Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä säpäleinä, 6 vuoden suhde takana ja nyt kävi ilmi että nainen pettänyt

Vierailija
22.02.2026 |

Mielestäni meillä on ollut hyvä suhde. Ollaan menty aika pitkälle naisen tahdon mukaan mutta se ei ole minua haitannut. Emme riitele kotitöistäkään oikeastaan ikinä, teen mielelläni oman osuuteni. Olen ollut kiltti, pyrkinyt miellyttämään ja tehnyt kaikkeni. 

En ymmärrä mikä meni vikaan? En haluaisi erota. 

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että joku flirttaa sun naiselle, siitä se lähtee. 'Vankilakundit' on niitä jännittävimpiä. Tässä ja nyt , paljaalla vetäjiä. Ja 2:nen on myytyä naista. 

Liha on heikkoa nykyään.

Onko asunnosta velkaa? 

Joudutko maksamaan ?

Elareita tulossa?

Eipä ihme tänäpäivänä ja hormonimuutokset kaiken kruunaa.

Vierailija
62/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa olet muuten vain ärsyttävä perästävedettävä.

No ei ole  tuosta aina kiinni. Minä petin miestä, joka ei tod ollut perästävedettävä. Joskus sitä vain tarvitsee vaihtelua. 

Tuo on myös huo*aamista. Terminologia sikseen. 

Mutta kun mies tarvitsee vaihtelua, niin sehän ei sitten olekaan sitä huo*aamista. Miehille kun kaikki on sallittua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä  virheen mies tällä kertaa teki...

Sen saman virheen johon suurin osa suhteista kaatuu vuosi toisensa jälkeen. Lakkasi olemasta itsenäinen mies, rupesi miellyttämään ja teki kaikkensa naisen eteen.  Jos olisi kerrankaan sanonut EI, seisonut sanojensa takana ilman minkäänlaista mielenosoittamista, saattaisi olla että pettämistä ei olisi tapahtunut. Mikään ei tuhoa kunnioitusta niin nopeasti kun se että rupeaa miellyttämään. Mikään ei tuhoa rakkautta niin nopeasti kuin se että ei pysty kunnioittamaan. 

Ja millainen on tuo pettäjä itse? Jospa on päällepäsmäri ja alistajatyyppiä? Aika usein se toinen alkaa dominoivan kumppanin edessä riitoja välttääkseen luovuttaa. Ja nyt sitten se sopeutuja onkin perässä vedettävä vässykkä, jota onkin oikeus pettää.

Vierailija
64/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää että joku flirttaa sun naiselle, siitä se lähtee. 'Vankilakundit' on niitä jännittävimpiä. Tässä ja nyt , paljaalla vetäjiä. Ja 2:nen on myytyä naista. 

Liha on heikkoa nykyään.

Onko asunnosta velkaa? 

Joudutko maksamaan ?

Elareita tulossa?

Eipä ihme tänäpäivänä ja hormonimuutokset kaiken kruunaa.

Höpöhöpö! Ihan töiden kautta voi löytyä hyvinkin tasokas salarakas. Taidat olla joku elämäntapatyötön, joka kuvittelee kaikkien naisten katselevan vain jotain vankilakundeja. Tiedoksi, että meitä on naisia, jotka eivät edes katso mihinkään vankilakundeihin päin. 

Vierailija
65/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juttele sen puolison kanssa miksi näin kävi. Jos on pahoillaan ja anoo anteeksiantoa, mieti voitko elää asian kanssa.

Voi ainakin hyvällä omallatunnolla käydä itsekkin vieraissa. M33

Vierailija
66/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kiltti ja pyrkinyt miellyttämään" -> ei jännitystä tai konflikteja, ei miehekkyyttä -> se haetaan muualta. Ikivanha tarina

Ei kukaan jännitystä ja konflikteja kaipaa, mutta olisi kiva, jos puoliso olisi joskus jotain mieltä asioista. Ap tykkää jättää kaiken suunnittelutyön ja päätökset kumppanille ja pitää sitä kiltteytenä eikä laiskuutena?

Kannattaako aloittaa parisuhde mielipiteettömän kanssa, jos ei sellaista kaipaa. 

Vierailija
67/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juttele sen puolison kanssa miksi näin kävi. Jos on pahoillaan ja anoo anteeksiantoa, mieti voitko elää asian kanssa.

Miksi pitäisi, jos edelleen rakastaa ja haluaa jatkaa suhdetta? 

Ensin käydään keskusteluja ja kenties terapiassa, avataan solmuja ja puidaan syntyjä syviä, sovitaan ja aloitetaan alusta, ja SITTEN, NAMI NAMI, nyt on salassa mun vuoro mennä pettämään, röyh...

Vierailija
68/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija pihalle ja se siitä. Sit vaan kesää kohti. 

Vierailija
69/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin käydään keskusteluja ja kenties terapiassa, avataan solmuja ja puidaan syntyjä syviä, sovitaan ja aloitetaan alusta, ja SITTEN, NAMI NAMI, nyt on salassa mun vuoro mennä pettämään, röyh...

Itse kannatan silmä silmästä etikettiä ja kostohan on parasta kun se tarjoillaan vähän kuin vuosikerta viini. M33

Vierailija
70/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. 

Omasta suhteestani voin sanoa sen että 20 v oltu yhdessä ja nyt alkaa kyllä ketuttaa tää että kotityöt on vaan mun hommia. Miehen mielestä meillä menee hyvin. Sehän sejust on, miehet aina luulee että kaikki on hyvin. Aina kun pääsen karkuun niin panen muita miehiä. 

Vierailija
71/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kannatan silmä silmästä etikettiä ja kostohan on parasta kun se tarjoillaan vähän kuin vuosikerta viini. M33

Toki, jos itse haluaa alentua samalle tasolle. Miksi ei sitten sovita avoimesta suhteesta jo heti alkuun? 

Ja kai kerrot kumppanille, että nyt on puntit tasan, petin sinua kostoksi? Onhan hänelläkin oma oikeutensa tietää missä mennään. 

Tuossahan on hyvin sofistikoituneen ja kunnioittavan suhteen edellytykset.

Vierailija
72/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi