Järkyttävää toi miehen kuorsaaminen
Joskus vuosia sitten oli lehdessä kun nainen tukehdutti tyynyllä miehensä tämän kuorsaamisen vuoksi. On kyllä sympatiat naisen puolella.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Nuku eri huoneessa.
Kaikilla ei ole siihen mahdollisuutta.
-ei Ap, mutta samasta asiasta kärsivä
Lähetä se uniapneatutkimukseen. Tod näk sairastaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuku eri huoneessa.
Se ei välttämättä myöskään auta. Eksän kanssa yritin nukkua eri huoneessa niin että oli kaksi ovea välissä tai joskus eri kerroksessakin, mutta silti se karmea jyrinä valvotti mua. -eri
Täriseekö huonekalut kuorsauksesta? Vai onko niin rajua että maantärinän mittauslaitteet reagoi kuorsaukseen? Entä desibelit? Vertautuuko palosireeniin?
Juurikin aloitin CPAP hoidon. Suosittelen!!!!!!!!
Kortti lähtee jos uniapnea ei ole hoidossa. Alkaa kiinnostamaan miestä ellei ole ituhippi vihreä joukkoliikenteen käyttäjä.
Ei muuten lähde. Ainakaan keskivaikeasta jos ei aiheuta nukahtelua.
Jep. Viime yönäkin jouduin miehen pari kertaa tönimään hereille, että kääntäisi kylkeä. Joskus menee omat yöunet kokonaan kun monta kertaa kuorsaukseen herää. Onneksi tekee myös yövuoroja, niin saan edes välillä nukkua rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuku eri huoneessa.
Olohuoneesta toiselle makuuhuone tai muutto isompaan asuntoon.
Eri asunnot samasta talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuku eri huoneessa.
Olohuoneesta toiselle makuuhuone tai muutto isompaan asuntoon.
Eri asunnot samasta talosta.
Kuten sanottu, kaikilla ei ole tuohon mahdollisuutta. Jälleen eri, mutta samasta kärsivä
Jos haluat päästä hänestä eroon, niin anna kuorsata. Pääsee nopeammin pilven päälle ja pääset katsastamaan uutta.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä se uniapneatutkimukseen. Tod näk sairastaa sitä.
Ei sairasta.
Ei ap, mutta toisen kuorsaajan vaimo.
Huvittavaa miten aina joku tollo kuvittelee että tämän voi ratkaista vain siirtymällä eri huoneeseen nukkumaan. Ikään kuin ihmiset ei itse tajuaisi että niin voi tehdä, jos sellainen mahdollisuus olisi 😀
On kyllä karseaa kun puoliso kuorsaa 😬Itse oon herkkäuninen, niin toi kyllä häiritsee.
Korvatulppia ei voi käyttää, kun sit en herää herätykseen aamulla.
Nuku eri huoneessa.