeasti. Kokeilkaa miettiä. Ja kun olette miettineet, niin tulkaa kertomaan mihin lopputulokseen tulitte... Minä odotan.

Voiko retardimpaa olla kuin suomiakka... -.-

Vierailija
225/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuvittele tilanne että miehen sukuelin on katselu korkeudella. Vilkaisetko siihen vai katsotko silmiin

Alankomaissa on suurimmat kalut, viikinkien perua. Paikalliset naiset valitsivat viikingeistä isoimmat ja suuri kaluisimmat eli tuli näyttäviä ja kauniita jälkeläisiä, toisin kuin Suomen torppien naavatapit.

That I already do! Mutten paskasakissa, viikinkien keskelläpä.

Vierailija
226/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti. Kokeilkaa miettiä. Ja kun olette miettineet, niin tulkaa kertomaan mihin lopputulokseen tulitte... Minä odotan.

Nojaa minusta sinä olet kyllä ihan vastaava vaikka sun härpäkkeet eri näköiset onkin, surkuhupaisaa sakkia ollaan kaikki!

Vierailija
227/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oon kahtonu ihan suoraan. Sillä naisella oli justiinsa saman oloset tissinlärpäkkeet kuin naapurin Tyyne-vainaalla. Pikkupoikana olin mato-ongella niitten rannassa, niin Tyyne-vainaa tulla pyyhälti saunasta iliman rihmankiertämää järveen uimaan ja tissinlärpäkkeet vaan lätisi vasten Tyyne-vainaan mahhaa. Vielähi muistan miltä se lätinä kuulosti.

Sano nyt vielä että sua kiihotti tämä lätinä?

Vierailija
228/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

That I already do! Mutten paskasakissa, viikinkien keskelläpä.

Juu, mä olen ihan varma että viikingit ois ihan lääpällään kiukkuisesra perunasta.

Vierailija
229/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat on terveysriski. Lasten hankinnan jälkeen ne on sama poistaa, eipähän miehet katsele tai joudu kärsimään säryistä. Olisikin pienet ja vaivattomat.

Vierailija
230/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika retard olet sinäkin ja suomiakasta tänne porsinut. Luuseri suomi-ukon siittämänä,ellet ole sekasikiö ma tu.

Vierailija
231/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika retard olet sinäkin ja suomiakasta tänne porsinut. Luuseri suomi-ukon siittämänä,ellet ole sekasikiö ma tu.

Sinä muutut hetki hetkeltä herttaisemmaks :' D

Vierailija
232/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat on terveysriski. Lasten hankinnan jälkeen ne on sama poistaa, eipähän miehet katsele tai joudu kärsimään säryistä. Olisikin pienet ja vaivattomat.

Isot rinnat kertoo estrogeenista <3. 

Ja kyllä miehiä kiinnostaa..

Vierailija
233/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se naisia haittaa, jos vähän vilkuilee? Miksi ei voi vain olla tyytyväinen jos toinen pitää näkemästään? 

Vierailija
234/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen lauta. Ei miehet vilkaisekaan.

Pienetkin rinnat ovat kivat, ja tavallaan paremmat, kun eivät rupea vanhempana roikkumaan. t.mies

En puhuisi mitään pälvikaljuna ja erektio-ongelmaisena papparaisena, jolla ryppyinen löysä m*na. Se on kuule vaan oma käsi tossa vaiheessa.

No, onhan se niin että jos tarpeeksi vanhaksi elää niin leskeksi päätyy. Se on sitten vain oma käsi ja kuolleen rakkaan muisto. Helppo pilkata kun olet vielä itse nuori ja terve.

-eri

Vierailija
235/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te kaksi olette kuin luodut toisillenne <3

Vierailija
236/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä muiden miesten intoa tavan naisten rintoja kohtaan. Netti on täynnä parempia, koita voi katsoa kenenkään häiriintymättä ja vieläpä ilmaiseksi.

Vierailija
237/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukeudun yleensä väljään puseroon, niin kukaan ei tuijota. Jos joskus laitan tiukemman/avaramman puseron, niin kyllä huomanut, että katseita riittää. Siksipä valitsen sen väljemmän useimmiten. 

Vierailija
238/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä muiden miesten intoa tavan naisten rintoja kohtaan. Netti on täynnä parempia, koita voi katsoa kenenkään häiriintymättä ja vieläpä ilmaiseksi.

Aito on aito ja kuvat on kuvia.

Vierailija
239/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiriinny ihan rauhassa minä katson minne huvittaa ja ketä huvittaa.

Vierailija
240/260 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano nyt vielä että sua kiihotti tämä lätinä?

En ainakaan muista. Syksyllä menin ekaluokalle.