Velkaantunut ja ongelmia
Elämä täs pistees 41 v ja paha velkakierre. 47 tuhatta velkaa ja välillä juon alkoholia. Ei naiset oikein kiinnostu+ romu 1000€ auto
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on kuukausipalkkasi, jos et saa tuota velkaa yhtään vähentymään? Kun olet kuitenkin kertonut, että sinulla on jopa 2 vakityötä.
Noin 2200 € ei se ole lyhentynyt tosin olen juonut mut tarvis se silti monta sataa kk lisää.
Mulla oli saman suuruinen palkka jolla maksoin 90 tuhannen asuntolainan pois yksin. Etkö voi karsia muita menoja kunnes velat maksettu?
Ei onnistu
No mitä sinä oikeen tavoittelet näillä aloituksilla?
Aloitusten tekeminen ei poista velkoja eikä ruostetta autosta. Mene vaikka itse korjaamaan sitä jos et muuta keksi.
Maksa kaikki rahat heti niihin velkoihin. 5€/pv budjetin jätät ruokaan.
eikö baari illat olleetkaan hyvä sijoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruosteinen auto on kuitenkin suht pieni murhe monenkymmenen tonnin velan rinnalla. Mene sinne velkaneuvontaan.
Eiköhän se ole jo vuosia jankannut samoja juttuja. "En saa naisia", "kaverit baarissa blaa blaa", "alkoholiakin menee", "ei sitten ei ketään kiinnosta", "voiko joku kommentoida etten joudu yksin puhua"; "velkaakin on", "auto blaa blaa", "ei lyhene velka blaa blaa", "naisia ei kiinosta", blaa blaa blaa.....
Totta, mutta toivoisi ihan ap:n itsensäkin puolesta, että viimein tekisi asialle jotain. Naisettomuuteen, kaveripiiriin tai alkoholille persouteen tuskin mikään taho voi vaikuttaa, mutta nuo velka-asiat sentään ovat jotain johon oikeasti olisi saatavilla apua. Ap:n täytyisi vain tarttua toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on kuukausipalkkasi, jos et saa tuota velkaa yhtään vähentymään? Kun olet kuitenkin kertonut, että sinulla on jopa 2 vakityötä.
Noin 2200 € ei se ole lyhentynyt tosin olen juonut mut tarvis se silti monta sataa kk lisää.
Mulla oli saman suuruinen palkka jolla maksoin 90 tuhannen asuntolainan pois yksin. Etkö voi karsia muita menoja kunnes velat maksettu?
Ei onnistu
No sitten ei onnistu. Mitä sinä täällä jankkaat? Mene vaikka sinne baariin juomaan.
Vierailija kirjoitti:
No nyt se on sitten hiljaa...
Ketju täyttyi tylsistä velkavinkeistä, niin Allua ei enää kiinnosta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruosteinen auto on kuitenkin suht pieni murhe monenkymmenen tonnin velan rinnalla. Mene sinne velkaneuvontaan.
Eiköhän se ole jo vuosia jankannut samoja juttuja. "En saa naisia", "kaverit baarissa blaa blaa", "alkoholiakin menee", "ei sitten ei ketään kiinnosta", "voiko joku kommentoida etten joudu yksin puhua"; "velkaakin on", "auto blaa blaa", "ei lyhene velka blaa blaa", "naisia ei kiinosta", blaa blaa blaa.....
Totta, mutta toivoisi ihan ap:n itsensäkin puolesta, että viimein tekisi asialle jotain. Naisettomuuteen, kaveripiiriin tai alkoholille persouteen tuskin mikään taho voi vaikuttaa, mutta nuo velka-asiat sentään ovat jotain johon oikeasti olisi saatavilla apua. Ap:n täytyisi vain tarttua toimeen.
Niin meinaankin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu
No sitten ei onnistu. Mitä sinä täällä jankkaat? Mene vaikka sinne baariin juomaan.
En juo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Olen jo ottanut yhteyttä
Ja silti et tiedä voisitko päästä velkajärjestelyyn...?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ruuvannut ovet kiinni autoon?😂
Noin tyhmä osaa korkeintaan liimata🤣
Voisiko prostituutio olla vaihtoehto?
Voisitko myydä jotain tai vaikka kolata lumia rahasta?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko myydä jotain tai vaikka kolata lumia rahasta?
Ei ole mitää myytävää
Entä jos asuisit vaikka luostarissa vuoden?
Oletko harkinnut muuttoa ulkomaille?
Olet alkoholisti. Mene AA-kerhoon.