Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensi viikolla treffit lentäjän kanssa, Tinderissä tutustuin. Jännittää jo nyt! Vinkkejä!

Vierailija
21.02.2026 |

Miten pukeudun, jotta en antaisi halpaa kuvaa, enkä olisi liian tyrkyn oloinen? Kertokaa vinkkejä!!

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä.

Vierailija
22/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt lentäjän haluaa? DI se olla pitää. 

Lentäjät tienaavat keskimäärin paremmin ja rouvalle järjestyy puoli-ilmaisia lomia ympäri maailmaa. Moni lentäjä Finnairilla on muuten myös DI. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ensi viikon keskiviikkona ensitreffit ja olen kertonut olevani lentäjä. Osittain kyllä tottakin, koska olen suorittanut lentolupakirjan. Insinööri olen ammatiltani.

M39

Oletpas ikävä huijari. Eikös totuus kuitenkin pian selviä, että et olekaan mikään liikennelentäjä? 

Sä sitten tartuit tuohon.. 

Vierailija
24/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just treffit laatikkoleukaisen kirurgin kanssa. Suuseksi oli vähän hankalaa kun leuka hankasi kokoajan pyllyä.

Vierailija
25/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen sinkkuvuosina opin että helpoin tapa saada persettä naisilta on kertoa olevansa liikennelentäjä. Jos taas haluaisin huijata mummoilta rahaa, kertoisin olevani lääkäri.

Tähän törmäsin kerran itsekin Helsingin yössä. Ihan komea ja fiksun oloinen mies kertoi olevansa lentäjä ja minä haksahdin jatkoille sen kanssa. Aamulla selvisi (vähän vahingossa) että onkin joku tukkumyyjä, eikä mikään Finnairin lentäjä. 

Vierailija
26/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tapaat oikeaa lentäjää, korkeintaan kapakasta ulos lentäjää.

Vierailija
27/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä id-korttia esittää. 

Vierailija
28/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat lentäjät tavoiteltuja eikä tarvitse varmaan missään Tinderissä roikkua. Näin luulisin. 

Vierailija
29/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen sinkkuvuosina opin että helpoin tapa saada persettä naisilta on kertoa olevansa liikennelentäjä. Jos taas haluaisin huijata mummoilta rahaa, kertoisin olevani lääkäri.

Tähän törmäsin kerran itsekin Helsingin yössä. Ihan komea ja fiksun oloinen mies kertoi olevansa lentäjä ja minä haksahdin jatkoille sen kanssa. Aamulla selvisi (vähän vahingossa) että onkin joku tukkumyyjä, eikä mikään Finnairin lentäjä. 

Vanha kikka toimii muuallakin kuin Suomessa, kokeiltu on. Aina kannattaa tosin varmuuden vuoksi mainita joku muu kuin kotimainen lentoyhtiö.

M43

Vierailija
30/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleeko naiset  että lentäjä ottaa tulevan rouvansa baarista ekan yön jälkeen? Veikkaan, että tuo ei ole paras lähestymistapa lentäjän vaimoksi. 

Vierailija
31/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleeko naiset  että lentäjä ottaa tulevan rouvansa baarista ekan yön jälkeen? Veikkaan, että tuo ei ole paras lähestymistapa lentäjän vaimoksi. 

Juuri näin. Lentäjät ovat sellaisia, että arvostavat naisessa älyä ja tasapainoisuutta. Kaveripiirissä pari lentäjää ja heidän vaimonsa ainakaan ole mitään baarista löydettyjä hempukoita. 

Vierailija
32/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Lentäjät ovat sellaisia, että arvostavat naisessa älyä ja tasapainoisuutta. Kaveripiirissä pari lentäjää ja heidä

tai ainakaan heti valmiina jatkoille. 

Vierailija
33/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet elokuvan Left Behind, jossa lennolla katoaa ihmisiä ja tulee lähes paniikki? Lentäjän vaimo on kristitty, joka yritti kertoa miehelleen Jeesuksesta ja kristittyjen ylöstempauksesta! Vaimoa ei löydy enää kotoaan, vain vaatteet ja korut sängyllä.

Vierailija
34/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kyllä valelentäjä kyseessä. Sorry vaan. 

Lopeta kateellinen ! Minä vaistoan, että nyt on suurta rakkautta ilmassa. Aloittaja pitää rintansa piilossa eikä hihittele hermostuneesti. Peset hiukset, muut paikat ja kevyt meikki. Ei liikaa koruja. Käsivarret myös piiloon, jos eivät kunnossa. Lentäjä laskeutuu varmasti

Vierailija
35/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kyllä valelentäjä kyseessä. Sorry vaan. 

Lopeta kateellinen ! Minä vaistoan, että nyt on suurta rakkautta ilmassa. Aloittaja pitää rintansa piilossa eikä hihittele hermostuneesti. Peset hiukset, muut paikat ja kevyt meikki. Ei liikaa koruja. Käsivarret myös piiloon, jos eivät kunnossa. Lentäjä laskeutuu varmasti

En ole kateellinen vaan realisti 

Vierailija
36/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta ei ole siihen.

Vierailija
37/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin oman lentäjämieheni baarissa. Kysyin mitä tekee työkseen ja mainitsi vain olevansa teknisellä alalla ja matkustelevansa jonkun verran. On myös DI eli sinänsä ei valehtelua. Sanoi myöhemmin, ettei halunnut tuoda ammattiaan heti esille, koska huonoja kokemuksia naisista, jotka takertuvat heti ammatin kuultuaan. 

Vierailija
38/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ei ole siihen.

Mihin? Lentäjän vaimoksi? 

Vierailija
39/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vit.tua sä täällä meidän treffeistä uliset? Ei takuulla tavata

Vierailija
40/72 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin oman lentäjämieheni baarissa. Kysyin mitä tekee työkseen ja mainitsi vain olevansa teknisellä alalla ja matkustelevansa jonkun verran. On myös DI eli sinänsä ei valehtelua. Sanoi myöhemmin, ettei halunnut tuoda ammattiaan heti esille, koska huonoja kokemuksia naisista, jotka takertuvat heti ammatin kuultuaan. 

Fiksu mies.