Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, joille kumin käyttö on kovin vaikeaa?

Vierailija
21.02.2026 |

Miksi? Mikä on niin vaikeaa, että pitää painostaa naista? Varmaan kaikki ymmärtävät, etten halua tauteja. Entä mistä hän tietää, ettei minulla ole tauteja? Entä ehkäisy?
Ei mene järkeen. Ja jos minun kanssani olisi ilman suojausta, varmaan on myös edellisen ja seuraavan naisen kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kulkumulkut kuvittelevat olevansa immuuneja taudille, mutta levittävät itse.

Vierailija
2/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä, jotka lapsena kiukutteli kurahousujen pukemisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten ei taudit tai vahinkoraskaus pelota?

Vierailija
4/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sateenvarjoakaan kuljeta jatkuvasti mukana siltä varalta, että jonain päivänä VOI sataa. Sitä käytetään silloin, sitten KUN sataa. Ehkä. Tai sitten jään kotiin.

Eli kumi käyttöön vasta, kun jommallakummalla on todettu tauti. Ehkä. Tai sitten jään kotiin.

Vierailija
5/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitamitamita sina vaitta. Kumi olla aina kalu paala paisti kun kusta tai kuksata.

Vierailija
6/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tippuritartuntoja todettiin Suomessa 2097, mikä on suurin määrä 30 vuoteen. Kuppatartuntoja oli viime vuonna 327. Puolet suomalaisista kantaa myös herpesviruksia elimistössään. Lähde: SK tänään.

Tiesittehän että kuppa voi johtaa hengenvaaraan (aivoihin levitessään), tippuri voi aiheuttaa pitkäaikaisia terveyshaittoja. Molempia tauteja ei välttämättä huomata heti. Mielestäni tuossa on jo vähintään 2500 syytä käyttää sitä kumia.

Vierailija
7/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä hirveesti ole painostamista tarttenut käyttää. Jos on kumia tarjottu olen vastannut olevani terve mies enkä temppuile kumien kanssa. Tuntuu vaan niin paljon paremmalta ja nainen hoitaa ehkäisyn, koska sehän voi tulla raskaaksi vain.

Vierailija
8/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma käsi ajaa saman asian niin ei ole tarvetta naiselle eikä tarvitse kuunella valitusta 👍

Vierailija
9/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä sateenvarjoakaan kuljeta jatkuvasti mukana siltä varalta, että jonain päivänä VOI sataa. Sitä käytetään silloin, sitten KUN sataa. Ehkä. Tai sitten jään kotiin.

Eli kumi käyttöön vasta, kun jommallakummalla on todettu tauti. Ehkä. Tai sitten jään kotiin.

No ei ihmekään että taudit leviää kuin kulovalkea. Kaikki taudeista ei ole hoitettavissa.

Vierailija
10/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihanaa, kun mies vetää kumin pois jesken aktin ja tarraa kurkusta kiinni. 

Vierailija
11/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä hirveesti ole painostamista tarttenut käyttää. Jos on kumia tarjottu olen vastannut olevani terve mies enkä temppuile kumien kanssa. Tuntuu vaan niin paljon paremmalta ja nainen hoitaa ehkäisyn, koska sehän voi tulla raskaaksi vain.

Eli jos naisella ei ole hormonaalista ehkäisyä, et voi harrastaa seksiä. Kätevää.

Vierailija
12/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos naisella ei ole hormonaalista ehkäisyä, et voi harrastaa seksiä. Kätevää.

Jälkiehkäisy toimii

Vierailija
13/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on ihanaa, kun mies vetää kumin pois jesken aktin ja tarraa kurkusta kiinni. 

TOTTA! Se on se kiimainen viidakon ote (tm) joka siinä vetoaa. 

Meille demariämmille se on parempaa liukkaria kuin vagisani.

Vierailija
14/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkiehkäisy toimii

Onnea tulevalle isälle!

Vierailija
15/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ihmekään että taudit leviää kuin kulovalkea. Kaikki taudeista ei ole hoitettavissa.

Elämä on sukupuoliteitse leviävä 100% tappava tauti. Turha sitä on yrittää vältellä. Eletään täysillä ja kuollaan pois.

Vierailija
16/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti naiset jakavat itseään paljaalla

Vierailija
17/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaa antaa naisen asentaa kumi paikalleen.

Uros

Vierailija
18/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama kuin menisi hierontaan takki päällä - ihan turhaa hommaa, josta jää vain vitutus.

Vierailija
19/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kumin kiltisti päälle ja aloitan hommat sen kanssa, mutta kun pääsen taakse ja mimmi on jo hurmoksesta muutenkin niin sekaisin, ettei huomaa mitään, otan kumin pois ja vetelen paljaalla loppuun, että minäkin saa nauttia kunnolla.

Vierailija
20/22 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten tule ÄO 60:lle mieleen, että mitäs jos sillä naisella on tauti. Sukupuolitaudeista tosi monet ovat oireettomia varsinkin alkuvaiheessa. En oikein usko, että kukkakaalimunalla tuntuu kovin kivalta, eikä varmaan flaksikaan käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä