Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hörökorvat tytöllä. Mitä kautta pitäisi edetä leikkausasiassa,

Vierailija
27.09.2008 |

tilata aika koululääkärillekö?Onko pitkä jonotusaika julkisella puolella? Paljonkohan maksaa ykistyisellä? Pahin pelkoni oli tapahtunut eli tyttöä oli kiusattu koulun uinnissa hörökorvista, haukuttu jopa apinaksi:( Normaalisti paksu leukaan asti ulottuva tukka peittää korvat mutta uinnissa totuus paljastui, äidin sydän itkee:(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan luokalla ole muillakin? Uskoisin että tarkoitat sellaisia suomalaistyyppisiä hörökorvia? (esim. briteillä usein "hörömpiä")

Mun tytöllä on myös sellaiset mutta en ole mitään leikkausta koskaan miettinyt. Tuskin sellaista julkisella puolella saisikaan.

Vierailija
2/4 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan omistani kärsinyt, vaikka plastiikkakirurgikin olisi ne mielellään leikannut. Kukaan ei ole koskaan kiusannut. Eräs toinen sukulainen taas sanoo kärsineensä korvistaan paljonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksen teki yksityinen plastiikkakirurgi ja se maksoi 1250 euroa. Tyttömme oli silloin 10 vuotias ja kesti leikkauksen tosi reippaasti. Se tehtiin paria päivää ennen joululomaa, joten lomalla oli sitten hyvää aikaa toipua. 2-3 päivää leikkauksen jälkeen korvat olivat aika kipeät ja kosketusarat. Viikon ajan leikkauksen jälkeen hän käytti tiukkaa kangaspantaa korvien päällä ja sitten vielä toisen viikon pelkästään öisin.

Kukaan ei ollut häntä korvista kiusannut, mutta äitinä halusin hoitaa asian ennen murkkuikää ja tyttäreni oli itsekin sitä mieltä, että hänen korvansa ovat rumat. Itseltäni leikattiin hörökorvat vasta aikuisiällä ja kärsin niistä kovasti lapsena ja murrosikäisenä.

Vierailija
4/4 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kouluun menoo, joten olettaisin että asia eteni ihan neuvolan kautta. Se tehtiin sillon just siks ettei sitten kiusaaminen kerkeis ees alkaa. Mutta totta ettei kaikki kärsi hörökorvista. Mun miehellä on ja sitä ei oo koskaan kiusattu siitä ja se on aina ollu sellanen kaikkien kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän