Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat olleet ne tilanteet, kun olet ensitreffeillä heti ensivilkauksella huomannut, ettei toisessa ole kumppaniainesta?

Vierailija
22.02.2026 |

Olen ihmetellyt sitä, kun joillakin täällä AV:lla on ollut sellaisia kokemuksia, että ovat deittisovelluksissa tutustuneet henkilöön ja sopineet treffit ja heille on tullut heti kättelyssä sellainen fiilis, että "ei tästä tule mitään, tekisi mieli liueta heti paikalta".

Millaisia ne tilanteet sitten ovat olleet? Mitä niissä on tapahtunut, että miksi sulle on tullut sellainen fiilis?

Mä olen käynyt paljon treffeillä miesten kanssa ja juuri koskaan ei ole ollut tuollaista tilannetta. Toki muutaman kerran olen ajatellut ensinäkemältä, että ei ole kovin komea mies, mutta eihän oikeasti ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Mulle ainakin riittää, että on perussiistin näköinen ja huolehtii ulkonäöstään.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kuvissa pidemmän näköinen kuin treffeillä. Hieman vaivaannutti käydä ravintolassa syömässä kun jo ensinäkemältä mielipiteeni oli selvä.

Miksi lähdit vielä ravintolaan syömään jos mielipiteesi oli jo selvä?

Kohteliaisuuttaan. Ei se miesten lemppaaminen niin helppoa ole. Vai mitä olisit tykännyt, jos nainen olis tullut paikalle ja sanonut, että kiitos ei. Olet aivan liian lyhyt. Kääntynyt kantapäillään ja lähtenyt.

Minusta tämä olisi ollut hyvä. Olisi käynyt heti selväksi miksi naista ei kiinnosta. Muuten olisin turhaan treffien jälkeen miettinyt, että olikohan syynä se, että puhuin liikaa/liian vähän tai vääristä asioista, kun oikea syy olikin näin pölönen.

eri

Vierailija
42/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ollut hampaita, epäsiisti, kulahtaneet vaatteet, iso maha roikkui k.llin päällä,

auto oli kuin kaatopaikka, huono ryhti, epämääräiset jutustelun aiheet, koko olemus oli resu, kamala risuparta, heti kun pääsi kahden kesken tarttui tisseihin kiinni...siis ekatreffeillä.

Kaikki eivät kuitenkaan samalla tyypillä...mutta onhan heitä nähty.

Siinä sitä tasoa...voi,voi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli selvästi tyhmä. Keskustelusta ei tullut mitään, kun suunnilleen jokainen lause korosti sitä tyhmyyttä. Hän oli ihan ystävällinen,  mutta ajattelupuoli ei vaan toiminut. 

Sitten et antanut pakkeja heti kättelyssä vaan vasta kun olitte jo ehtineet jutella.

Vierailija
44/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli aiemmin kertonut, että hänellä oli "talousalan tutkinto". Treffeillä selvisi, että nainen on merkonomi. Juuei jatkoon. Toki tämä nyt ei ollut ensivilkaisulla mutta alkumetreillä kuitenkin.

Vierailija
45/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen oli lihavampi kuin odotin

M43

Joskus nuorena aloittaessani nettideittailua en vielä ymmärtänyt, että ilmaisu "naisellisen pyöreä" tarkoittaa lihavuutta.

Vierailija
46/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli aiemmin kertonut, että hänellä oli "talousalan tutkinto". Treffeillä selvisi, että nainen on merkonomi. Juuei jatkoon. Toki tämä nyt ei ollut ensivilkaisulla mutta alkumetreillä kuitenkin.

Ei sentään merkantti.

Vierailija
47/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait siinä. Treffit hoidetaan loppuun, mutta toista kertaa ei kyllä tule. Onhan näitä. Vasta kävin treffeillä jossa nainen ei koko treffien aikana keksinyt mitään positiivista sanottavaa, ihmettelin miksi edes pyysi. Poistin hänet mätseistään treffien jälkeen mutta en estänyt Whatsapissa, ihmetteli vielä mihin katos mätsi tinderistä 🤣 kämppäkin oli kyllä sellainen että huhhuh 

Vierailija
48/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ollut hampaita, epäsiisti, kulahtaneet vaatteet, iso maha roikkui k.llin päällä,

auto oli kuin kaatopaikka, huono ryhti, epämääräiset jutustelun aiheet, koko olemus oli resu, kamala risuparta, heti kun pääsi kahden kesken tarttui tisseihin kiinni...siis ekatreffeillä.

Kaikki eivät kuitenkaan samalla tyypillä...mutta onhan heitä nähty.

Siinä sitä tasoa...voi,voi...

Sänkyyn menit kuitenkin? Mitä se susta kertoo? 🤔

Vierailija
49/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liiallinen innokkuud ja takertuminen. Se kun siitä näkee että kuka vaan kelpais, persoonalla ei väliä.

Mulla on taas tapaus, mikä yrittää ihan liian innokkaasti ja epätoivoisesti. Tiedän vielä itsekin että takertuu heti jos joku erehtyy juttelemaan sen kanssa.

Olen elänyt väkivaltaisen miehen kanssa aiemmin ja yksi melkein itku kurkussa valitteli tosissaan sitä kun ne väkivaltaiset tyypit kuulema kerää naisia ja EDES MINÄ en häntä halua.

Jessus, nousipa pisteet ja tunsin itseni kyllä tosi erityiseksi.

Ei sitäkään oikeasti kiinnostanut minkälainen olen, miten sovittais yhteen jne, kunhan nyt ois joku ollut.

Vierailija
50/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoli tuossa toisesta ketjusta mieleen että ne tilanteet joissa on tajunnut treffikumppanin olevan jollain tavalla julkisuuden henkilö, on nopeasti kariuttanut homman. Siinä kohtaa on sitten kehitetty joku pikainen tekosyy ja äkkiä poistuttu paikalta. Itse en ainakaan haluaisi naamaani nähdä jossain Ilta-Sanomien saati Seiskan sivuilla.

Vierailija
51/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa meni ensin kassalle ja tilasi itselleen. Joo ei siinä mitään, en oleta että mies aina maksaa. Mutta kun sai tilauksen, niin hävisi johonkin nurkkapöytään, en edes ehtinyt näkemään mihin, kun tein omaa tilausta. Olisi voinut jäädä edes hetkeksi odottamaan, kun ei siinä kauaa mennyt. Teki mieli mennä eri pöytään istumaan, mutta etsin sitten hänet. Tuli muutenkin vähän tyly fiilis hänestä ja ei nähty uudestaan. 

Vierailija
52/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä on merkitystä ainakin mulle. Viimeisimmän treffikumppanin hylkäsin sen takia, että hän oli valtavan ylipainoinen (ja huonoryhtinen!) vaikka kasvojen perusteella näytti ihan normaalipainoiselta.

Muita hylkäysperusteita on olleet: hammasmädän hajuinen hengitys, taikinaisen löllyvä vatsa hoikalla, motivaatiosaikun ottaminen, rahoilla leveily.

Tyypillistä 25-40 naisilla.

Vierailija
53/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut tinderin kautta kymmeniä ihmisiä, ja lähes jokaisen kanssa tiesin heti ensimmäisellä tapaamisella, että ei tästä mitään tule.

Vierailija
54/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan tiesin sen heti kun näin livenä. Jokin intuitio sanoi ei. Ei näissä ihmisissä ollut heti ensinäkemältä mitään vikaa, en ole ulkonäöstä kiinnostunut, kunhan on siisti, mutta tuli heti tunne että ei ole omaa tyyppiä. Treffit jatkui kuitenkin ja pikkuhiljaa tajusin miksi intuitio sanoi ei. Esimerkiksi arvot olivat liian kaukana toisistaan. Yksi kehuskeli olevansa persu :D

Tunnistan myös ensisilmäyksellä ne jotka sytyttää. Se on vaisto. Suurinosa ihmisistä on neutraaleja eikä herätä vahvoja tunteita puoleen tai toiseen.

Vierailija
55/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkieli ollut sellainen, että kiinnostus loppui heti. Toinen oli ns junttieinari ja toista olis voinut luulla homoksi. Sitten yhdellä oli tosi sössöttävä puhe. Hajukin on karkottanut, milloin ientulehdus, hiki tai hometalon haju.  

Sitten on paljon niitä, joiden jutuissa on ollut jotain typerää.

Kuten huomaatte, olen käynyt treffeillä hyvin matalalla kynnyksellä, eli antanut tavallisille miehille mahdollisuuden. En yhtään ihmettele, että kyseiset miehet on sinkkuja

Vierailija
56/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli liian kaunis, liian mukava ja arvotkin sopi liiaksi yhteen.

Vierailija
57/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole siis koskaan ollut sellaista tilannetta, että mies olisi tullut vaikka hyvin epäsiistin näköisenä tai humalassa paikalle.

Ap

Onnekas. Mulla tuli joskus nuorena opiskelijana kännissä deitti paikalle. Se tapaaminen oli aamupäivällä. Selitteli jotain myöhään kestäneistä bileistä. Niiltä treffeiltä otin kahvini mukaan, enkä jäänyt sitä hänen kanssaan juomaan.

Vierailija
58/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tää kännissä paikalle ilmestyminen on paha. Tai viinanhajuisena. Yks alkoi kähmiä kahvilassa. Se riitti siltä erää.

Vierailija
59/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailu-urani alkuvaiheessa kävi nolo tilanne, kun mies oli minua n. 10cm lyhyempi. En ollut osannut varautua ollenkaan ja häkellyin tilanteesta. En kuitenkaan itse ole erityisen pitkä, 168cm. Tätä ennen en ollut ajatellut pituus asiaa minään kriteeninä itselleni, mutta näköjään sillä joku alkukantainen sisäänrakennettu merkitys on. Jatkossa sitten selvitin pituuden etukäteen. Riittää, että on edes sentin itseäni pidempi

Vierailija
60/63 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivilkaisulta olen tajunnut silloin, jos toinen ei vaan ulkonäöllisesti ole ollut yhtään sellainen, johon voisin tuntea vetoa. Näitä tapauksia on ollut kolme. Kaksi oli sokkotreffejä ja yksi sellainen, jossa kuvat antoivat ihan erilaisen vaikutelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi