Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieslääkäri suositteli seksiä, on kuulemma terveellisempää kuin selibaatti

Vierailija
21.02.2026 |

Olen ollut sinkku jo 8 vuotta. Pitäisiköhän pyytää toinen mielipide? Jotenkin tuntuu että naislääkärillä voisi olla toinen näkökulma.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sooloseksikin on seksiä! Seksin ns. terveydellisissä hyödyissä isoin tekijä kun on nimenomaan orgasmi ja sen tuottamat mielihyvähormonit ym.

Moni nainen ei kuulemma edes saa parisuhdeseksissä orgasmia useinkaan, jotkut ei jopa koskaan. Pitäisi olla joku tutkimus että paljonko niitä "hyötyjä" saa jos ei saa orgasmia.

Vierailija
22/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naislääkäri ja kyllä orgasmi ja siihen liittyvät jännitteelliset ja kemialliset elintoiminnot pysyvät ns kunnossa kun niitä kokee edes 3-4 kertaa kuussa. Selibaatissakin voi saada orgasmin, mutta tutkitusti se ei eritä kaikkia niitä osin henkisiäkin "eritteitä" mitä kanssakäyminen toisen ihmisen kanssa.

Kyllä kunnon runkki on niin paljon parempi kuin huono pano. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sooloseksikin on seksiä! Seksin ns. terveydellisissä hyödyissä isoin tekijä kun on nimenomaan orgasmi ja sen tuottamat mielihyvähormonit ym.

Moni nainen ei kuulemma edes saa parisuhdeseksissä orgasmia useinkaan, jotkut ei jopa koskaan. Pitäisi olla joku tutkimus että paljonko niitä "hyötyjä" saa jos ei saa orgasmia.

Älä välitä siitä saako muut, vaan saatko sinä orgasmin? Ei ainoastaan orgasmi tee hyvää, vaan kiihottuminen ja nautinto ihan sinänsä.

Vierailija
24/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan sen tietää, seksi on terveellistä

https://www.terve.fi/artikkelit/40-syyta-harrastaa-seksia

Jos seksi on terveellistä, miksi ihmisiä sitten kuolee seksitauteihin?

Tämä on lähinnä vihervasemmistolainen ongelma. Homoilusta aiheutuu kaiken maailman neekerisankkereita ja aidseja.

Vierailija
25/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naislääkäri ja kyllä orgasmi ja siihen liittyvät jännitteelliset ja kemialliset elintoiminnot pysyvät ns kunnossa kun niitä kokee edes 3-4 kertaa kuussa. Selibaatissakin voi saada orgasmin, mutta tutkitusti se ei eritä kaikkia niitä osin henkisiäkin "eritteitä" mitä kanssakäyminen toisen ihmisen kanssa.

Kyllä kunnon runkki on niin paljon parempi kuin huono pano. 

Ehkä on, ja tuossa on lääkärillä typo, 3-4 kertaa vuodessa oli se riittävä määrä, ei sentään kuukaudessa...

Vierailija
26/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan seksi terveellistä. Ehkäisy mukana ja muutenkin turvallisesti, niin keho ja mieli saavat boostia.  Mutta aina vapaaehtoista, ei sen vuoksi että joku käski.

T. Seksologi (AMK)

Fysiologisesti ottaen seksin harrastaminen on terveydelle haitallista, koska siitä saa seksitauteja. Joten eipä kannata seksiä harrastella, jos haluaa elää terveellisesti.

Kondomi suojaa aika monelta. Eli tuo ehkäisy.

Olen saanut klamydian kondomista huolimatta. Sehän voi tarttua myös mm. käsien välityksellä. 

En ihan ymmärrä miten. Klamydia tarttuu limakalvokontaktissa tai eritteiden välityksellä. Tarttuu helpoimmin jos limakalvot ovat rikkinäiset. Hieroiko toinen eritteistä kättä toisen elimiin? Vai hajosiko kondomi? Vai eikö kondomi ollut koko ajan käytössä penetraatiossa?

Vierailija
27/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi muiden mielipiteitä omaa kehoon liittyen.

Vierailija
28/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan tyttöystävä joka ei koskaan saanut selvin päin. Mutta humalassa kun naitiin sai aina ja kouristeli ihan hulluna.

