Ensi viikolla treffit lentäjän kanssa, Tinderissä tutustuin. Jännittää jo nyt! Vinkkejä!
Miten pukeudun, jotta en antaisi halpaa kuvaa, enkä olisi liian tyrkyn oloinen? Kertokaa vinkkejä!!
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Muista tarkistaa ensimmäiseksi, että hänellä on todella oma, voimassa oleva lentolupakirja. Varaa ainakin seuraaville treffeille runsaasti käteistä mukaan, jos hänellä sattuu olemaan tilapäistä rahan menoa.
Ja jos haluaa varmistaa että oikeasti on työssä lentoyhtiössä niin id-kortti!
Taas hyväuskoisia viedään kuin litran mittaa!
Vuokraa iltaa varten TopGun ja alkuillasta hyrräile sitä tunnusmusiikia. Jos olette iltakävelyllä niin kirmase kädet levällään kaartaen ja tuk, tuk, tuk ihan kuin ampuisit kk:lla. Varmasti tykkää jos on oikee lentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko oikeesti, että joku oikea lentäjä Tinderissä tarvii seuraa etsiä?
Olen minäkin vastaanottovirkailija, eikä tarvitse seuraa etsiä tinderissä. Ei tarvitse olla lentäjä saadakseen seuraa muutenkin kuin netin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin vastaanottovirkailija, eikä tarvitse seuraa etsiä tinderissä. Ei tarvitse olla lentäjä saadakseen seuraa muutenkin kuin netin kautta.
Tottakai kuka tahansa voi saada seuraa ilman Tinderiä, mutta tällaiset tavoitellut status miehet, kuten lääkärit tai lentäjät saavat jo pelkän ammatin takia, koska naisille raha ja status tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kuka tahansa voi saada seuraa ilman Tinderiä, mutta tällaiset tavoitellut status miehet, kuten lääkärit tai lentäjät saavat jo pelkän ammatin takia, koska naisille raha ja status tärkeää.
Niin. Lentäjillä ja lääkäreillä on huonot työajat, ei ole aina viikonloppuisin vapaata. Lentäjät ovat paljon pois kotoa pitkillä lennoilla. Silti heistä ollaan kiinnostuneita ihan vaan rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kuka tahansa voi saada seuraa ilman Tinderiä, mutta tällaiset tavoitellut status miehet, kuten lääkärit tai lentäjät saavat jo pelkän ammatin takia, koska naisille raha ja status tärkeää.Niin. Lentäjillä ja lääkäreillä on huonot työajat, ei ole aina viikonloppuisin vapaata. Lentäjät ovat paljon pois kotoa pitkillä lennoilla. Silti heistä ollaan kiinnostuneita ihan vaan rahan takia.
Lentäjät rahan takia ja ilmaiset lentoliput
Minä myös Tinderissä törmännyt huijariin. Ei valehdellut ammattia vaan vähän kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista tarkistaa ensimmäiseksi, että hänellä on todella oma, voimassa oleva lentolupakirja. Varaa ainakin seuraaville treffeille runsaasti käteistä mukaan, jos hänellä sattuu olemaan tilapäistä rahan menoa.
Ja jos haluaa varmistaa että oikeasti on työssä lentoyhtiössä niin id-kortti!
Joo, tämä paljastaa!
Mikä niissä lentäjissä on niin ihmeellistä, että pitää nostaa jalustalle? Ammatti muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä lentäjissä on niin ihmeellistä, että pitää nostaa jalustalle? Ammatti muiden joukossa.
Kaipa se, että ammattiin todella vaikeaa päästä, hyvä palkka jne. Emmä tiedä. No ei ole ainakaan sellainen mihin mikään häiriintynyt ja päihdeongelmainen herneaivoinen luuseri päätyisi.
Hävittäjälentäjä, liikennelentäjä vai purjelentokonelentäjä? Lentäjissä on eroa.
Spermanlennättäjä. Onkohan edes vuokrannut univormua ;-)
Vierailija kirjoitti:
Hävittäjälentäjä, liikennelentäjä vai purjelentokonelentäjä? Lentäjissä on eroa.
Itse huolisin liikennelentäjän, suihkukoneen lentäjä!
tuulipuku, kalastajamyssy ja kumpparit. vaihtoehtoisesti virttyneet pieruverkkarit, kauhtunut poplari, croksit ja mummin kukkahattu
Kähiset sen korvaan: "Sun on hyvä tietää, että mä en ole helppo nakki, vaan mä olen varma nakki"
Lentäjillä on aika huono palkka eivätkä edes itse tajua sitä. Myyt kaiken vapaa-aikasi kohteessa päivärahalla noin 50e ja sinulle maksetaan lentotunneista. Halpa on hinta työtunnille. Mielummin kannattaa iskeä kunnolla tienaava juristi. Kaiken lisäksi lentäjät maksavat valtavasti palkastaan veroja, lääkäri/juristi saa pienemmällä veroprosentilla. Lisäksi orjatyö, koska eivät saa päättää lomistaan. Ei niin hyvä diili sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjillä on aika huono palkka eivätkä edes itse tajua sitä. Myyt kaiken vapaa-aikasi kohteessa päivärahalla noin 50e ja sinulle maksetaan lentotunneista. Halpa on hinta työtunnille. Mielummin kannattaa iskeä kunnolla tienaava juristi. Kaiken lisäksi lentäjät maksavat valtavasti palkastaan veroja, lääkäri/juristi saa pienemmällä veroprosentilla. Lisäksi orjatyö, koska eivät saa päättää lomistaan. Ei niin hyvä diili sittenkään.
No eipä ole huono palkka. Tai suhteellista se on, mutta veljeni tienaa Finnairilla noin 200k vuodessa ja töitä vain noin 12-15 päivää kuukaudessa. Ja todelliset työtunnit kuukaudessa olisiko sataakaan, koska kaukolennoilla todellista työaikaa lepoaikojen ym takia vain vähän. Lisäksi kaikkia etuja, mm. Ilmaisia lentolippuja, matkustaa vaimonsa kanssa koko ajan tai vaimo yksinkin.