Elämä säpäleinä, 6 vuoden suhde takana ja nyt kävi ilmi että nainen pettänyt
Mielestäni meillä on ollut hyvä suhde. Ollaan menty aika pitkälle naisen tahdon mukaan mutta se ei ole minua haitannut. Emme riitele kotitöistäkään oikeastaan ikinä, teen mielelläni oman osuuteni. Olen ollut kiltti, pyrkinyt miellyttämään ja tehnyt kaikkeni.
En ymmärrä mikä meni vikaan? En haluaisi erota.
Kommentit (159)
Nii-in, piti ottaa jännänainen. Tuon siitä saa, kun kiltti ja tavallinen ei kelpaa.
Eihän tuossa tarvitse erota. Anna naisen vaan käydä välillä nauttimassa kunnon melasta. Eihän se soutamalla kulu.
En oikein jaksa ymmärtää sitä, että isojen ihmisten elämä menee palasiksi siitä, että joku on työntänyt pippelin jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
En oikein jaksa ymmärtää sitä, että isojen ihmisten elämä menee palasiksi siitä, että joku on työntänyt pippelin jonnekin.
Kun se pahin on kerran tapahtunut, ei se tunnu enää miltään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa.. Kyllä minä ainakin haluan tietää että minun vaimo on terve. Intiimi yhteys on luottamus kysymys enkä todellakaan halua herpestä, hiv tai muitakaan tauteja itselleni, jotka voivat tarttua vaikka olisi mikä suoja käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa.. Kyllä minä ainakin haluan tietää että minun vaimo on terve. Intiimi yhteys on luottamus kysymys enkä todellakaan halua herpestä, hiv tai muitakaan tauteja itselleni, jotka voivat tarttua vaikka olisi mikä suoja käytössä.
Jep. Ex haki taudin ja syytti siitä mua. No se on mennyttä..
Jos teillä on yhteisiä lapsia, ala välittömästi selvittämään miten saat tehtyä isyystestin.
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on yhteisiä lapsia, ala välittömästi selvittämään miten saat tehtyä isyystestin.
Näkeehän sen jo silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa kun on kiltti nössö. Jokainen pettää tilaisuuden tullen.
Tässä kaikille hyvä esimerkki liskoaivoihmisestä.
Ei siellä paljoa asioita liiku..
Tuossahan sen kirjoitat mikä meni vikaan: pyrit miellyttämään naista. Naisille pitää sanoa ei ja pitää omat rajansa.
Ero on jo tapahtunut, koska naiset eivät arvosta pettämisen anteeksiantanutta miestä. On vain kyse kuinka pitkään haluat riippua löysässä hirressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kiltti ja pyrkinyt miellyttämään" -> ei jännitystä tai konflikteja, ei miehekkyyttä -> se haetaan muualta. Ikivanha tarina
Ei kukaan jännitystä ja konflikteja kaipaa, mutta olisi kiva, jos puoliso olisi joskus jotain mieltä asioista. Ap tykkää jättää kaiken suunnittelutyön ja päätökset kumppanille ja pitää sitä kiltteytenä eikä laiskuutena?
Niin ja metatyön! Ja tunnetyön! Yhyy yhyy, prinsessa polkee jalkaa.
Jos vaan tekisit osasi suunnittelusta ja päätöksistä etkä saisi miestantrumia kuten nyt.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen pettää aina. En tiedä yhtään suhdetta missä nainen ei olisi pettänyt.
Minä en ole pettänyt. En silloinkaan kun olin kyllästynyt.
Pettäminen ei välttämättä merkitse mitään. Jotkut ihmiset hairahtuvat silkasta valloittamisen halusta mutta ei siinä ole kyse rakastumisesta. Oikea rakkaus säilyy samana vaikka on harrastettu vaakamamboa jonkun könsikkään alla. Tietenkään tämä ei ole ok ja petetyn on vaikea nähdä asiaa vain pikku horjahduksena. Monet eivät tästä pääse enää eteenpäin. Katumusta on, mutta hän tekee sen uudestaankin samoista syistä. Mainittakoon että pääsääntöisesti alkoholi madaltaa aina arvostelukykyä myös näissä tapauksissa.
Kylläpäs Suomi on taas täynnä kilttejä rippikoulupoikia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen pettää aina. En tiedä yhtään suhdetta missä nainen ei olisi pettänyt.
On sulla omituinen tuttavapiiri!
Olet itseasiassa siellä asian keskiössä. Ota selvää aiheesta kiltteys ja kilttimies. Koska tuo on juuri se malli jolla asiat menee aina vituiksi ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella. Ja nimenomaan ota selvää. Se ei suinkaan tarkoita et sinun pitäisi alkaa ilkeäksi, pahiksensi tai jännämieheksi, mut lyhyesti; omat rajat, omat menot, omat näkemykset, itsenäisyys, turha miellyttäminen pois ja naisen helmoissa pyöriminen.
Vierailija kirjoitti:
Kun pettää tilaisuuden tullen kerran, tekee saman toistekin. Näin käy oman elämänkokemukseni nojalla. Tietenkin pettäminen kertoo aina siitä, että suhteessa ei kaikki ole kohdallaan.
Monenko kanssa petit?
Nuorena tulee petettyä. Normaalia.
Pettäjät nyt vain ovat alinta pohjasakkaa.