Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka monella ajokortti?

Vierailija
15.05.2007 |

mulla ei oo... mies meillä hoitaa tuon autolla ajon.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt syksyyn mennessä olisi kyllä tarkoitus ostaa minulle joku ritsa lasten kuljetuksia varten, mutta saa nähdä nyt sitten - pääseehän sinne kävelemälläkin. :-/

Meillä kyllä menee julkinen liikenne aika kivasti ja olen sitä tottunut käyttämään, mies ajelee hankalan työmatkansa autolla.

Vierailija
2/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan maalla, ei tultais toimeen ilman korttia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun sais jonkun pommin millä viedä lapset hoitoon ja mennä töihin.

Perheessä on yksi uudehko auto joka on aika usein mieheni käytössä.

Eihän tässä kesällä mitään kun töihin pääsee pyörällä mutta talvella en viitsis liukastella.

Vierailija
4/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perhe tarvitsee auton, miksi mies käyttää sitä uutta ja turvallista autoa? Nainen ilmeisesti raahaa pyörällä lapset tarhaan. Tollasta ukkoa en ottais, menkööt ukko pyörällä töihin tai jos menee autolla, niin viekööt lapset samalla.

Vierailija
5/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt tota vaimolle surkee romuauto ja miehelle vähän prameempi peli -juttua. Ehkä isäntä ei kehtaa näytttäytyä siinä -82 Fiestassa, jolla nainen turvallisesti kuljettaa lapsia hoitoon.

Vrt. hoitoon huonommat ulkovaatteet, kun ne on ulkona siellä niin paljon ja saattaa kuluttaa sitä uutta Reimaa.

Vierailija
6/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin meillä ei ollut autoa joten en olisi voinut ajaa kuitenkaan enkä 18-vuotiaana kotona vielä asuessa halunnut maksaa korttia itse. En tulis toimeen ilman korttia (ja omaa autoa nyt kun siihenkin on tottunut).

Vierailija
7/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun malttaa parkkiin laittaa laisinkaan=)

Mutta katsokaapa tätkin ketjua - suurinta osaa ei ajaminen edes kiinnosta, niin miksi näille naisille pitäisi hankkia joku hieno, iso ja turvallinen auto?

Selvähän se on, että miehet saa sen perheen hienoimman auton, koska he ajosta nauttivat ja myös ajavat autolla, eivätkä vain seisota sitä pihallansa!

Sama se on pyörien kanssa - naiset ajavat kauheilla romuilla, koska eivät osaa arvostaa kunnon pyörän ajo-ominaisuuksia.

AJAKAA NAISET, AJAKAA!

Vierailija
8/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auto on vuosimallia -05 ja miehen auto on -06.

Autoa tarvitsen loppujen lopuksi aika vähän, mutta haluan silti pitää oman autoni ja millään romukasalla en suostu ajamaan.

Vierailija
9/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös nykyisin melkein kaikilla ole kortti, ainakin alle 40-vuotiailla...??

Vierailija
10/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä mun kortti on poliisin huomassa. On ollu liian raskas kaasujalka muutamaan otteeseen. Kohta saan korttini takaisin. Kuukauden verran olen pyöräillyt ja kävellyt.

Vierailija
11/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on n. 18 vuotta vanha ajokortti

Vierailija
12/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa ajettuna. Kallis kortti on ollut :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi