Velkaantunut ja ongelmia
Elämä täs pistees 41 v ja paha velkakierre. 47 tuhatta velkaa ja välillä juon alkoholia. Ei naiset oikein kiinnostu+ romu 1000€ auto
Kommentit (151)
Olisi kamalaa asua pääkaupunkiseudulla. Siellä kun ap.n kaltaiset kulkee vapaana kadulla.
Syljen ja räkäsen tollasten ihmisten päälle. Jauhaa tommosta musta. Sairasta
Nyt sitten alkoi väkivaltauhkailut, voiko tästä ihmisestä tehdä jotain ilmoitusta että saataisiin tahdonvastaiseen hoitoon?
Nyt en jaksa enää tälläsiä sekopäitä. Pysyn kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten alkoi väkivaltauhkailut, voiko tästä ihmisestä tehdä jotain ilmoitusta että saataisiin tahdonvastaiseen hoitoon?
Maalittajalla ehkä omat ongelmansa myöskin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sai juuri reilun milj. euron edestä perintöjä. Meillä ennestään jo maksetut asunnot, sijoitusasunnot ja mökit. Otimme yhteisen joustoluoton, jolla kuittasimme minun 40 000€:n luottokorttivelat.
Näin niistä pääsee.
Törkeää. Olet verenimijä ja ylpeä siitä? Millainen ihminen hankkii itselleen 40 tonnin luottokorttivelat ja maksattaa ne puolisollaan? Sellainen kuin sinä.
Hän itse ehdotti tätä vaihtoehtoa. Avioliitossa varat ja velat ovat yhteisiä.
No ei. Kumpikin vastaa omista veloistaan ja varallisuuskin on omaa. Eri asia miten niitä rahoja todellisuudessa käyttää, mutta on varakkaammasta kiinni sitten.
Onneks asiat ihan ok. 2 vakityötä. Yli 2000 tulot. Hieno vuokra asunto. Näil mennää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sai juuri reilun milj. euron edestä perintöjä. Meillä ennestään jo maksetut asunnot, sijoitusasunnot ja mökit. Otimme yhteisen joustoluoton, jolla kuittasimme minun 40 000€:n luottokorttivelat.
Näin niistä pääsee.
Törkeää. Olet verenimijä ja ylpeä siitä? Millainen ihminen hankkii itselleen 40 tonnin luottokorttivelat ja maksattaa ne puolisollaan? Sellainen kuin sinä.
Hän itse ehdotti tätä vaihtoehtoa. Avioliitossa varat ja velat ovat yhteisiä.
No ei. Kumpikin vastaa omista veloistaan ja varallisuuskin on omaa. Eri asia miten niitä rahoja todellisuudessa käyttää, mutta on varakkaammasta kiinni sitten.
Käytännössä ovat yhteisiä kuitenkin. Jokainen vastaa kykyjensä mukaan. Toki varakkaampi maksaa enemmän - ja esimerkiksi maksaa 1200€:n yhtiövastikkeen - johon sisältyy siis myös rahoitusvastike, kasvattaen näin puolison, eli minun omaisuuteni määrää.
Mutta jos ei rakasta, niin silloin varmasti ostelee vain esimerkiksi Porscheja ja purjeveneitä itselleen.
Jaksat kyllä. Otan pampun ja syön sua lujaa päähän