Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lahjaksi 16-vuotiaalle pojalle?? ov

Vierailija
02.05.2007 |

Kummitäti ulkomailta haluaisi lähettää jotain, mutta mitä??

Poika itse on kovasti rahan ja kaikkien merkkituotteiden perään, tosi materialistinen :-( Mutta mitä täältä nyt sitten lähettää kun postissa voi hukkuakin.

Antakaa please hyviä ehdotuksia!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosikkibändiin tai leffaan liittyvää: dvd, cd... etenkin jos asut alueella, mistä saa sellaista mitä suomesta ei.

Vierailija
2/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsisi kysyä suoraan, kun muuten tulee taatusti joku megakallis " tilaus" .

Mistähän sais tietää mitä musiikkia esim tuon ikäiset kuuntelee? Aiemmin ainakin se tykkäs Eminemistä ja hoppareista.

Vierailija
4/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän kysyisin äidiltä, miten tykkää pukeutua ja ostaisin sen maun mukaan jonkun paidan tmv. Esim. jonkun merkkituotteen joka siellä missä olet on edullinen, mutta suomessa ei niinkään. Ja sen merkin pitää näkyä...

Vierailija
5/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan äiti on vaan tyypiltään sellanen, että jos kysyn, niin varmasti sanoo tosi kalliita juttuja... jostainhan se poika on materialisminsa oppinut :-/ Mutta täytyy varmaan sitten kysyä äidiltä, poika ei itse vastaa viesteihinsä yleensä ikinä.

Vierailija
6/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidiltä mitkä on pojan 3 lempibändiä. Sitten itse kehittelet niistä idean. Esim. keikkataltiointi dvd (ei tarvita suom. teksitä!).