Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieslääkäri suositteli seksiä, on kuulemma terveellisempää kuin selibaatti

Vierailija
21.02.2026 |

Olen ollut sinkku jo 8 vuotta. Pitäisiköhän pyytää toinen mielipide? Jotenkin tuntuu että naislääkärillä voisi olla toinen näkökulma.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasitko ajan seksihoitoon lääkärin kanssa? Kuinka monta yhdyntää saa reseptillä?

Vierailija
42/50 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varasitko ajan seksihoitoon lääkärin kanssa? Kuinka monta yhdyntää saa reseptillä?

Vain sen yhden kerran. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naislääkäri ja kyllä orgasmi ja siihen liittyvät jännitteelliset ja kemialliset elintoiminnot pysyvät ns kunnossa kun niitä kokee edes 3-4 kertaa kuussa. Selibaatissakin voi saada orgasmin, mutta tutkitusti se ei eritä kaikkia niitä osin henkisiäkin "eritteitä" mitä kanssakäyminen toisen ihmisen kanssa.

Kyllä kunnon runkki on niin paljon parempi kuin huono pano. 

Hyvä pano, parempi mieli. Kunnon pano aamuin illoin niin kyllä masennuskin häviää.

Vierailija
44/50 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on vähän niin kuin terveellinen ruoka. Ilmankin pärjää, mutta elämä on yhtä helvettiä ja kroppa kärsii.

Vierailija
45/50 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pharma ja psykiatria tunnetusti groomaavat naisia s eksiorjuuteen sekä suostuttelemalla r aiskauksiin ja mutiloimalla heidän kehojaan steroideilla hedelmättömiksi sperma viemäreiksi. Mietipä itse omilla aivoillasi

Vierailija
46/50 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on vähän niin kuin terveellinen ruoka. Ilmankin pärjää, mutta elämä on yhtä helvettiä ja kroppa kärsii.

Okie, no alkakaa sitten huolehtimaan toistenne tarpeista homostelemalla. Kaikilla miehilläkin on ainakin 2 munan mentävää aukkoa ja kädet. 

Vierailija
47/50 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naislääkäri ja kyllä orgasmi ja siihen liittyvät jännitteelliset ja kemialliset elintoiminnot pysyvät ns kunnossa kun niitä kokee edes 3-4 kertaa kuussa. Selibaatissakin voi saada orgasmin, mutta tutkitusti se ei eritä kaikkia niitä osin henkisiäkin "eritteitä" mitä kanssakäyminen toisen ihmisen kanssa.

Kyllä kunnon runkki on niin paljon parempi kuin huono pano. 

Hyvä pano, parempi mieli. Kunnon pano aamuin illoin niin kyllä masennuskin häviää.

Jaa miksi? Ajattelitko siittää 2 lasta elämäsi jokaisena päivänä eli tuottaa yhteensä yli 40 000 jälkeläistä? Vai oletko vaan alkeellinen addikti ja hyväksikäyttäjä?

Vierailija
48/50 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt 9 vuotta yksin, enkä halua parisuhdetta enkä seksiä. Sain tarpeekseni pakottamisesta, ruinaamisesta ja siitä että tärkeää on vain miehen nautinto. Mulle on terveellisempää olla selibaatissa.

Vierailija
49/50 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyi eräs mieslääkäri, että olenko naimisissa? Olin uusimassa ahdistuslääkereseptiä. Kyllä olin ja olen, eikä parisuhde liity olooni mitenkään.

Vierailija
50/50 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okie, no alkakaa sitten huolehtimaan toistenne tarpeista homostelemalla. Kaikilla miehilläkin on ainakin 2 munan mentävää aukkoa ja kädet. 

Mitä luulet että ne mökkiviikonloput sisältää?