Muuttoavuksi pyytäminen
Tuli taas viesti, että minä päivänä pääsisit kuskaamaan eli nihkutetaan jotain kesto kasseja ja muovipusseja paikasta toiseen😫Minä inhoan näitä tiedusteluja ja muiden tavaroiden kuskaamista. Miksi ihmiset eivät tilaa muuttopalvelua, että pakkaa kaikki kamat valmiiksi ja muuttomiehet vie kaiken kerralla uuteen kämppään. Mutta kun se maksaa.
Kun mulla on vapaa-aika, niin en halua käyttää sitä muiden rojujen kuskaamiseen.
Mulla on auto ja kaverilla ei, niin sen takia saan aika ajoin näitä kyselyitä, joista olen todella kiusaantunut.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Sori, nyt tuli sun vastaus siihen viestiin väärään paikkaan.
Hupsis, niin tulikin. Mitäs tänne piti vastata, ihan oikosulku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupsis, niin tulikin. Mitäs tänne piti vastata, ihan oikosulku
Ei vaan vastaat sille muuttopyynnön lähettäjälle.
Pistä sellaisen hinnan että pyytely loppuu.
Kannattaa vastata, että näitä muuttoapupyyntöjä tulee niin paljon, että polttoainekustannukset, auton kuluminen ja vaiva on 10e/km.
Muistan hyvin sen lyhyen ajan kun omistin pakettiauton.
Sano ettei mulla ole voimia sellaiseen ja jos olisikin niin maksua vastaan
Itselleni tulee pyyntö tai pari vuoteen ja ihan mielelläni menen jos ei ole muuta. Saapahan pizzan tms. ja hyvää kuntoilua. Minulla on pakettiauto .
Vastaa ettet nyt osallistu mutta tässä olisi muuttofirman yhteystiedot mistä voisit kysyä
Kysy että paljonko maksat tunnilta?
Mulla on silloin muuta ohjelmaa. 😃
Minä olen mennyt auttamaan ja olen myös saanut apua, kun olen sitä itse pyytänyt. Eli se kohtelias vuorovaikutteisuus, mitä suomalaiset eivät jostain syystä opi kotikasvatuksessaan.
Kannattaako kertoa omistavansa auton.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mennyt auttamaan ja olen myös saanut apua, kun olen sitä itse pyytänyt. Eli se kohtelias vuorovaikutteisuus, mitä suomalaiset eivät jostain syystä opi kotikasvatuksessaan.
Niin se pitäisi mennäkin mutta yleensä jokainen tuntee ystävänsä ja varsinkin ne joille saa raataa vastikkeetta. Itse laittaisin jo viestiin että maksan esim 50e jos suostut ja esim reilu tunti menisi
"Minä inhoan näitä tiedusteluja ja muiden tavaroiden kuskaamista"
Sanot sen ihan suoraan. Ei maailma siihen lopu. Hänen muuttonsa ei ole sinun ongelmasi.
Tykkäätkö hakea Tallinnan lautalta roudaavia jälleenmyyjiä?
Ei taida kyseessä olla hyvä kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tulee pyyntö tai pari vuoteen ja ihan mielelläni menen jos ei ole muuta. Saapahan pizzan tms. ja hyvää kuntoilua. Minulla on pakettiauto .
Minä en kyllä pizzalla lähde liikenteeseen, sen verran raskas homma. Kun teen vuorotyötä niin sanon ihan suoraan että en jaksa. Vapaat ei riitä työstä palautumiseen edes.