Muuttoavuksi pyytäminen
Tuli taas viesti, että minä päivänä pääsisit kuskaamaan eli nihkutetaan jotain kesto kasseja ja muovipusseja paikasta toiseen😫Minä inhoan näitä tiedusteluja ja muiden tavaroiden kuskaamista. Miksi ihmiset eivät tilaa muuttopalvelua, että pakkaa kaikki kamat valmiiksi ja muuttomiehet vie kaiken kerralla uuteen kämppään. Mutta kun se maksaa.
Kun mulla on vapaa-aika, niin en halua käyttää sitä muiden rojujen kuskaamiseen.
Mulla on auto ja kaverilla ei, niin sen takia saan aika ajoin näitä kyselyitä, joista olen todella kiusaantunut.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tulee pyyntö tai pari vuoteen ja ihan mielelläni menen jos ei ole muuta. Saapahan pizzan tms. ja hyvää kuntoilua. Minulla on pakettiauto .
Minä en kyllä pizzalla lähde liikenteeseen, sen verran raskas homma. Kun teen vuorotyötä niin sanon ihan suoraan että en jaksa. Vapaat ei riitä työstä palautumiseen edes.
Minulla taas on taloushommat sillä mallilla että ei oikein töissäkään enää tarvitsisi käydä, niin ihan siitä pitsan syönnin ilosta lähden. Saapahan syödä hyvällä omalla tunnolla kun muuten syön melko terveellisesti.
Omat muuttoni on tähän mennessä hoitanut muuttofirma, ja tulee hoitamaan jatkossakin. Se siihen sijoitettu muutama sata euroa on joka euron väärti. En hoitaisi omaa muuttoani siis itse, niin miksi menisin kaverille huhkimaan ja saisin vain vaivat palkakseni? Varsinkin kun on noita sarjamuuttajia, jotka vaihtavat kotia lähes joka vuosi. Sitten jos ilmestyisi paikalle omalla vapaa-ajalla, niin tavarat on puoliksi pakkaamatta, ihmetellään mistä se kympillä vuokrattu romupaku noudetaan, kuka tilaa ne pizzat ja pahimmassa tapauksessa pyydetään maksamaan oma osuus. Ei ole juomia tai astioita enää tarjolla, niin hienoa huhkia jossain kesähelteessä. Ja voitte arvata, onko apua tarjolla toiseen suuntaan, jos on tarve.
Pyyntöjä tulee säännöllisesti ja vastaan kaikille että en tee muuttopalveluksia.
Minä hoidan myös omat muutot muuttopalvelun avulla. Tavaroiden siirto hoituu yhdellä kuormalla ja ei tarvitse vaivata ketään. Minua sen sijaan on pyydetty lounaspalkalla ja käytössäni on vain henkilöauto, joten useampi reissu olisi ajettu nyssäköitä kuljettaen. Kerroin sitten nämä faktat, että meidän ei kannata pientavaraa edes taas kuljetella, vaan kaikki muuttoauton kyytiin, niin helpommalla pääsee muuttaja myös.
Selkä kipeä