Saako huoltomiehelle tarjota kahvia ja piirakkaa ?
Kommentit (46)
Eihän sitä mikään laki kiellä, tai kukaan muukaan. Yleensä heilläkin vaan on jotkut aikataulut töiden suhteen.
Oon tehnyt remppaa ja raksaa ja ihmettelin mutta toisaalta ihailin ihmisiä, jotka välttämättä aina halusi kahvitella ja tarjota syötävää, sehän on maksettavaa työaikaa. Olen itse sitä mallia että hommat hoidetaan ja kotia, niin tuntuu aina hieman kiusalliselta. Mutta ihania ihmisiä, ja aina vanhempia.
Harrastaako nuorempi sukupolvi enää tätä?
Mulla on kämpässä pariin otteeseen ollut remppaa ja ollut itse poissa silloin. Oon jättänyt syötävää ja laittanut lapun et saa keittää kahvia.
On se varmaan kuitenkin aika iso kynnys jäädä kahvittelemaan vieraan ihmisen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän tortusta. Ja kahvi on yleensä vain tiellä.
t.huoltomies
Mitä eroa on piparilla ja tortulla?
20 vuotta.
Ei, mutta minulle saa tarjota pillua.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt menisit ensin edes töihin huoltomieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valkokaulusinsinööri.
Toki.
Kyllä mies aina miehelle kahvit voi keittää.
Minä tarjoan huoltomiehille, tosin en kaikille vaan komeille, pitkille ja lihaksikkaille, mahdollisuutta saunomiseen luonani työpäivän jälkeen. Saunaoluet ja iltapala houkuttevat varsinkin puolalaisia ja balttilaisia tarttumaan tarjoukseen.
Isännöitsijä
Vierailija kirjoitti:
Minä tarjoan huoltomiehille, tosin en kaikille vaan komeille, pitkille ja lihaksikkaille, mahdollisuutta saunomiseen luonani työpäivän jälkeen. Saunaoluet ja iltapala houkuttevat varsinkin puolalaisia ja balttilaisia tarttumaan tarjoukseen.
Isännöitsijä
Huoltomiesten päivä kyllä päättyy jo joskus kolmelta, ellei ole päivystäjä, joten siinä on pitkä iltapala...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa tarjota, mutta ei ne välttämättä halua. Kun meillä tehtiin saunaremppaa niin keiteltiin niille kyllä kahveja ja sanottiin, että saavat itsekin keittää halutessaan. Aika usein kuitenkin kävivät jossain.
Ei huoltomiehet mitään saunaremppoja tee.
https://fi.wiktionary.org/wiki/nillitys
Kahvia en tarvitse, piirakka tai pipari kyllä kelpaa.
Tottakai saa tarjota kelle vain. Heidän tosin ei tarvitse ottaa tarjousta vastaan.
Laita vielä hieman Barry Whitea taustamusiikiksi, kyllä meille huoltomiehille piirakka maistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valkokaulusinsinööri.
Olet siis juuri eläköitymässä toimihenkilöhommasta?
Kas kun vuosikymmeniin kukaan edes keski-ikäinen inssi armeijan ulkopuolella ei ole mitään valkoista paitaa pukenut ylleen.
https://www.iul.fi/vuoden_insinooriupseeri/
Tarjotaanko myös kilttimiehille kahvia ja piirakkaa? 🥺
Vtuttaa jo valmiiksi, kun asukas paikalla, kun ovat heti tuputtamassa sitä halpa"kahvia". Juon kahvini huoltoasemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa tarjota, mutta ei ne välttämättä halua. Kun meillä tehtiin saunaremppaa niin keiteltiin niille kyllä kahveja ja sanottiin, että saavat itsekin keittää halutessaan. Aika usein kuitenkin kävivät jossain.
Ei huoltomiehet mitään saunaremppoja tee.
Ei, mutta aika sama asia. Jotain työmiesukkoja asunnossa tekemässä työmiesjuttuja.
Työmiesakkoja tai työnaismiehiä. On tämä hurjaa... työhenkilöhenkilökköjä.
Keskustelua ja mustikkapiirakkaa.
Asennuskeikoista jäänyt mieleen että mitä vauraampi huusholli sitä nuivempi oli kohtelu.
Tarjosin kyllä putkimiehelle. Lähtiessään annoin vodka pullon mukaan, oli tyytyväinen.
Ei saa, vaan pitää.
Kuuluu taloyhtiön sääntöihin.