Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kahvilat palkkaa miehiä?

Vierailija
22.02.2026 |

Siellä on vain naisia töissä. Sama meno jossain Jungle Juice Barissa. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kahvilahommat miehiä niin kovasti kiinnostaa. Kenties joku kahvila voisi miehen palkatakin, jos tulisi töitä kysymään. Vaikka ei taida kahviloilla hurraamista olla, kun ihmiset eivät kuluta rahaa kahviloihin., kun ei ole rahaa lääkkeisiin ja ruokaankaan.

Vierailija
2/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa Ingalssin Lauran. Essussa kiltisti tottelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Itse en välitä asioida seksuaalisten hyväksikäyttäjien kanssa vaikka he eivät hyväksikäyttäisi juuri minua, naisilla on yleensä puhtaampi sieluntila. Kahvilan käyttö on kuitenkin täysin vapaaehtoista, niin siellä pitää panostaa siihen, että se on asiakkaille miellyttävää eikä vaan siedettävää

Vierailija
4/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskieuroopassa kahviloissa on enemmistö miehiä ja siksi palvelu, tuotteet ja kahvi ovat ihan toiselta planeetalta näihin kotoisiin kanttiineihin verrattuna. Suomessa kahvilat ovat enimmäkseen kahvioita vailla kunnianhimoa.

Vierailija
5/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaa-a. Itse en välitä asioida seksuaalisten hyväksikäyttäjien kanssa vaikka he eivät hyväksikäyttäisi juuri minua, naisilla on yleensä puhtaampi sieluntila. Kahvilan käyttö on kuitenkin täysin vapaaehtoista, niin siellä pitää panostaa siihen, että se on asiakkaille miellyttävää eikä vaan siedettävää"

Missä kahvilassa työskentelee seksuaalisia hyväksikäyttäjiä?

Vierailija
6/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä etteivät palkkaa koska miehet eivät tunnetusti pese käsiään vessakäynnin jälkeen.

Vierailija
7/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kahvilassa ja baarissa olen nähnyt vain miehiä töissä. 

Vierailija
8/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä ei ole tissejä tai kauniita kasvoja. 

Vierailija
9/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisivat vaan niitä komeita, nuoria hyväköytöksissiä miehiä, niin me naiset kävisimme useammin, varsinkin tädit ja mummot. 

Mutta, tarkoituksella palkataan nuoria, kauniita naisia, jotta miehet kävisivät. Varsinkin Jungöe Juice baariin, ja kehitetasn laittamaan vielä ne kireät pyllyvakolegginssit päälle, jolloin useampi mies käy. 

Vierailija
10/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ainoita. K-kauppoihinkin valitaan selvästi jollain persekertoimella.

Vierailija
11/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ennemmin miksi miehiä ei kiinnosta raskas ja huonosti palkattu työ. Taitaa miehille tuet juosta täysimääräisenä helpommin kuin naisille. Lisäksi suomalainen mies ei osaa/viitsi vaivautua edes alkeellisella tasolla yrittää asiakaspalvelua mikä on aika lailla kahviloittenkin elinehto. Oletko eri mieltä? Käypä katsomassa mikä on palvelun taso (etenkin naisille) jokaisessa "miehisyyden" linnakkeessa kuten autokaupat, autohuolto tai vaikka kerrostalon huoltoyhtiössä. 

Siinäpä se. Suomessa palveluammatit luetaan ns. naisten töihin (miesten mielestä) minkä takia ne ei miehiä kiinnosta. Kumma juttu että muualla Euroopassa valtaosa palveluammateissa toimivista juurikin kahviloissa ja ravintoloissa on miehiä. Ja ovat jopa ylpeitä työstään ja osaamisestaan. Täällä miehet ajattelee mitä naapurit/Make/Pera/jne sanoo kun tälleen akkojen hommia joutuu tekemään...

Vierailija
12/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehen joka on töissä kahvilassa. Entinen miespuolinen harrastuskaverikin oli töissä kahvilassa.

Vierailija
13/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet eivät jaksaisi päivääkään mielistellä näitä joka paikassa viuhtovia Kareneita. Asiakkaat ovat nykyään lähes poikkeuksetta m*lkkuja.

Vierailija
14/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin ennemmin miksi miehiä ei kiinnosta raskas ja huonosti palkattu työ. Taitaa miehille tuet juosta täysimääräisenä helpommin kuin naisille. Lisäksi suomalainen mies ei osaa/viitsi vaivautua edes alkeellisella tasolla yrittää asiakaspalvelua mikä on aika lailla kahviloittenkin elinehto. Oletko eri mieltä? Käypä katsomassa mikä on palvelun taso (etenkin naisille) jokaisessa "miehisyyden" linnakkeessa kuten autokaupat, autohuolto tai vaikka kerrostalon huoltoyhtiössä. 

Siinäpä se. Suomessa palveluammatit luetaan ns. naisten töihin (miesten mielestä) minkä takia ne ei miehiä kiinnosta. Kumma juttu että muualla Euroopassa valtaosa palveluammateissa toimivista juurikin kahviloissa ja ravintoloissa on miehiä. Ja ovat jopa ylpeitä työstään ja osaamisestaan. Täällä miehet ajattelee mitä naapurit/Make/Pera/jne sanoo kun tälleen akkojen hommia joutuu tekemään...

Eiköhän siihen ole yksinkertainen syy se että miehet ovat naisia älykkäämpiä, eikä heidän muutamaa homoa lukuunottamatta tarvitse paskahommia tehdä.

Vierailija
15/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kahvilahommat miehiä niin kovasti kiinnostaa. Kenties joku kahvila voisi miehen palkatakin, jos tulisi töitä kysymään. Vaikka ei taida kahviloilla hurraamista olla, kun ihmiset eivät kuluta rahaa kahviloihin., kun ei ole rahaa lääkkeisiin ja ruokaankaan.

Jaa, itse olen vuosien varrella näin miehenä hakenut useampaankin, mutta aina menee joku legginssipeppunainen ohi.

Vierailija
16/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse olen vuosien varrella näin miehenä hakenut useampaankin, mutta aina menee joku legginssipeppunainen ohi.

Mitäs oot uliseva vätys. 

Vierailija
17/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä menen sinne ainoastaan niitä tyttöjä katsomaan ja ostan siinä parit kahvit samalla. T Pena

Vierailija
18/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs oot uliseva vätys. 

Ihan tunnollista työtä olen muissa hommissani tehnyt, mutta en tässä nyt voi parikymppiseksi naiseksikaan muuttua.

Vierailija
19/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä etteivät palkkaa koska miehet eivät tunnetusti pese käsiään vessakäynnin jälkeen.

Mutta itket naisvihasta, kun joku yleistää naisia negatiivisesti? 

Vierailija
20/31 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä menen sinne ainoastaan niitä tyttöjä katsomaan ja ostan siinä parit kahvit samalla. T Pena

Paitsi että asiakkaat ovat lähinnä naisia. Keksi parempi tekosyy, Hanna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme