Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miljonääri mutta on vaikea löytää kunnollista vaimoa

Vierailija
21.02.2026 |

en liiku missään yökerhoissa pinnallisten naisvöyhöttäjien perässä ja pukeudun arkisesti josksu tahallaan käyn ruokajossakin ettei tiedettäisi että olen miljonääri

olen hyväsä kunnossa, ikää 54 v mutta en haluaisi mitään nanna karalahtea ja martinaa vaimoksi, pitää olla uskossa ja he nkistä älykkyyttä eikä mikään pintiliitäjä itsensä ja pyllynsä ihailija tiktokkaajam, vaan

sellainen vanhan liito Eloveena-tyttö ja perheen hengetär ja lasten kasvattaja ja kristitty

ei kai täällä Suomessa ole kunnon  naisia enää

tv mies

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-miehen pitää etsiä toinen miljunääri, niin ei tarvitse miettiä syitä, että miksi se toinen huoli. Kun verotiedot on julkisia, niin kuka tahansa nimen tietävä saa rikkauden selville.

Vierailija
22/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainen on uskossa ja kristitty 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, opettele edes kirjoittamaan. Iljettävä vanha mies olet.

Vierailija
24/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole miljonääri, et sinä kunnollinen ole, valehtelet jo ensimmäisessä lauseessa. 

Antaa leipäjono-Pentin elää fantasiapsykooseissaan eloveenoista ja lapsiperheestä lauantaiaamuna yksiössään. Ei ole keneltäkään reaalimaailmassa pois.

Vierailija
25/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy se tässä taas vaan mutta on mulla asunto tyhjänä jo ja lentoliput Bangkokiin ensi kuussa sieltä Vietnamiin 2 kk ja sieltä Japaniin ja aion ostaa sen purjeveneen muuten!

amen

Vierailija
26/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on siis valehteleva kristitty, joka haluaa naispiian keittiöön. Sepäs yllättävää, mies kun on.

Eli myönnät että olet pintaliitoh*ro? Itse olen ateistinainen ja haluaisin myös ap:n kuvaileman naisen jos olisin mies, kumma juttu :D

En ole instassa tms., ei ole tatuointeja, ei ole yhden illan juttuja, olen ateisti, olen korkeasti koulutettu.

Haluaisit "vanhan liiton Eloveena-tytön ja perheen hengettären ja lasten kasvattajan ja kristityn"

Eli ateistina haluaisit kumppanin, joka uskoo mielikuvitusolentoon? Uskovaisen, jonka uskoon kuuluu alistaa naista?

Ateistina ukot, että naisen paikka on kotona palvelemassa miestä ja lapsia?

Ateistina uskot, että sinun tulee miellyttää ulkonäöltäsi miestäsi, etkä saa itse päättää tyylistäsi, vaihtaa tyyliä vuosien mittaan tms.?

Ollaan me ihmiset erilaisia, koska sinä haluat olla tossu miehen ylivallan alla ja minä en. Minuun ei tee myöskään hyvää vaikutusta, mikäli mies kehuskelee rahoillaan. Sinuun näemmä teki. Mene ihmeessä treffeille ap:n kanssa :)

Vierailija
27/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääri vain palstoilla 😂😂😂

Vierailija
28/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lähes kuusikymppinen heikkolahjainen ukko, joka haluaa "tytön" synnytyskoneeksi. Mahtilöytö! 

Vierailija
29/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olla uskossa" ja "olla älykkyyttä". 

Oxymoron. 

Vierailija
30/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa ei juuri ole kristittyjä. 

Vierailija
31/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

54v? Taidat olla 30 vuotta myöhässä.

Vierailija
32/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat epärehelliseltä ja kierolta. Mietin, että jos olet miljonääri, niin millä perustelet itsellesi sen, että menet viemään köyhiltä ruoan nenän edestä? Vai onko oikeasti kyse siitä, että raha on sinulle tärkeintä elämässä ja käyt ruokajonossa, jotta voit säästää lisää rahaa. Ahneus, ahneus, ahneus. Minä, minä, minä.

Minusta toimintasi on valheellista ja moraalitonta. Etsitkö naistakin siksi, että hän voisi elättää sinua? Oletko tähän asti elänyt vanhempiesi siivellä, maksattaen laskusi heillä ja keräten rahaa ja omaisuutta itsellesi. Onko omaisuus haalittu valheiden verkon kautta?

Mikäli näin on, en usko, että löydät naista, joka suostuisi hyväksikäytettäväksi. Ei kukaan halua itsekästä ja epärehellistä puolisoa. Ei, vaikka olisit miljonääri.

Vierailija
33/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut nuorempana sitä, mitä tämä junttipersu hakee. Nytkin muuten, mutta en vapaa enkä synnytysiässä.

En olisi nuorempana ikinä olisi lähtenyt vaimoksi eli tässä tapauksessa nöyräksi kotipiiaksi ja synnyttäjäksi tuollaiselle toksiselle vanhalle ukolle.

Eikä kannata kenenkään nuoren naisen lähteä. Opiskelette pitkälle ja otatte omanikäisen miehen tai naisen, jos rakastutte.

Vierailija
34/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persaukinen, lihava ja rumannäköinen mies, mutta minulla on kaunis ja hyväluonteinen vaimo. Läpällä sain aikoinaan hänet iskettyä.

Vierailija
35/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen persaukinen, lihava ja rumannäköinen mies, mutta minulla on kaunis ja hyväluonteinen vaimo. Läpällä sain aikoinaan hänet iskettyä.

Hyiss. Kellariinko olet vaimosi lukinnut?

Vierailija
36/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat epärehelliseltä ja kierolta. Mietin, että jos olet miljonääri, niin millä perustelet itsellesi sen, että menet viemään köyhiltä ruoan nenän edestä? Vai onko oikeasti kyse siitä, että raha on sinulle tärkeintä elämässä ja käyt ruokajonossa, jotta voit säästää lisää rahaa. Ahneus, ahneus, ahneus. Minä, minä, minä.

Minusta toimintasi on valheellista ja moraalitonta. Etsitkö naistakin siksi, että hän voisi elättää sinua? Oletko tähän asti elänyt vanhempiesi siivellä, maksattaen laskusi heillä ja keräten rahaa ja omaisuutta itsellesi. Onko omaisuus haalittu valheiden verkon kautta?

Mikäli näin on, en usko, että löydät naista, joka suostuisi hyväksikäytettäväksi. Ei kukaan halua itsekästä ja epärehellistä puolisoa. Ei, vaikka olisit miljonääri.

Ei aloittaja ole miljonääri vaan kohta velkojensa vuoksi ulosottoon joutuva alkoholisti.

Vierailija
37/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse 54 v ja etsit elovenatyttöä ???

Vierailija
38/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat sympaattiselta ihmiseltä. Puhut niin kauniisti vaimostasi. Siinä on se pieni ero. Aloittaja haukkuu kaikki naiset, ja valehtelee ja kieroilee saadakseen lisää rahaa. Onpa yllättävää, ettei puolisoa löydy! No, ei ole yllättävää!

Vierailija
39/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet liian vanha. Nuori, hyvännäköinen köyhä mies on parempi kauppa, kuin sinä.

Vierailija
40/66 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että jollain miljoonillasi voisit ostaa itsellesi kotiorjan ja vuoteenlämmittäjän?  Tunge miljoonasi vaikka napaasi. Ne eivät sinua auta saamaan naista itsellesi.

Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme