Ensi viikolla treffit lentäjän kanssa, Tinderissä tutustuin. Jännittää jo nyt! Vinkkejä!
Miten pukeudun, jotta en antaisi halpaa kuvaa, enkä olisi liian tyrkyn oloinen? Kertokaa vinkkejä!!
Kommentit (72)
Olinpa tossa kerran itsekin kaupungilla liikkeellä silmittömien viljatuote-orgioiden jälkeen, kun liukuportaissa tuntui suolen tietämiltä epämiellyttävä rapäisy. Lähdin siltä seisomalta ryntäämään kohti saniteettitiloja, ja jo matkalla laskin housuja, kun ymmärsin, että nyt roiskahtaa ja kovaa. WC:t olivat minulle kuitenkin liian kalliita, joten singahdin läheiseen Dressmaniin, ja kahmiaisin rekistä molempiin käsiin vaatteita ja siitä suorinta tietä sovituskoppiin.
Enää en pystyntyt pidättämään vaan perseestäni roiskui pitkin koppia verta, paskaa ja visvaa. Yritin peitellä aukkoani mukaan nappamillani vaatekappaleilla, mutta paska poltti paidat ja bleiserit karrelle, eikä käsiini jäänyt kuin henkarit. Tilanne näytti hetken toivottomalta, kunnes huomasin jonkun unohtaneen koppiin putkikassinsa. Töräytin kassin vetoketjua myöten täyteen, ja samalla tunsin peräaukkoni repeävän lisää. Tässä vaiheessa kiinteä tavara oli onneksi jo loppu, joten toimitus jatkui silmittömällä piereskelyllä samalla kun suljin kassia.
Nostin housut ylös, nappasin todistusaineiston (kassin) olalleni, ja kurkistin varovaisesti sovituskopin verhon välistä, että kuinka pääsisin livahtamaan paikalta ilman suurempaa julkisuutta. Haju oli kuvottava, ja siitä johtuen liikekin oli tyhjentynyt kaikista muista asiakkaista, ja kaksi myyjää oli menettänyt tajuntansa ilmeisesti hajun vuoksi.
Lähdin suorinta tietä kotiin, ja matka sujui yllättävän joutuisasti remakoiden pierujen tahdittamana. Kotona jossa löysin veltoksi revenneeseen peräsuoleeni tulpan. Airamin termospullon korkki oli juuri sopivan kokoinen. Lisäksi siinä oleva kierre pitää korkin persessä, ja kumitiiviste estää tällaisten tapahtumien toistumisen. Suosittelen.
Kyllä ne lentäjät ottavat töistä ne puolisonsa, simpsakka parin vuoden takainen miss suomen perintöprinsessa jonka alapää tuoksuu bakteerivaginoosissakin eedenin puutarhalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne lentäjät ottavat töistä ne puolisonsa, simpsakka parin vuoden takainen miss suomen perintöprinsessa jonka alapää tuoksuu bakteerivaginoosissakin eedenin puutarhalle.
Ei, harvalla lentäjälle on tosielämässä lentoemäntä puolisona. Vaimot perinteisesti korkeasti koulutettuja ja muulla alalla. T. Ex-emo
Vierailija kirjoitti:
Tapasin oman lentäjämieheni baarissa. Kysyin mitä tekee työkseen ja mainitsi vain olevansa teknisellä alalla ja matkustelevansa jonkun verran. On myös DI eli sinänsä ei valehtelua. Sanoi myöhemmin, ettei halunnut tuoda ammattiaan heti esille, koska huonoja kokemuksia naisista, jotka takertuvat heti ammatin kuultuaan.
Miksi heti pitää olla kysymässä mitä toinen tekee työkseen?
Muista myös sheivata peräaukon ympäriltä kunnolla.
Karsea ammatti ja huonot työajat. Vaikea perustaa perhettä, kun toinen on koko ajan menossa jonnekin. Ei todellakaan mikään ihanne puoliso.
Kommenttien perusteella lentäjien ei tarvitse alentua Tinderiin, koska ovat korkea-arvoisia yli-ihmisiä. Toki yllämme korkealla työtään tekevät, mutta loppuen lopuksi, on ammatti muiden joukossa. Kiinnostavaa olisi tietää, minkä sortin lentäjä tämä Tinder-mies on. Onko kenties purjelentäjä, liitolentäjä, liito-orava, liikennelentäjä, hävittäjälentäjä vai mikä supermies treffeille sitten tupsahtaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin oman lentäjämieheni baarissa. Kysyin mitä tekee työkseen ja mainitsi vain olevansa teknisellä alalla ja matkustelevansa jonkun verran. On myös DI eli sinänsä ei valehtelua. Sanoi myöhemmin, ettei halunnut tuoda ammattiaan heti esille, koska huonoja kokemuksia naisista, jotka takertuvat heti ammatin kuultuaan.
Olisin ollut ihan hemmetin pettynyt, että onkin lentäjä. Paljon parempi tavis DI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heti pitää olla kysymässä mitä toinen tekee työkseen?
No siinä illan mittaan kun juteltiin niin jotenkin tuli vain kysyttyä. En todellakaan ollut sitä ensimmäiseksi utelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ensi viikon keskiviikkona ensitreffit ja olen kertonut olevani lentäjä. Osittain kyllä tottakin, koska olen suorittanut lentolupakirjan. Insinööri olen ammatiltani.
M39
Minulla on myös ensi viikolla kahdetkin treffit ja olen kertonut olevani lentäjä. Osittain se on myöskin totta, koska tykkään lennellä Flight Simulatorilla melkein joka ilta. Ostin juuri uuden pelikoneen ja minulla on Airbusin ohjainsauvan mukaan mallinnettu peliohjain ja kaasuvivut.
Opportunistinen gold digger pettyy pahasti kun treffeille ilmestyy 150 tonnia vuodessa tienaavan komean lentokapteenin sijasta hikoileva finninen pelinörtti
Vierailija kirjoitti:
Karsea ammatti ja huonot työajat. Vaikea perustaa perhettä, kun toinen on koko ajan menossa jonnekin. Ei todellakaan mikään ihanne puoliso.
Katkeraa tekstiä. Olisi kyllä paras ammatti mun ihannepuolisolle. Saisi omaakin aikaa ja sikahyvä palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ollut ihan hemmetin pettynyt, että onkin lentäjä. Paljon parempi tavis DI.
Varmaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeraa tekstiä. Olisi kyllä paras ammatti mun ihannepuolisolle. Saisi omaakin aikaa ja sikahyvä palkka.
Ei ikinä tuollaista, jolla on epäsäännölliset työajat. Siinä joutuu ottamaan isomman vastuun lapsista ja perheestä.
Tummansininen jakkupuku ja valkoinen paitapusero, pieni sinivalkoinen huivi kaulaan. Ihonväriset ohuet sukkahousut ja mustat avokkaat maltillisilla koroilla. Mustia nahkahansikkaita laitat käsiin ja otat pois vähän väliä.
Näin teet lentäjän olon kotoisaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeraa tekstiä. Olisi kyllä paras ammatti mun ihannepuolisolle. Saisi omaakin aikaa ja sikahyvä palkka.Ei ikinä tuollaista, jolla on epäsäännölliset työajat. Siinä joutuu ottamaan isomman vastuun lapsista ja perheestä.
Lentäjän palkalla rouva voi palkata lastenhoito- ja siivousapua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan :D
Kyllä. Tienaan enemmän kuin lentäjä, joten raha ei olisi ollut syy kiinnostukselleni. Valehtelu ei ole koskaan hyvä alku millekään.
Kohta se pyytää rahaa lentolippuun,kun palkka meni sairaan äidin hoitamiseen, että pääsee treffi paikalle.
No miksi kerrot olevasi lentäjä? Et ainakaan mitään vakavaa suhdetta itse, kun tuollainen valehtelu kyllä tulee heti ilmi.