Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miljonääri mutta on vaikea löytää kunnollista vaimoa

Vierailija
21.02.2026 |

en liiku missään yökerhoissa pinnallisten naisvöyhöttäjien perässä ja pukeudun arkisesti josksu tahallaan käyn ruokajossakin ettei tiedettäisi että olen miljonääri

olen hyväsä kunnossa, ikää 54 v mutta en haluaisi mitään nanna karalahtea ja martinaa vaimoksi, pitää olla uskossa ja he nkistä älykkyyttä eikä mikään pintiliitäjä itsensä ja pyllynsä ihailija tiktokkaajam, vaan

sellainen vanhan liito Eloveena-tyttö ja perheen hengetär ja lasten kasvattaja ja kristitty

ei kai täällä Suomessa ole kunnon  naisia enää

tv mies

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat epärehelliseltä ja kierolta. Mietin, että jos olet miljonääri, niin millä perustelet itsellesi sen, että menet viemään köyhiltä ruoan nenän edestä? Vai onko oikeasti kyse siitä, että raha on sinulle tärkeintä elämässä ja käyt ruokajonossa, jotta voit säästää lisää rahaa. Ahneus, ahneus, ahneus. Minä, minä, minä.

Minusta toimintasi on valheellista ja moraalitonta. Etsitkö naistakin siksi, että hän voisi elättää sinua? Oletko tähän asti elänyt vanhempiesi siivellä, maksattaen laskusi heillä ja keräten rahaa ja omaisuutta itsellesi. Onko omaisuus haalittu valheiden verkon kautta?

Mikäli näin on, en usko, että löydät naista, joka suostuisi hyväksikäytettäväksi. Ei kukaan halua itsekästä ja epärehellistä puolisoa. Ei, vaikka olisit miljonääri.

Ei aloittaja ole miljonääri vaan kohta velkojensa vuo

Tiedän oikeasti tyyppejä, jotka ovat rikkaita ja käyvät ruokajonossa. Ulkoinen olemus on kuin laitapuolen kulkijalla, koska säästäminen ja rahan haaliminen on tärkeintä elämässä. Kai sekin jonkinlainen sairaus on, että raha ajaa kaiken muun yli. Moraali puuttuu ja rahan vuoksi ollaan valmiita tekemään mitä tahansa, jopa rikoksia.

Vierailija
42/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole yksin ja nauti elämästä. Ei naista ole mikään pakko saada. Seksin hoitaa sun oma käsi. Itse olen ollut omasta tahdostani kohta 9 vuotta ilman naista ja olen onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

54-vuotiaalla hyvällä miehellä on jo aikuiset lapsey, jos lapsia on suotu ja se rakas nuoruuden tyttöystävä vaimona. Voi olla toki että hän on jo jäänyt leskeksi. 

Hyvää miestä ei jätetä, koska heitä on niin äärettömän vähän. Helpompi varmaan onkin löytää miljonäärimies kuin aidosti hyvä mies.

Vierailija
44/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydät, jonku paikan, mistä tälläin nainen löytyy ni vinkkaa mullekkin. Paikka on avoin heti. T: myös uskossa oleva mies [ ei ap]. Ei vaan oo sellasta naista näkyny.

Vierailija
45/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löydät, jonku paikan, mistä tälläin nainen löytyy ni vinkkaa mullekkin. Paikka on avoin heti. T: myös uskossa oleva mies [ ei ap]. Ei vaan oo sellasta naista näkyny.

Olisko miehessä vika? 

Vierailija
46/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääri vauvapalstalla🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
47/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 23v nainen ja kuvaamasi kaltainen. Oon myös jo valmiiksi raskaana eli saisit lapsia pian.

Ei tarvitsisi itse niitä alkaa tekemään! 

Vierailija
48/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole miljonääri vaan perikunnan asunnossa asuva, yhteiskunnan tukia huijaava lusmu.

Älkää nyt paljastako heti kaikkea kun kirjoitin tuohon vain mitä laitoin Tinder profiiliin ja ajattelin, että jos heruisi ennen kuin asiat tulevat ilmi.

Vierailija
49/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 23v nainen ja kuvaamasi kaltainen. Oon myös jo valmiiksi raskaana eli saisit lapsia pian.

Otatko raskausaikana kakkoseen, kyselee herra aloittaja?

Vierailija
50/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma purjevenekin on Aasiassa, mutta yksin siinä purjehdin ja kalastelen Japanin rannikolla aina kesät

ap

Kuule Huotis: mielikuvituksesi ei ole totta. Eivät miljoobat, ei purjevebe. Toki käyt ruokajonossa kun olet persaukinen mt-eläkeläinen ilman työhistoriaa.

Vierailija
51/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, persaukis-Pasi.

Vanha oot ja köyhä paska. Erittäin kaukana kristitystä.

Vierailija
52/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tiukka moraali ja pimppi. 

Vierailija
53/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät älykkyydestä. 

Vierailija
54/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans rahakas. Vietnamissa oli ihania naisia mutta ei niitä viitsi tänne ottaa. Mutta ne oli kauniita ja todella ihana vartalo. Omanikäiset suomi naiset täällä on liian lihavia. ITse haluan urheilullisen naisen.

Vierailija
55/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian myöhään etsimässä itsellesi vaimoa. Kun olisit aloittanut etsinnän 30 vuotta sitten niin olisi ollut haluamaasi vaimomateriaalia tarjolla ihan eri tavalla kuin nyt. 

Vierailija
56/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti, joka omistaa koko mailman nousuhumalassa mutra on oikeasti täysin PA

Vierailija
57/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Sä oot pipipää.

Vierailija
58/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän kummankin usko on silkkaa harhaa.

Kristitty ei solvaa eikä arvota ihmisiä rahalla. Sensijaan fasistit menee muna edellä ja aivot jäässä ilman sydäntä.

Vierailija
59/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen on arvokkaampi kuin yksikään kyrvällinen. Myös Jumalan silmissä, koskapa Kaikkivaltias ei saanut aikaan poikaa ilman naista.

Vierailija
60/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Andy vai Allu?

Ruokajono ja Japani: Andy.

Miljonäärillä on varaa matkustaa, ei vain raapustella vauvapalstalla.

Andyhän ei pääse läävästään ulos kuin korkrintaan  sinne ruokajonoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi