Minä omistan automme. (N). Siinä ei ole mitään ihmeellistä,
Siis minun mielestäni. Joidenkin vanhojen miesten mielestä tuntuu olevan. En ole korjannut heitä, kun ovat puhuneet miehelleni siihen malliin, että hän omistaa auton.
Ihan oikeasti: mitä väliä ja miksi nainen ei voisi omistaa autoa. Voihan nainen olla presidenttikin.
Kommentit (26)
Ei olekaan, mutta iso asia se sinulle silti tuntuu olevan siinä missä noille kummastelemillesi miehillekin. Ihan näit tarpeelliseksi tehdä asiasta avauksen palstallekin.
Mitenkähän se omistamisen laita nykyään on sukupuolesta riippumatta, joku aika sitten sain n. 10 vuotta vanhalle autolle takaisinkutsukirjeen jossa kerrottiin mm. että valmistaja haluaa suorittaa autoonne toimenpiteitä, ja katsastustahan ei hyväksytä jos takaisinkutsukorjaukset on tekemättä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin voi omistaa. Minä omistan auton ja yleensä aina ajankin, jos miehen kanssa reissataan.
Eikö nainen tosiaan ymmärrä, että se on rahoitusyhtiö joka sen auton omistaa tässäkin tilanteessa, eikä hän itse.
En ole ikinä ollut rahoitusyhtiön kanssa tekemisissä.
Kuka tekee erillisen keskustelun palstalle tällaisesta asiasta?
On siinä paljonkin ihmeellistä, mikäli mies pesee, imuroi, vaihtaa renkaat, tankkaa, vie huoltoon, vie katsastukseen. Lisäksi on sinun vuoro aina ajaa sillä.