Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä omistan automme. (N). Siinä ei ole mitään ihmeellistä,

Vierailija
21.02.2026 |

Siis minun mielestäni. Joidenkin vanhojen miesten mielestä tuntuu olevan. En ole korjannut heitä, kun ovat puhuneet miehelleni siihen malliin, että hän omistaa auton.

Ihan oikeasti: mitä väliä ja miksi nainen ei voisi omistaa autoa. Voihan nainen olla presidenttikin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä paljonkin ihmeellistä, mikäli mies pesee, imuroi, vaihtaa renkaat, tankkaa, vie huoltoon, vie katsastukseen. Lisäksi on sinun vuoro aina ajaa sillä.

Vierailija
22/26 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan, mutta iso asia se sinulle silti tuntuu olevan siinä missä noille kummastelemillesi miehillekin. Ihan näit tarpeelliseksi tehdä asiasta avauksen palstallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän se omistamisen laita nykyään on sukupuolesta riippumatta, joku aika sitten  sain n. 10 vuotta vanhalle autolle takaisinkutsukirjeen jossa kerrottiin mm. että valmistaja haluaa suorittaa autoonne toimenpiteitä, ja katsastustahan ei hyväksytä jos takaisinkutsukorjaukset on tekemättä...

Vierailija
24/26 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin voi omistaa. Minä omistan auton ja yleensä aina ajankin, jos miehen kanssa reissataan. 

Eikö nainen tosiaan ymmärrä, että se on rahoitusyhtiö joka sen auton omistaa tässäkin tilanteessa, eikä hän itse.

En ole ikinä ollut rahoitusyhtiön kanssa tekemisissä. 

Vierailija
25/26 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekee erillisen keskustelun palstalle tällaisesta asiasta?

Vierailija
26/26 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on melkoinen power woman.
M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi