Millaiset naiset pukeutuvat leopardikuosiin 2026?
Kommentit (38)
Sellaiset, joilla on oma tyyli. Arvostan niitä, jotka ovat oman tyylinsä löytäneet ja pysyvät siinä.
Nykyään ei ole leota vaatteessa. Kolmekymppisenä oli leokuvioinen kauluspaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli joskus leopardikuvioiset tissiliivit ja alkkarit. Tunsin itsenilutkaksi :D
Minulla oli myös leopardikuvioiset alkkarit ja olen mies.
Tarzan!
Ei se, että käyttää leopardiprinttiä tarkoita sitä, että siihen täytyisi pukeudutaan päästä varpaisiin ja leopardiprinttiä voi käyttää melkeinpä kuka tahansa. Esim. tuolla printillä koristettu vyö tai huivi piristää kivasti muuten yksinkertaista asua.
Yli kolmekymppiset sinkkuäidit. On muutes kauhea näky.
60v+ pubiruusut.
Makuliininen vastike on panssariketju ja pikeepaita.
Aika monet. Osta sinäkin ap vaan se leopardivaate, kun noin kuosi kiinnostelee
Oli tosi iso trendi vuosi pari sitten.
Monet, joita ei haittaa käyttää vaatteita jotka on vähän out. Esim. minä.
Mua naurattaa ajatus että keski-ikäisenä tukevana naisena vetäisin kireää eläinkuosimekkoa päälle. Kotonakin jo olisi outo. Mutta tapansa kullakin.
Niillä on kaikki pelit ja vehkeet hauskanpitoon.
Leokuosi on klassikko. Eli tyylikkäät, mikäli toteutus on taitava. Leokuosi pitää vain osata pukea hyvin.
Millainen nainen kyselee näin tyhmiä?
Eläinkuosit on kivoja ja niitä voi pitää ihan kuka haluaa. Taas kerran typerä aloitus, jonka ainoa tarkoitus on haukkua naisia.
Minä tykkään vaikka tällä hetkellä kaapista löytyykin vain yhdet leopardikuvioiset alushousut. En kyllä ymmärrä mitä vikaa on "lutkamaisuudessa" aikuisen naisen kohdalla, jokuhan voi vaikka luulla tuon naisen tykkäävän seksistä, hyi!
Itse käytin viimeksi noin 14-vuotiaana rintsikoissa. Olen yli 40. En ymmärrä miten tuo on olevinaan seksikäskin kuosi. Tulee mieleen lähinnä jotkut päiväkodin naamiaiset ja pikkulapset. Gebardinaaraat parittelee muuten niin että raiskataan takaapäin samalla kuin yrittävät paeta, et en tiedä miten tuo kuosi muka sitten markkinoi hyvää seksiä kellekään.
Mt Ongelmainen