Elämä säpäleinä, 6 vuoden suhde takana ja nyt kävi ilmi että nainen pettänyt
Mielestäni meillä on ollut hyvä suhde. Ollaan menty aika pitkälle naisen tahdon mukaan mutta se ei ole minua haitannut. Emme riitele kotitöistäkään oikeastaan ikinä, teen mielelläni oman osuuteni. Olen ollut kiltti, pyrkinyt miellyttämään ja tehnyt kaikkeni.
En ymmärrä mikä meni vikaan? En haluaisi erota.
Kommentit (70)
Jos suhde on koko elämä, niin sitten elämä voi tällaisessa tilanteessa mennä säpäleiksi. Ei kannattaisi olla. Suhde pitäisi ajatella samalla tavalla kuin vaikka auto, joskus ne vaan lahoaa niin ettei kannata yrittää enää korjata.
Ehkä sinä olet sellainen mielistelijä, josta ei löydy naiselle mitään. Kannattaa erota
Vierailija kirjoitti:
Ap miksi puolisosi petti?
Veti räkännit ja kännissä sekoili, katuu hirveästi ja lupaa ettei enää juo. Tai toisena esimerkkinä on pitänyt jo monta kuukautta suhdetta toisen miehen kanssa mutta sanoo ettei se merkkaa mitään ja aikoo lopettaa suhteen. Nämä molemmat ovat pettämisiä mutta tilanteet hyvin erilaisia mitä miettii jatkon kannalta.
Teet kuten itse parhaaksi katsot. Itse olen ehdoton pettämisen suhteen ja se olisi kerrasta poikki; pettäjään ei ole luottamista.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhde on koko elämä, niin sitten elämä voi tällaisessa tilanteessa mennä säpäleiksi. Ei kannattaisi olla. Suhde pitäisi ajatella samalla tavalla kuin vaikka auto, joskus ne vaan lahoaa niin ettei kannata yrittää enää korjata.
Auton voi korvata vaikka samana päivänä uudella, mutta vuosien suhde on koko elämä, kun olet toiselle lupautunut kunnioittavaksi ja uskolliseksi puolisoksi.
Pariskunnilla aika usein on lapsia ja heidän perheensä, yhteinen omaisuus ja kaikki muistot jne.
On järisyttävä kokemus ja suoranainen pommi, kun se toinen pläjäyttää päin naamaa haluavansa erota tai pettäminen paljastuu. pahinta on, kun kumppani on voinut pettää jopa vuosia. Jotkut päätyvät pitkään terapiaan.
Tietenkin erot ovat nykyaikaa ja jokaisen pitäisi siihen varautua, mutta ei parisuhde mitään autokauppaa sentään ole, ainakaan aikuisilla.
Kuule ap jos kaikki naiset haluaisivat miehen joka makaa jalkojen juuressa odottamassa palvelupyyntöjä niin silloin varmaan naisilla olisi koiriakin vain kultaisianoutajia. Kuitenkin naisilla on monenlaisia koiria esim terriereitä jotka ovat hyvin itsepäisiä.
Koetan kertoa Aplle että selvästi haluat miellyttää naistasi ja kuulostaa siltä että teet sen siten miten kuvittelet naisesi haluavan huomiota ym. Oletko oikeasti ottanut selvää mitä naisesi haluaa ? Esimerkiksi osa ihmisistä kokee tulevansa rakastetuksi kun he saavat kosketuksia ja läheisyyttä. Toiset taas saavat saman tunteen kauniista puheista ja kolmannet arvostavat tekoja jne.
Ap mielestäsi kaikki oli hyvin mutta oletko jutellut puolison kanssa mitä mieltä hän on? Mitä hän haluaa ja kaipaa?
Minulla oli poikaystävä jonka kanssa kaikki mentiin aikalailla minun ehdoin. Erottiin. Mieheni on kiltti ja harvoin riidellään. Mutta hänellä on ehdotuksia ja ajatuksia ja oma elämä myös. Emme siis elä vain minun elämäni ympärillä kuten ensimmäisessä suhteessani oli vaan molemmilla on omia kiinnostuksen kohteita ym ja ollaan osin toisen harrastuksissa mukana mutta kummallakin on myös omaa elämää. Suhde pysyy mielenkiintoisempana.
Oli miten oli niin pettäminen on ehdottomasti väärin. Mutta jos harkitsette jatkamista yhdessä niin selvittäkää asiat kunnolla muuten suhde ei parane.
Minkä virheen mies tällä kertaa teki...
Vierailija kirjoitti:
No juttele sen puolison kanssa miksi näin kävi. Jos on pahoillaan ja anoo anteeksiantoa, mieti voitko elää asian kanssa.
Etkä juttele vaan potkit kauas elämästäsi. Nämä narsistipettäjät keksii vaikka mitä selityksiä. Todellisuudessa he eivät tiedä itsekään mitä haluavat.
Milloinkohan palstalla alter egona pyörivä sarjapettäjä tupsahtaa ketjuun ihannoimaan pettämistä?
Se on kerrasta poikki, sanon suoraan sen!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä olet sellainen mielistelijä, josta ei löydy naiselle mitään. Kannattaa erota
Kilttiluontoinen ja kotitöitä tekevä eivät ole synonyymeja mielistelijälle.
Jos nainen ei osaa vastaanottaa kunnioitusta ja sitä että mies antaa myös periksi ja tilaa, niin ei voi mitään. Parempi vaan ap:lle että ero tuli, antaa pettäjän mennä.
Muistathan, että ap on tullut petetyksi?? Taitaa tuo naikkonen pettää myös sitä tulevaa uutta jännämiestäänkin...
Esitä muutama kuukausi että kaikki on hyvin ja kosta oikein kunnolla. Lisäksi syö naisen piikkiin ja osta uusia vaatteita. Vasta sitten laitat kiertoon kesäksi.
Vierailija kirjoitti:
Esitä muutama kuukausi että kaikki on hyvin ja kosta oikein kunnolla. Lisäksi syö naisen piikkiin ja osta uusia vaatteita. Vasta sitten laitat kiertoon kesäksi.
Näin nainen itse tekisi.
Kun pettää tilaisuuden tullen kerran, tekee saman toistekin. Näin käy oman elämänkokemukseni nojalla. Tietenkin pettäminen kertoo aina siitä, että suhteessa ei kaikki ole kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Jospa olet muuten vain ärsyttävä perästävedettävä.
No ei ole tuosta aina kiinni. Minä petin miestä, joka ei tod ollut perästävedettävä. Joskus sitä vain tarvitsee vaihtelua.
Anteeksi ap, mutta sellainen "ihan sama, päätä sää" on pitemmän päälle aika puuduttavaa. Ei tämä tietenkään oikeuta pettämään, mutta kyllä ihmisellä pitää olla omiakin ajatuksia, mielipiteitä ja omaa tahtoa ollakseen mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole tuosta aina kiinni. Minä petin miestä, joka ei tod ollut perästävedettävä. Joskus sitä vain tarvitsee vaihtelua.
Tuo on myös huo*aamista. Terminologia sikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kun pettää tilaisuuden tullen kerran, tekee saman toistekin. Näin käy oman elämänkokemukseni nojalla. Tietenkin pettäminen kertoo aina siitä, että suhteessa ei kaikki ole kohdallaan.
Pettäjässä ei ole kaikki kohdallaan. Suhde voi olla hyvä muuten paitsi toinen osapuoli on mätä.
No hyvässä suhteessa ei petetä. Että kamat vaan suosiolla kantoon ja eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et luultavasti parisuhteesta tiedä mitään niin olisitko hiljaa.