Velkaantunut ja ongelmia
Elämä täs pistees 41 v ja paha velkakierre. 47 tuhatta velkaa ja välillä juon alkoholia. Ei naiset oikein kiinnostu+ romu 1000€ auto
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko myydä jotain tai vaikka kolata lumia rahasta?
Ei ole mitää myytävää
Onhan jokaisella ainakin oma tuulen huuhtoma perse. Kun olet kuulemma kuitenkin pitkä, mahakas karhu, niin kyllä siitä jokunen homomies varmasti maksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitää myytävää
Onhan jokaisella ainakin oma tuulen huuhtoma perse. Kun olet kuulemma kuitenkin pitkä, mahakas karhu, niin kyllä siitä jokunen homomies varmasti maksaisi.
Joo en tajua naisiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitää myytävää
Joo en tajua naisiakaan.
Ehkäpä siis miehet olisivatkin sinulle paremmin soveltuvaa seuraa? Oletko koskaan kokeillut?
No ei se auta ku maksella ja käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Sori Allu mutta et sä saisi naisia, vaikka auto olisikin parempi.
Kyllä sain nuorempanakin.
Vierailija kirjoitti:
Sori Allu mutta et sä saisi naisia, vaikka auto olisikin parempi.
Sä tuskin ees saat työtä. Nauran sulle. Elämäntapatyötön. Mullapas vakityö.
Joo en jaksa näitä haukkujia kiitos ja näkemiin.
Ja TAAS olet täällä vinkumassa ja pitämässä monologiasi. Joka kerta sanot ettet jaksa tätä palstaa, täällä olevia ihmisiä ja silti tulet tänne. Ei tuo ole millään tapaa tervettä käytöstä (oletettavasti) aikuiselta ihmiseltä ja kyllä, vaikka sanot ikäsi aloituksessa, olen erittäin epäileväinen että olet vain jokin kakara.
Vierailija kirjoitti:
Ja TAAS olet täällä vinkumassa ja pitämässä monologiasi. Joka kerta sanot ettet jaksa tätä palstaa, täällä olevia ihmisiä ja silti tulet tänne. Ei tuo ole millään tapaa tervettä käytöstä (oletettavasti) aikuiselta ihmiseltä ja kyllä, vaikka sanot ikäsi aloituksessa, olen erittäin epäileväinen että olet vain jokin kakara.
Pitää varmaa tulla sit lyömää nyrkillä päähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta ei ratkaise mitään ja tiedäthän että väkivallan uhkauksesta voi tehdä ilmoituksen poliisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta ei ratkaise mitään ja tiedäthän että väkivallan uhkauksesta voi tehdä ilmoituksen poliisille?
Koska minua haukutaan täälä jopa kehitysvammaiseksi en ole. Kyllä osaan ruikuttaa
Silti olen saanut 20 naista ainaski nuorena ja harrastanut myös seksiä
Vierailija kirjoitti:
Et muuten ole. Julkaisenko taas sen kommentin jossa kerroit meille, että mitään vakiopanoa tai seksisuhdetta ei ole koskaan ollut niin en ole oikein hyvä siinä?
Mene nyt muualle.
Ymmärrän mut miks sit naiset haluaa jonku komean adoniksen ja pitäs olla kallis audi eikä saisi olla velkaantunut en tajua?
Mihin tarvitset naista, kun edellisessä ketjussa kerroit ettei sinulla seiso?
Mihin tarvitset naista, kun edellisessä ketjussa kerroit ettei sinulla seiso?
Ei helvetti... onko Allu siis myös impotentti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minua haukutaan täälä jopa kehitysvammaiseksi en ole. Kyllä osaan ruikuttaa
Ja sen vuoksi haluat lyödä minua vaikken ole haukkunut sinua? Joo, et ole terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et muuten ole. Julkaisenko taas sen kommentin jossa kerroit meille, että mitään vakiopanoa tai seksisuhdetta ei ole koskaan ollut niin en ole oikein hyvä siinä?
Mene nyt muualle.
Tule tänne nii lyön sua turpaa?
Tulkaa kokeilee nii vedän kunnolla turpaan
Perusta oma yritys.