Ensi viikolla treffit lentäjän kanssa, Tinderissä tutustuin. Jännittää jo nyt! Vinkkejä!
Miten pukeudun, jotta en antaisi halpaa kuvaa, enkä olisi liian tyrkyn oloinen? Kertokaa vinkkejä!!
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt lentäjän haluaa? DI se olla pitää.
Lentäjät tienaavat keskimäärin paremmin ja rouvalle järjestyy puoli-ilmaisia lomia ympäri maailmaa. Moni lentäjä Finnairilla on muuten myös DI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ensi viikon keskiviikkona ensitreffit ja olen kertonut olevani lentäjä. Osittain kyllä tottakin, koska olen suorittanut lentolupakirjan. Insinööri olen ammatiltani.
M39
Oletpas ikävä huijari. Eikös totuus kuitenkin pian selviä, että et olekaan mikään liikennelentäjä?
Sä sitten tartuit tuohon..
Mulla oli just treffit laatikkoleukaisen kirurgin kanssa. Suuseksi oli vähän hankalaa kun leuka hankasi kokoajan pyllyä.
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen sinkkuvuosina opin että helpoin tapa saada persettä naisilta on kertoa olevansa liikennelentäjä. Jos taas haluaisin huijata mummoilta rahaa, kertoisin olevani lääkäri.
Tähän törmäsin kerran itsekin Helsingin yössä. Ihan komea ja fiksun oloinen mies kertoi olevansa lentäjä ja minä haksahdin jatkoille sen kanssa. Aamulla selvisi (vähän vahingossa) että onkin joku tukkumyyjä, eikä mikään Finnairin lentäjä.
Tuskin tapaat oikeaa lentäjää, korkeintaan kapakasta ulos lentäjää.
Oikeat lentäjät tavoiteltuja eikä tarvitse varmaan missään Tinderissä roikkua. Näin luulisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen sinkkuvuosina opin että helpoin tapa saada persettä naisilta on kertoa olevansa liikennelentäjä. Jos taas haluaisin huijata mummoilta rahaa, kertoisin olevani lääkäri.
Tähän törmäsin kerran itsekin Helsingin yössä. Ihan komea ja fiksun oloinen mies kertoi olevansa lentäjä ja minä haksahdin jatkoille sen kanssa. Aamulla selvisi (vähän vahingossa) että onkin joku tukkumyyjä, eikä mikään Finnairin lentäjä.
Vanha kikka toimii muuallakin kuin Suomessa, kokeiltu on. Aina kannattaa tosin varmuuden vuoksi mainita joku muu kuin kotimainen lentoyhtiö.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko naiset että lentäjä ottaa tulevan rouvansa baarista ekan yön jälkeen? Veikkaan, että tuo ei ole paras lähestymistapa lentäjän vaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko naiset että lentäjä ottaa tulevan rouvansa baarista ekan yön jälkeen? Veikkaan, että tuo ei ole paras lähestymistapa lentäjän vaimoksi.
Juuri näin. Lentäjät ovat sellaisia, että arvostavat naisessa älyä ja tasapainoisuutta. Kaveripiirissä pari lentäjää ja heidän vaimonsa ainakaan ole mitään baarista löydettyjä hempukoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Lentäjät ovat sellaisia, että arvostavat naisessa älyä ja tasapainoisuutta. Kaveripiirissä pari lentäjää ja heidä
tai ainakaan heti valmiina jatkoille.
Oletteko nähneet elokuvan Left Behind, jossa lennolla katoaa ihmisiä ja tulee lähes paniikki? Lentäjän vaimo on kristitty, joka yritti kertoa miehelleen Jeesuksesta ja kristittyjen ylöstempauksesta! Vaimoa ei löydy enää kotoaan, vain vaatteet ja korut sängyllä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kyllä valelentäjä kyseessä. Sorry vaan.
Lopeta kateellinen ! Minä vaistoan, että nyt on suurta rakkautta ilmassa. Aloittaja pitää rintansa piilossa eikä hihittele hermostuneesti. Peset hiukset, muut paikat ja kevyt meikki. Ei liikaa koruja. Käsivarret myös piiloon, jos eivät kunnossa. Lentäjä laskeutuu varmasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kyllä valelentäjä kyseessä. Sorry vaan.
Lopeta kateellinen ! Minä vaistoan, että nyt on suurta rakkautta ilmassa. Aloittaja pitää rintansa piilossa eikä hihittele hermostuneesti. Peset hiukset, muut paikat ja kevyt meikki. Ei liikaa koruja. Käsivarret myös piiloon, jos eivät kunnossa. Lentäjä laskeutuu varmasti
En ole kateellinen vaan realisti
Tapasin oman lentäjämieheni baarissa. Kysyin mitä tekee työkseen ja mainitsi vain olevansa teknisellä alalla ja matkustelevansa jonkun verran. On myös DI eli sinänsä ei valehtelua. Sanoi myöhemmin, ettei halunnut tuoda ammattiaan heti esille, koska huonoja kokemuksia naisista, jotka takertuvat heti ammatin kuultuaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta ei ole siihen.
Mihin? Lentäjän vaimoksi?
Mitä vit.tua sä täällä meidän treffeistä uliset? Ei takuulla tavata
Vierailija kirjoitti:
Tapasin oman lentäjämieheni baarissa. Kysyin mitä tekee työkseen ja mainitsi vain olevansa teknisellä alalla ja matkustelevansa jonkun verran. On myös DI eli sinänsä ei valehtelua. Sanoi myöhemmin, ettei halunnut tuoda ammattiaan heti esille, koska huonoja kokemuksia naisista, jotka takertuvat heti ammatin kuultuaan.
Fiksu mies.
Normipäivä.