Muistakaahan naiset, että siideri sisältää runsaasti kaloreita.🤔
Mikäs sen ihanampaa, kuin siemailla raikas kylmä siiderijuoma viikonlopun kunniaksi. Mutta tässäkin on hyvä muistaa, että kohtuus kaikessa! Alkoholi ei millään tapaa tee hyvää keholle. Itse asiassa se on kehoa kuivattava sokeripommi. Humalapäissään tulee myös tehtyä kaikenlaisia typeryyksiä. Eli pidetäänhän järki kädessä sen juomisen suhteen.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo aloitus. Ap:n ainut mahdollisuus ikinä saada seksiä on liian kovassa huppelissa oleva nainen. Luulisi hänen siis toivovan naisten juovan enemmän.
Minähän yritän opastaa naisväestöä parhaan taitoni mukaan.
Mikä saa sinut ajattelemaan että sinulla on siihen oikeus ja pätevyys? Pyytämättä annettu neuvo on moite.
Se, että ei kykene myöntämään omia heikkouksiaan, on toki huolestuttava piirre naisyksilössä.
Läskit naiset ovat kuvottavia. M38
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä hassuja tehtailee?
En minä ainakaan.
Vetäkää mun puolesta
kuningasjuomaa CH3CH2OH
> vaikka kaksin käsin.
👋 🙌 👋 🙌
Minulle (täysin) yhdentekevää,
kunhan meidän kotitalomme käytävätasanne
on hiljainen ja päihteetön yön
normaaleina levon tunteina. 🤨
Pare hörppiä etânolia, ei métanolia,
koska se vie näön ja äkkiä hengenkin.
Hauskaa iltaa kaikille.
Myös absolutisteille.
- 🥸 -
Mikäs kumma sinä olet?😲🐒💨
Vierailija kirjoitti:
Ja läskit miehet on kuvottavia
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehet ovat. Makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Siideri? Kirjoitteletko jostain ysäriltä?
Mitä eikös se ysäri olekaan muodissa vai mitä häh?! Se on nyt tenutettava samaan tapaan kuin teinit ysärillä, eli joka viikonloppu. Sidukat ja kaljat vaan kilisee. Muista ostaa pari toppaa sätkätupakkia ja röökivermeet. Ruokaa ei sitten syödä koko päivänä, että illalla jurri on maksimaalinen.
Nykynaiset juo seltzereitä, tonttu.
Siis mikä tämä kuvottava tyyppi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo aloitus. Ap:n ainut mahdollisuus ikinä saada seksiä on liian kovassa huppelissa oleva nainen. Luulisi hänen siis toivovan naisten juovan enemmän.
Mikä saa sinut ajattelemaan että sinulla on siihen oikeus ja pätevyys? Pyytämättä annettu neuvo on moite.
Se, että ei kykene myöntämään omia heikkouksiaan, on toki huolestuttava piirre naisyksilössä.
Miten en myönnä heikkouksiani kun kysyn sinun pätevyyttä. Olen muuten absolutisti niin tämä keskustelu ei edes koske minua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten en myönnä heikkouksiani kun kysyn sinun pätevyyttä. Olen muuten absolutisti niin tämä keskustelu ei edes koske minua
Olen siis psykologi. Pahoittelen, kun en maininnut heti alussa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tämä kuvottava tyyppi on?
Hinttis Katkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis psykologi. Pahoittelen, kun en
Vtut olet! :D
Juon pari puolen litran kevytsiideriä la iltaisin. Ei se nyt niin kamala kaloripommi ole, alle 300 kcal.
Minulta vain 1 läppä.
Kenenkään painoindeksikään ei minulle
migreeniä aiheuta. Suominainen on
keskimäärin 163-166 cm, 75-80 kg,
näin on some/media hiljattain kertonut.
Siinä on jo halattavaa pintaa kelle tahansa
miehelle.
E
Ehkä se kertoo sinun tasosta juovatko sinun naiset siideriä vai punaviiniä? Ja älykkyydestä se, että luulet kaikkien naisten pitävän samoista juomista.
Kuka näitä hassuja tehtailee?
En minä ainakaan.
Vetäkää mun puolesta
kuningasjuomaa CH3CH2OH
> vaikka kaksin käsin.
👋 🙌 👋 🙌
Minulle (täysin) yhdentekevää,
kunhan meidän kotitalomme käytävätasanne
on hiljainen ja päihteetön yön
normaaleina levon tunteina. 🤨
Pare hörppiä etânolia, ei métanolia,
koska se vie näön ja äkkiä hengenkin.