Se häiritsi häntä itseäkin, ei kai vain osannut vapautua selvin päin.

Vierailija
29/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan lauennut miehen kanssa. 

Mieluummin ryyppään kuin levitän ketarani vain siksi, että mies saa 

Maailman ihanin asia on rakastella miehen kanssa jota rakastaa. Suudella hyväillä, tuottaa hyvää hänelle ja laueta yhdessä. Olen kokenut tämän kaksi kertaa elämässäni. 

Vierailija
30/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan seksi terveellistä. Ehkäisy mukana ja muutenkin turvallisesti, niin keho ja mieli saavat boostia.  Mutta aina vapaaehtoista, ei sen vuoksi että joku käski.

T. Seksologi (AMK)

Fysiologisesti ottaen seksin harrastaminen on terveydelle haitallista, koska siitä saa seksitauteja. Joten eipä kannata seksiä harrastella, jos haluaa elää terveellisesti.

Kondomi suojaa aika monelta. Eli tuo ehkäisy.

Olen saanut klamydian kondomista huolimatta. Sehän voi tarttua myös mm. käsien välityksellä. 

En ihan ymmärrä miten. Klamydia tarttuu limakalvokontaktissa tai eritteiden välityksellä. Tarttuu helpoimmin j

Ja pitäisi olla kaikille ihan arkijärkeä, että jos limakalvoissa on rikkoumaa tai tulehdusta, niin silloin ei panna!

- eri

Vierailija
31/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja seksi, olen kyllästynyt iltapäivälehtien asentojuttuihin, tästä mies/nainen tykkää ym. Ja näitä juttuja on joka päivä,  miten vääntää itsensä mihinkin asentoon.  Sama seksijuttu  vedetään taas seuraavana päivänä esiin kuin uutena asiana. 

Ihan kuin ihmiset eivät itse tajuaisi mitään. 

Helppo tietysti toimittajalle, täytteeksi, jos ei muuta keksi. 

Vierailija
32/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ja seksi, olen kyllästynyt iltapäivälehtien asentojuttuihin, tästä mies/nainen tykkää ym. Ja näitä juttuja on joka päivä,  miten vääntää itsensä mihinkin asentoon.  Sama seksijuttu  vedetään taas seuraavana päivänä esiin kuin uutena asiana. 

Ihan kuin ihmiset eivät itse tajuaisi mitään. 

Helppo tietysti toimittajalle, täytteeksi, jos ei muuta keksi. 

Huomaatko että itsekin klikkasit tämän ketjun auki, kun puhutaan seksistä? Kyllä se silloin sinuakin jollakin tavalla kiinnostaa.

Vierailija
33/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali asia minulle,  Halusin tuoda mielipiteeni sen uutisoinnista,joka on mennyt överiksi. Ja täällähän saa mielipiteensä sanoa.

Se siitä.

Vierailija
34/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän naisille saataisiin kunnollista seksiä, kun se ei näytä ikinä onnistuvan kenenkään kanssa. Kaupasta löytyy omatoimityökalut, tyytykööt niihin. 

Vierailija
35/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urologi saattaa mainita masturboinnin helpottavan eturauhasvaivaa mutta sen varaan ei kannata laskea. 

Vierailija
36/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta lääkäriltä! Vielä parempi, jos saisi vastaanotolta "seksireseptinä" miehen, joka sitä seksiä minulle antaisi!

N50+

Vierailija
37/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sooloseksi on terveellisempää ja nautinnollisempaa. Parisuhteessa miehen kanssa harvemmin saan orgasmin, mutta limakalvoni hiertyvät (minulla atooppinen ohut iho ja limakalvot) ja alan saamaan hiivatulehduksia, jotka laskevat elämänlaatuani reilusti. Lisäksi ehkäisyn taakka lankeaa minulle.

Miehille toki seksi on yleensä terveellistä.

Vierailija
38/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta lääkäriltä! Vielä parempi, jos saisi vastaanotolta "seksireseptinä" miehen, joka sitä seksiä minulle antaisi!

N50+

Onhan noita maksullisia miehiäkin kait täälläkin jos ei muuten irtoa.

Vierailija
39/39 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä! Oliko se lääkäri komea? Ja ennenkaikkea missä se lääkäri sijaitsee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän