Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat olleet ne tilanteet, kun olet ensitreffeillä heti ensivilkauksella huomannut, ettei toisessa ole kumppaniainesta?

Vierailija
22.02.2026 |

Olen ihmetellyt sitä, kun joillakin täällä AV:lla on ollut sellaisia kokemuksia, että ovat deittisovelluksissa tutustuneet henkilöön ja sopineet treffit ja heille on tullut heti kättelyssä sellainen fiilis, että "ei tästä tule mitään, tekisi mieli liueta heti paikalta".

Millaisia ne tilanteet sitten ovat olleet? Mitä niissä on tapahtunut, että miksi sulle on tullut sellainen fiilis?

Mä olen käynyt paljon treffeillä miesten kanssa ja juuri koskaan ei ole ollut tuollaista tilannetta. Toki muutaman kerran olen ajatellut ensinäkemältä, että ei ole kovin komea mies, mutta eihän oikeasti ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Mulle ainakin riittää, että on perussiistin näköinen ja huolehtii ulkonäöstään.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies näytti paljon vanhemmalta livenä kuin kuvissa. 

Jokainen nainen näyttää livenä vanhemmalta tai paljon vahmemmalta kuin kuvisisa

M43

Vierailija
22/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kuvissa pidemmän näköinen kuin treffeillä. Hieman vaivaannutti käydä ravintolassa syömässä kun jo ensinäkemältä mielipiteeni oli selvä.

Miksi lähdit vielä ravintolaan syömään jos mielipiteesi oli jo selvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kuvissa pidemmän näköinen kuin treffeillä. Hieman vaivaannutti käydä ravintolassa syömässä kun jo ensinäkemältä mielipiteeni oli selvä.

Annoitko miehelle pakit lyhyiden takia?

Olet pinnallinen egoisti.

Naisten koko kasvaa koko ajan, kun lisääntyvät yleensä vielä itseäänkin isokokoisemman kanssa.

Jääkö ne pitkien vanhempien pojat sitten lyhyeksi? Vai mikä ongelma?

Vierailija
24/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa olen vain pannut ja ghostannut.

M42

Miksi et halunnut tavata naista uudelleen?

Rajansa pillunkantotelineelläkin.

Vierailija
25/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

...että p.llu on kelvannut, vaikka muuten ei miellytä...toopehan olet????

Vierailija
26/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaisuuttaan. Ei se miesten lemppaaminen niin helppoa ole. Vai mitä olisit tykännyt, jos nainen olis tullut paikalle ja sanonut, että kiitos ei. Olet aivan liian lyhyt. Kääntynyt kantapäillään ja lähtenyt.

Vierailija
27/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuo haiseva hengitys on paha? Eikös siihen hajuun totu kun toisen kanssa viettää enemmän aikaa?

Vierailija
28/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei ulkonäöllä ole merkitystä, kunhan on siisti? 

En halua rumia lapsia. Usein se "rumuus" on periytyvää, esimerkiksi huomattavan kookas nenä, leuattomuus tms. 

Vierailija
29/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan tuollaista tilannetta, kerran mies oli paljon lihavampi kuin kuvissa mutta eipä se minua haitannut, mukavat treffit olivat.

Vierailija
30/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Miksi et halunnut tavata naista uudelleen?

Rajansa pillunkantotelineelläkin.

Missä sun omanarvontunne? En ikinä harrasta seksiä ruman tai epämiellyttävän miehen kanssa. Ei niin sukuelimen perään kannata olla. 

Vierailija
31/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tuo haiseva hengitys on paha? Eikös siihen hajuun totu kun toisen kanssa viettää enemmän aikaa?

Ei totu ja jos ei hoida hampaitaan, hoitaako mitään muutakaan itsessään.

Vierailija
32/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha haju, oli hien haju tai suusta tuleva haju tai jostain muusta tuleva haju, on selkein ja suurin turn off. Siihen ei totu ja se ällöttää, ja ällötys on selkein seksin tappaja.

Vierailija
33/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen rupesi selventämään mielenterveysongelmiaan. Kun ei sitten hienovaraisesti tajunnut että eiköhän tämä ollut tässä lähteä, niin hain sille vesilasin ja hipsin muualle. Saa sitten ainakin jutella niistä ongelmistaan sille vesilasille.

Siis alkoiko hän heti alussa puhua mielenterveysongelmistaan?

Kyllä. Siis ihan niiden peruskohteliaisuuden jälkeen alkoi tarinaa tulemaan.

Vierailija
34/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseva hengitys voi kertoa parodontiitista tms. Kuka haluaa itselleen niitä bakteereja? 

Vierailija
35/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ekalla treffellä jos ehtii mm kertoa turkulaisten olevan parempaa väkeä, kertoa lyhyen ylistävän tarinan exästään ja vielä heittää jonkun alentavan vitsin koiraihmisistä.

Vierailija
36/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy on ollut se, että mies on ollut tylsä. Myös fyysisen vetovoiman puute ts jokin asia ulkonäössä on häirinnyt. Paha haju.  

Vierailija
37/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies näytti paljon vanhemmalta livenä kuin kuvissa. 

Jokainen nainen näyttää livenä vanhemmalta tai paljon vahmemmalta kuin kuvisisa

M43

Aika harva nainen käyttää yli 10 vuotta vanhoja kuvia tinderissä. Pitäisi katsoa peiliin ja verrata sitä mitä sieltä näkyy sen treffikumppanin naamaan/ikään. Jos ikäero on silmiinpistävä, treffeistä tulee tosi kiusalliset.

Vierailija
38/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että treffikumppania ei tunnista häneltä saadun kuvan perusteella. 

Olen treffaillut hyvin vähän, mutta silti onnistunut kokemaan aivan äärimmäisen esimerkin siitä, kuinka kuva ei kerro totuutta: paikalle saapunut mies oli 20 vuotta vanhempi kuin oli kertonut (jo eläkeläinen) ja painoi vähintään sata kiloa enemmän kuin kuvassa (190 sentin pituus ei pelastanut tilannetta). Hän oli olemukseltaan sottainen. Jouduin tekemään jotain, mitä peruskohteliaana ihmisenä en olisi uskonut tekeväni: lähetin hänet harjaamaan hampaansa, koska muuten oleskeleminen hänen seurassaan sisätiloissa olisi ollut mahdotonta. 

Vierailija
39/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän heti naisen nähdessäni näyttääkö samalta kuin kuvissa / onko minun tyyppiä. Silloin on ihan turha juoda kahvia edes sen 45 minuutin ajan, mutta pakko kohteliaisuudesta.

Vierailija
40/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaisuuttaan. Ei se miesten lemppaaminen niin helppoa ole. Vai mitä olisit tykännyt, jos nainen olis tullut paikalle ja sanonut, että kiitos ei. Olet aivan liian lyhyt. Kääntynyt kantapäillään ja lähtenyt.

Voihan siellä syödessä ja jutellessa paljatua hieno luonne joka korvaa esimerkiksi lyhyyden?

Jos taas on sataprosenttisen varma ettei toinen kiinnosta, niin silloin treffien jatkaminen on toisen hyväksikäyttöä etenkin jos vielä maksattaa ruuat hänellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän