Miksi otat aloitukset henkilökohtaisesti?
Ehkä turhauttavinta tällä palstalla ovat nämä mielensäpahoittajat, jotka kokevat keskustelunaloitukset henk.koht. loukkauksina. Eli jos joku vaikka kertoo, että käy lenkillä myös -25 asteen pakkasessa, niin ketju on äkkiä täynnä kommentteja kuten "Mitä sä tuut mulle saarnaamaan, että pitäisi lenkkeillä pakkasessa vaikka en halua!!!" tai "Kuule mulla on sairaudet x ja y ja ei niiden kanssa mennä pakkasella ulos!!!".
Itkettäis jos ei naurattais :DDD
Me ollaan kaikki erilaisia, tykätään eri asioista ja tehdään asioita eri tavalla. Asioista ja ilmiöistä voi keskustella sivistyneesti, eikä tarvitse loukkaantua jos joku toimii eri tavalla.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Miksi otat vastaukseni henkilökohtaisesti?
En ota.
Jep, sanoo että mä en tykkää eineksistä ja haluan panostaa omaan terveyteeni niin sekin tekee musta uhan näille yhteiskuntaa ylläpitäville roboteille. Tämä palsta on täynnä ihmisiä ketkä valittaa ja etsii kaikesta jotain mistä pahoittaa mielensä eikä ne edes halua kehittyä missään ja sitte ihmettelevät miksi niiden elämä rullaa paikallaa. Vaikee samaistua välillä negatiiviseen loser porukkaan
Miksi menet henkilökohtaisuuksiin?
Kumpi on parempi noi vastaukset (sentään keskustelua) vai aha vai peräti hypätä seuraavaan aloitukseen?
Mä taas en ymmärrä sitä että joku aloittaa keskustelun ja määrittelee jo valmiiksi mitä siihen saa vastata.
Niinpä, kun sanoo itsestään jotakin niin tullaan väittämään jotakin mikä ei liity asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, kun sanoo itsestään jotakin niin tullaan väittämään jotakin mikä ei liity asiaan.
Ei tää oo päiväkirja vaan keskusteluyhteisö.
Mitä aktuaalista V I T T U A nyt taas... hankikaa elämä. KAIKKI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo päiväkirja vaan keskusteluyhteisö.
Keskustelin yhdessä ketjussa ulkonäöstä. Ei ollut minun tekemä ketju.
Miksi otat vastaukseni henkilökohtaisesti?