Miksi aina sanotaan että 3 lapsen äidillä ion roikkuvatsa automaattisesti. Ja ei muuten ole
sanon minä. Kaverillani, 34-v, on kolme lasta ja ikänsä kuntoilleena ihmisenä lihaskunto on niin hyvä että kolmen lapsen jälkeenkin vatsa on aivan litteä. Omin silmin nähnyt. Joten kyllä ihminen ulkonäkönsä eteen voi työtä tehdä eikä syyttää raskauksia omasta läsähtäneisyydestään!
Kommentit (10)
Minä en ole ainakaan koskaan kuullut tuollaista " totuutta" . Eikä voisi vähempää kiinnosta kenenkään muiden mahat. Omani roikkuu hieman, mutta se ei häiritse elämääni - ja minulla on vain kaksi lasta :)
Minulla on ja lapsia on kolme. Maha pienenee kokoa ajan, mutta sen eteen on tehtvä töitä. Maha ei katoa niin helposti kuin ekan lapsen jälkeen. Syy minulla on ehkä etten pääse lenkille riittävän usein.
Minulla on kolme lasta, eikä silti roiku vatsa.
Ja siihen purisi vain ja ainoastaan kirurgin veitsi. Se ei kuitenkaan ole ihan ensimmäisenä tärkeysjärjestyksessä. Kelpaan ystävilleni ja perheelleni vatsani kanssakin.
Mulla on kyllä " vain" 2 lasta. Mutta ikää yli kolmekymmentä ja vatsa ei todellakaan roiku. Enkä ole edes pahemmin jumppaillut.
Vaikka ed. synnytys 2kk sitten. Vatsa litteä, vähän ehkä kiinteytystä vailla ;) jonka tässä kohta aloitelen. Siis ilman jonkinlaista urheilua olisin roikkuvatsa takuulla!
Hirveää on kattella teinejä joilla makkarat pursuaa yli muotifarkkujen ja ollaan niin trendikkäitä että.., hyi olkoon.
Itelläni on kolme lasta ja kokoajan tee töitä vatsasta eroon pääsemiseks. Ja tuota nyt ei voi kyllä yleistää, tiedän monia jotka juuri synnytettyään näyttävät ulospäin niin timmeiltä ja ilman mitään jumppia sun muita. Joittenkin vain täytyy tehdä töitä mahasta eroon päästäkseen ja jotkut eivät edes halua siitä eroon.
Mulla on tuttavapiirissä useampikin kolmen lapsen äiti, joilla on ihan lattanat vatsat, toisilla aikuisten oikeasti sixpack-vatsa. Tosi upeata, että saa itsensä tuohon kuntoon! Tosin ovat kaikki harrastaneet liikuntaa koko ikänsä.
...siinä ketjussa joku messusi, että KAIKILLA kolme lasta synnyttäneillä on roikkuvatsa.
Mulla on liikunnallisia tuttavia eikä kenelläkään roiku vatsa ja pari on synnyttänyt kolme kertaa niinkuin minäkin.
Kun katson itseäni peilistä en näe edes pikkuhousujani ellen nosta vatsaa pois tieltä, mutta mä olenkin lihava.